Tjukkebolla

God morgen kjære lesere 

Siden lille gullet ligger å sover, tenkte jeg å oppdatere bloggen litt! I dag er det knallfint vær, sola skinner og alt er bare fryd! Har vært en tur på lekeplassen med lillegullet og nabojenta allerede, noe som var stas siden de trives så utrolig godt sammen. Plukket bringebær til de, noe som falt veldig godt i smak! For meg er det litt kultursjokk, tror aldri jeg har sett bringebær vokse vilt før, haha ! 

I dag er jeg 34 uker og 3 dager på vei med lillesøster, altså hele 35 uker på vei førstkommende fredag.. kun 5 uker igjen da ! Synes magen bare vokser og vokser, nå er den blitt gigadiger ! Her er et bilde fra nå nettop

Hva synes dere ? 

Resten av dagen blir nok å gå til ordne og styre her hjemme og kose meg med lillestoregull ! Må nyte de siste dagene før barnehagestart vet dere 🙂

37 kommentarer

Siste innlegg