Verdens dårligste blogger

Hei igjen kjære trofaste lesere 

Både denne dagen og gårsdagen kom og gikk uten så mye som et lite knyst fra meg her på bloggen. Skjerpings altså! Går litt i ett for tiden, og å blogge på dagtid mens lillegull er våken er bare å glemme. Mens han sover, så sover enten jeg selv, eller gjør husarbeid og styrer.. Ettermiddagen både i går og i dag har gått og går til merking av klærne til lillegull, siden han begynner i barnehagen i neste uke! Noe vi jo ser veldig fram til! Tenkte å lage et eget innlegg om det med litt tips til dere lesere siden det å merke klærne til barna våre jo er en ganske viktig ting med tanke på at ikke alle foreldre er like motstandere av å stjele andre barns klær… uheldigvis. Så her er jeg supernøye i merkingen, spesielt på de av klærne hans som er dyre merkeklær. Er superfornøyd med de knallsøte merkelappene jeg har og til å aldri ha rørt et eneste strykejern før dette, så klarer jeg meg virkelig kjempebra ! Tommel opp for mamma Rannveig! 

Ellers går dagene som regel i en del huslige og interiøraktige innkjøp siden denne leiligheta er en goood del større enn leiligheta i Oslo var. Her om dagen var vi å kjøpte et nytt flossteppe til gulvet siden vi har ganske kalde gulv, fliser.   Føler at det eneste jeg har lyst til om dagen er å vaske, og gjøre andre husmoraktige ting. Tro om prinsessa kommer snart?! Hadde det på akkurat samme måte uken før lillegull ble født, vasket i ett og bakte så det suste, haha…  vi gravide er litt gal sånn ! Spesielt når det nærmer seg. Når jeg har fått vasket og ordnet leiligheta til jeg er fornøyd så kommer det bilder, begynner å bli skikkelig fint her nå synes jeg ! 

Ellers er det ikke så mye å si. Imorgen kommer mamma/bestemor på besøk og skal være her en hel uke ! Noe vi selvfølgelig ser veldig fram til. Gullet var jo hos henne en hel uke tidligere i sommer og koste seg masse det, så vi skal nok finne på mye gøy mens hun er her. Akkurat nå er gutta på besøk hos en kompis av Willem med ei datter på lillegull sin alder, og har levnet ho mor hjemme til å stryke i fred, hihi 🙂 Føler meg så husmor! Er vel på tide siden jeg straks blir tobarnsmamma. 

Det var alt jeg hadde på hjertet ! Vi blogges senere dere, kos dere masse!

Smask 

29 kommentarer
    1. Heisann Rannveig! Tips: bruk glattejernet ditt til å stryke på merkene. Mye enklere å komme til, for eksempel når man skal merke sokker. Jeg gidder aldri å dra frem strykejernet, men glattejernet ligger alltid tilgjengelig 😛 Så glatter jeg i vei i sofaen mens jeg ser på TV.

    2. WOW her var du flott…reine divaen jo 🙂 Likte det antrekket der – alt sammen. Og magen er flott – og ingen forventer vel at du skal orke å blogge hver dag nå 🙂 Gleder meg til å se de første bildene av veslejenta jeg 🙂 Klem

    3. Du stråola varkeleg!! kan du sæi kor du kjøpte dai knallfine skona? Stao pao Rannveig, du e rao so klara ditta 🙂 RESPEKT!

    4. Som barnehageansatte gleder det meg stort at du merker alle klærne til lillegutt, er sååå mye enklere for de som jobbe i barnehagen og vite hvem som er hvem sitt, og det reduserer sjansen for at klær forsvinner veldig! 🙂
      Tommel opp for deg! 🙂

    5. Hvorfor kjøper du ikkje de merkelappene som man bare klistrer på som også tåler vask??? Myyyye enklere. Jeg er superfornøyd med de. Ta en titt på siden deres. http://www.presis.no. Har brukt de til mine i mange år,og de går ikkje av i vask:)Anbefaler deg disse neste gang du skal ha navnelapper…

    6. Hvorfor farger ikke du håret ditt brunt! hadde blitt utrolig pent og mye lettere for deg nå når du skal få en unge! og slippe og farge etterveksten<3 stå på

    7. WoW du gløder jo!!
      Nu e det ikke lenge igjen til du skal få holde lillepia di 🙂
      Lurte på hva du skal ha i sykehus baggen din og om du har pakket den.

    8. Fin!!! Redebyggings instinkter på deg, husker det samme med meg. Har tre barn, å alle kom dagen etter jeg hadde vasket og bakt😉😉. Kommer snart da! Lykke til ❤❤

    9. Tror du hadde vært 1000 ganger finere med mørkt hår , platinablond er likson ikke helt på mote mer , er bare fjortisser som går rundt med i hjel bleika hår 🙂

    10. Jeg jobber i bhg, og grunnen til at klærne merkes er strengt tatt ikke pga tyveri, det er så vi ansatte skal vite hvem sine klær det er fordi det er vanskelig å huske hvem som eier hva av 18-20 barn på en avdeling.

    11. Tror vi sier verdens søteste blogger!! 🙂 jenter som tørr og si hva de mener burde vi hatt flere av! 🙂 takk for at du deler litt av livet med oss:)

    12. Du kommer til å bli en kjempe flink tobarnsmor 🙂 Du gjør det jo så bra nå også! Barna dine er heldige som har deg som mamma 🙂

    13. Du er vel ikke noen dårlig blogger! 🙂
      Selvom du har tusen ting å gjøre og en hel baby du bærer på og som du spiser for, og som snart skal komme til verden, nei vet du jeg gleder meg stort over å følge bloggen din fordi du er en dame som inspirerer meg, men det viktigste for meg er at du selv har det BRA. 🙂 Du er helt super, og lager bra blogg! 😉 Stå på, dette greier du; husk å ta vare på deg selv også, så kan heller vi leserne dine vente litt på innlegg. 😉 Og f### de som ikke skjønner det. 😉 Klem til deg!

    14. Blir veldig overrasket over hvor liten tiltro du har til andre foreldre! Jobber selv i bhg og grunnen til merking er jo for at vi ansatte skal vite hvem som eier klærne, spesielt viss barna har like klær. Viss foreldre tar med seg feil klær hjem kommer de jo alltid tilbake! Håper ikke de andre foreldrene leser bloggen din…

    15. Enig med hu over! Mitt barn har hatt merkeklær liggende i barnehagen til flere 1000kr uten at det har blitt borte eller stjelt ( mye har ikke vært merket) uten at det er blitt stjelt. Han går i tillegg i en av Norges største barnehager!

    16. Anbefaler deg å kjøpe denne månedens foreldre og barn, der står det litt om barnehagestart 🙂 også sier ei litt om det med at mange ting bare forsvinner i løse luften i barnehagen, og at mange foreldre blir overrasket over det. Så vær forberedt på at sønnen din også kan miste dyre ting 😉 her forsvant en av guttungens reima votter, utrolig bittert å måtte kjøpe nye, men den er ikke å oppdrive og slik er det ofte 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg