En tur på føden

Hei igjen kjære lesere

Hvordan går det med dere ? Jeg må desverre skuffe dere, jeg har hverken fødet eller gjort noe spesielt annet. Eller, har jo gjort veldig mye i grunnen da ! For eksempel har vi flyttet til vår nye leilighet, fått alle tingene inn i hus(og det er mye skal jeg fortelle dere) heldigvis har jeg verdens beste kjæreste som gjør de tunge løftene mens jeg sitter å sorterer babyklær, hihihih.. neida. Har jo hjulpet jeg og, men må selvfølgelig ta hensyn til lillestore Emma-magen! 

Her vi bor nå trives vi bare supergodt så langt, det er så fint og helt perfekt med tanke på at de vi leier hos har en datter på omtrent lik alder med lillegullet, og det er så gøy å se at de koser seg sånn ! Og det at vi bor så landlig at gullet kan være å løpe rundt uten at jeg må ha øyne i bakhodet er bare superdeilig! Byen bra, men best på landet spør du meg 😉  Hadde nok ikke sagt det samme før jeg ble mamma, da ! 

De siste dagene har da som sagt gått til flytting, flytting og atter flytting… og masse sortering! Er så deilig at ting endelig begynner å falle på plass her. Har også måtte gått til en del nye innkjøp, sånn som for eksempel nye møbler til lilleguil sitt rom, og nytt spisebord, siden vårt forrige i herdet glass (det var FINT) gikk i tusen biter under flytteprosessen. Så da ble det et rundt spisebord i hvitt tre, noe jeg egentlig er kjempefornøyd med! 

Begynner endelig å bli koselig her inne nå! Og jeg er såååå glad for at jeg slipper alt som heter montering, det tar min kjære handy mann seg av ! For det har jammen meg blitt en del montering av møbler de siste dagene om jeg skal være helt ærlig. Min kjære holder faktisk på med montering i skrivende stund, med det nye stellebordet til prinsessa. Jeg er overrasket over hvor fort det går når han gjør det, i forhold til når jeg skulle montere stellebordet til gullgutten… gikk ikke fuuullt så bra :p

Flinkeste kjæresten og pappaen 🙂 

Har også vært å kjøpt sånn “mosekurv” til prinsessa i dag, siden vi først var innom Barnas Hus for å hente stellebordet. Elsker den, den er så nydelig! Den skal stå i den kroken bak vogna, hvor eskene står. Så det blir nok bra! Så noen hadde spurt hvilken vogn jeg har, så nå ser dere det. En Emmaljunga Mondial Duo i fargen White Leatherette. Kjøpte den helt ny da jeg fikk førstemann, så nå skal jeg bare pusse den med en sånn skinnpuss vi har kjøpt så blir den nok så god som ny til prinsessa kommer.

Var den ikke fin? 

Har egentlig alt vi trenger og vil ha nå, så tenker å lage et eget innlegg om alt vi har til prinsessa nå når ting kommer på plass her i leiligheten 🙂

Ellers har vi vært en tur på føden på AHUS i dag, siden jeg har kjent veldig lite liv i magen de siste dagene. Måtte da ligge en halvtime til CTG registrering (den måler rier og baby sin puls) og måtte ligge med en slik sparkeknapp som jeg skulle trykke på hver gang jeg kjente liv i magen. Og alt sto supert til med prinsessa, hun ble plutselig veldig aktiv mens jeg lå der. Morsomt! Var veldig betryggende for oss å sjekke at alt var OK i allefall. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite, spesielt siden jeg er så langt på vei som jeg er… 34 uker på vei i dag btw ! 

Alt sto supert til med prinsessa, heldigvis ! 

Flinke kjæresten min og lillegullet som sitter å venter på ho mor

Sparkeknapp!

Nå skal vi faktisk ha vår første kosekveld med nam nam sjokoladefondue&frukt,  i den nye leiligheten vår. Dagene til nå har kun bestått av flytting og sortering fra morgen til kveld omtrent. Eller, jeg har sortert og vært med gullet, og Willem har styrt med flyttingen og vært på jobb. Nå er det heldigvis helg, som betyr familietid for alle penga ! Det skal nytes. 

Kos dere alle sammen, og ha en flott kveld videre ! Smask smask 

15 kommentarer
    1. Så tøfft da med den undersøkelsen… *sparkeknapp* kult 🙂 Jeg shopper baby-tøy til den store gullmedaljen hehehe. Victorya (eldsta) har termin i september… Det er jo SÅÅÅÅÅ mye fint å kjøpe <3 Hun skal få vogn og seng, rollen som mormor for første gang tar helt av her hehehe... Kos dere i nye leil. Blir sikkert kjempekos... God helg og klem <3

    2. Æ skjønne virkelig ikke at folk gidde å bruk tida si på å skriv så jævla my negativt på kommentar feltet te Rannveig, hver gang ho skriv nå..
      E så umodent å latterlig at folk gidde å synk så jævli lavt ! 🙂
      La nå jenta få skriv det ho vil uten at nånn få persona ska ødelegg med dritten dokk skriv!!
      Ha en fin dag allesammen, å stå på, Rannveig :))

    3. Ikke ta dette personelig ok? hvorfor legger du ut bilder av sønnen din med ”retusjert” anskikt, greit om du ikke vil att han skal komme så mye ut i media, men om du ikke vil det (siden du ”retusjerer” ansiktet) så ikke legg ut bilder av han.

    4. Du må vaske vognen med SVINT som man bruker på kjeler, høres helt dumt ut men det funker så utrolig mye bedre en skinn puss! Jeg har den nye mondial duo creme lettereth og skitten går bort med en eneste gang! Du må prøve det før det andre for lover deg at den blir myyyye renere 🙂 kleeeem

    5. Føder du på Ahus?
      Det gjorde jeg for litt over 3 år siden og har bare godt å si om det sykehuset 🙂
      Fin kurv og tenker det er deilig å endelig komme seg i ro så tett på fødselen ..
      Kos dere masse den siste tiden som 3 for ikke lenge til dere er 4 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg