Ikke noen fødsel her i gården, nei

Hei kjære lesere

Beklager for null blogging i dag altså. Har vel egentlig ikke gjort noe spesielt? Vært innom Plantasjen en tur for å se på hagemøbler, siden vi ikke har det fra før av. I stedet for endte jeg opp med et utelekehus til lillegullet, som han bare elsket(pekte på det på butikken, haha!) ! Gleder meg til å sette det opp. Vi har jo en stoor platting utfor leiligheten vår med god plass til alt mulig av utestasj.

Akkurat nå sitter jeg bare her i senga å ser på litt ting og interiør til rommet til lillegull og strykelapper til klærne hans med tanke på barnehagestart som er rett rundt hjørnet. Ser ut som det blir noen med Ole Brum på, fant noen utrolig søte lapper! Gutta boys er å driver med flytting av ting til leiligheten, og lillegull ligger å sover søtt i sengen sin. Trodde vi kom til å flytte inn i ny leiligheten i dag, men ser ut som at det blir imorgen i stedet. Ja jaaa ! 

Skulle ønske jeg også fikk være med å flytte, men det får jeg ikke lov til desverre… med beskjed av min kjære om at han ikke hadde spesielt lyst til å være jordfar i dag, haha 🙂 

Dagens outfit! Jumpsuit fra Gran Canaria.

Tycks ?

Smask til dere

25 kommentarer
    1. Heei:)
      Bare lurer så, jeg har alltid vært tynn men lagt litt på meg i d siste. Jeg syns du har så fin fasong. Har du
      Noen tips? Jeg pleier å være flink med mat og trening , d hender jeg tar en shake eller kur også. Men er så godteavhengig.:( Liksom hva spiser du på en dag, og hva spiser du ikke evt aldrig lite av?:) når og hvor mye godteri etc?
      Skal klare å få tilbake fassongen:) hehe.
      Klem hadde satt veldig stor pris på svar:)

    2. Fy fader hvor dårlig du er å svare på kommentarer!! Enda du får bare sånn….15 stk, hadde tatt deg toppen ti min å svare! Og JA, jeg har barn selv, to til og med, så ikke kom med den der unnskyldninga du alltid bruker “buhu, tiden strekker ikke til,herregud jeg har jo et barn..”. Du sitter vel neppe å leker med han hele dagen?!

    3. kle deg litt anstendig, orker du? Ser så billig ut. Hadde jeg sett deg tror jeg at jeg hadde dødd av latter, eller sjokk.. Har du ingen selvrespekt , eller respekt for barna dine, eller fyren din?

    4. Med tanke på at du kaller bloggen for jobben din gjør du ikke en veldig god jobb. Ja, du har en unge og du er gravid – men tviler sterkt på at det tar opp 24/7 av dagen din, typen kommer jo hjem på ettermiddagen og kan hjelpe deg med ungen..og ungen legger seg sikkert tidlig også med tanke på alder. Så der ar du tid til å blogge, eller svare på kommentarer som du omtrent aldri gjør, enda du bare får noen få kommentarer. Og vet du flytter, men går an å bare lage et kjapt innlegg (med feks mobil) og si flyttingen er i gang og bla bla bla..

    5. Ærlig talt, eier du ikke speil? Det ser ikke pent ut i det hele tatt. Du ser billig og tjuskete ut. Du er en mamma, ikke 14 åring, men nå ble jo du mamm ganske ung, så du har sikkert ikke kommet deg over den tøs-perioden din klesmessig… Fyren din må være rimelig spess når han orker å ha en kjerring som ser ut sånn som du kler deg… uff

    6. Du kan ikk kle deg slik stakkars:-( ingen bh å de henge puppene som blir trygt nedover i den topp/drakten. Ser du ikke at det ikke ser ut? Av og til lurer jeg på om du tuller . Off, stakkars

    7. Lykke til med flytting og innredning 🙂
      Unnskyld meg, men herregud! Eier ikke folk respekt?! La no hu kle seg som hun vil! Og hun er ikke pliktig til å blogge hver eneste dag heller, folkens, så om hun tar seg et par dager fri så er det vel ingen som kan si noe på det? Med tanke på at hun akkurat har flyttet inn i ny leilighet så har hun sikker enormt mye å gjøre i leiligheten og det er jo ikke sikkert at hun har fått ordnet internett der enda heller. Serriøst folkens, skjerp dere.

    8. Ærlig talt, hvordan hadde dere drittslengere selv følt det dersom dere hver dag hadde blitt kritisert for ALT mulig? En ting er konstruktiv kritikk, men det meste her inne er dessverre alt annet enn det. Jeg synest det er en skam at noen i det hele tatt kan presterer å si ting som “eier du ikke speil?”, eller “ser du ikke at du ikke ser ut?”. Vell, da sier jeg “eier du ikke selvrespekt og medmenneskelighet?”, for kjære drittslengere, dette er verdier som alltid blir verdsatt mye høyere enn det å ta seg bra ut. Så vær så snill å forstå at det er DERE som er taperne her.
      Står på Rannveig, du er deg selv fullt ut, og det står det ALLTID stor respekt av!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg