Avslappings før flytting

Hei skjønninger!

Akkurat nå sitter jeg bare å slapper helt av i sengen med Lana Del Rey på ørene mens mine to kjæreste er å leker ute. Bare elsker Lana Del Rey! Justin Bieber kan bare gå å legge seg altså, aldri skjønt greia med han egentlig.Litt senere skal vi en tur til våre koselige utleiere for å overta nøkkelen til nye lleiligheta vår, wiiihi ! Det blir stas, og da starter visst innflyttingen i dag allerede. Som jeg gleder meg! 

Øreproppene fra Handelsportal.no

Hva skal dere i dag ? Smask 

16 kommentarer
    1. Hvor er du flytter? Lykke til me flyttinga di rannveig !!! 🙂 digger blogger din leser den hver dag :)))))
      Når dere har flyttet ut kan lage et eget innlegg av leiligheten ? 🙂

    2. Hei rannveig. Jeg lurer på hvordan du klarer å beholde brunfargen så godt når du tar sol? Tar du ofte? Og hvor ofte tok du i starten for å klare å bli så brun? Tar du betakaroten eller bruker noen spesielle kremer? Jeg har fått ganske fin brunfargen nå, å har tatt sol en gang i uka, men føler fargen går bort på bare en uke, så må jeg liksom begynne på scratch igjen.. Håper du kan svare meg 🙂 klem

    3. Søte deg :))) Du virker så flott, både reflektert og fornuftig. Skulle bare ønske at du ikke hadde kasta deg på trenden med å lage trutmunn… Du har en sånn nydelig munn, uten å lage den til :-/ Uansett, gjør det du føler for.
      Lykke til med flyttings og siste innspurt i svangerskapet :))

    4. Hey pretty girl! I like your taste in music, nothing against Biebs, I could handle the baggy pants and all that, but the incident with the restaurant mop bucket was just too much, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg