Magebilder uke 32 & litt gravidoppdatering

Hei skjønninger

Siden jeg ikke har fått blogget noe i dag, tenkte jeg å komme med en liten oppdatering på dagen i dag, men først tenkte jeg å legge ut litt magebilder ! Det bare ble ett magebilde på forrige ukesoppdatering, siden jeg ikke har ladderen til kameraet mitt ( kommer nok ikke til å finne den før vi flytter ut av koffertene og inn i leiligheten heller) men nå skal dere få se litt flere, selv om det ikke er særlig morsomt å ta bilder med så crappy kvalitet … 

Magen min begynner virkelig å bli stoooor for real. Tror kanskje magen min er like stor nå som den var rundt termintider i forrige svangerskap ? Stor er den i alle fall ! Får ikke sove godt om natta nå lengere, magen er rett og slett i veien og jeg har vondt uansett hva jeg gjør eller hvilken stilling jeg står/sitter/ligger i. Noe jeg heller ikke fikk før rundt termintider forrige gang… vel, kan med handa på hjertet si at dette svangerskapet har ført med seg en del flere gravidplager.Bekkenet mitt er for eksempel helt ødelagt, desverre. 

Har også merket noe ekstremt med nedpress de siste dagene, lurer faktisk på om det er prinsessa som holder på å feste seg. Hun har jo ligget med hodet ned nå siden uke 27-28, så er vel ikke så merkelig om hun nå har festet seg.Men, det får jeg nok vite med sikkerhet på kontrollen imorgen. 

Store magen ! Men det er så verdt det, vi får jo verdens nydeligste prinsesse og lillesøster i gave på målstreken <3 Noe som anskje bare er 53 dager til om fødselen starter dagen etter termin, som forrige gang 😉

Dere får nøye dere med dårlige iphonebilder enn så lenge, beklager det altsåå 🙂 

Hvor langt på vei er du? 

20 kommentarer

Siste innlegg