Jeg er best

God morgen kjære lesere 

Ser jeg har fått en del kommentarer i det siste om at jeg tror jeg er best… halloo?… Jeg er jo best, hvorfor skulle jeg liksom IKKE tro det da? Haha… neida. Men joda. Vi lever i et ganske så fritt land. Noe som vil si at både jeg og du har den fulle og hele retten til å mene akkurat hva vi måtte ønske å mene om hva som helst. Det vil også si at om du som leser bloggen min føler deg støtt, av en eller annen merkelig grunn, har den fulle og hele retten til å slutte å lese bloggen min. I likhet med at jeg har den fulle og hele retten til å skrive absolutt akkurat hva jeg måtte ønske å skrive.. så lenge jeg følger Norsk lov og Norske regler for nettbruk.

Og jeg akter å fortsette å ytre mine meninger , slik JEG ser på livet og slik JEG opplever hverdagen. JEG er ufattelig glad for at jeg ikke sitter å syter og klager om at det er så tungt å være gravid, men faktisk prøver å gjøre det beste ut av det selv om jeg også har mine tyngre dager. Om DU ikke liker å lese om det eller kanskje føler deg støtt fordi DU ikke klarer å se at andre har det bra eller bedre enn deg selv, så har du bare en ting å gjøre. Gå ut av bloggen min eller slutt å les den. Det er på ingen måte pålagt tvang om å lese den 😉 

Dagens look ! Er jeg ikke bare verdens beste som klarer å bruke magen som bord? Nå våknet lillegull, så da bærer det avgårde på bondegårdsbesøk! DET blir stas! Lillegull er allerede helt i hundre, så dette blir nok en bra dag tenker jeg. Liker egentlig søndager ganske godt! Familiedag, hihi 🙂

Håper alle dere lesere får en fantastisk fin dag videre! Så blogges vi nok senere, kanskje kommer det et innlegg om min snart ferdig pakkede sykehusbag siden mange hadde ønsket det. 

Smask! 

22 kommentarer
    1. Syns det er så utrolig gøy å klikke innpå bloggen din for tiden. Nesten alltid nye innlegg!! Så flink du er! Og ja,jeg synes på mange måter du er best. En god mamma,kjæreste,samboer og “husmor”.. Så,mye av kritikken kommer nok fra sjalusi vil jeg påstå.

    2. hahahahahah du e råå!! <3
      elsker bloggen din !! <3
      bare lurer, mn vis du synes at du får mye hat så kan du jo bloke komentarfeltet.. eheh bare et forslag <3
      koss dere i dag <3

    3. Hahahaha ja Janteloven lever…Jeg bryr meg ikke noe om den, det burde ingen gjøre. Jeg og er best…jeg er stolt av det jeg har klart å utrette i livet til nå, jeg er stolt av å se ut som jeg gjør i en alder av 60 år… Så misunnelse Rannveig – den lever den og 🙂 Fortsatt fin søndag – klem <3

    4. Synes du klager mye på hvor slitsomt og tungt det er. Jeg har selv to barn, men klaget aldri i nærheten av hva du gjør.

    5. Kanskje hu syns det er tungt da? Herregud, kan vel få klage så mye hun vil? Jeg har og et barn og noen fanger syns kr det er sinnsykt slitsomt. Skal alle dager bare være fryd og gammen? Fyfaen hvorfor skal alle bry seg så innmari om hva hun gjør hele tia??????

    6. Jeg synes det er helt unødvendig og kommentere negativt. Er 100% enig med det du skriver. Håper det går bra med UVI din❤ digger bloggen din❤

    7. Såklart er du best! Hvorfor skal du liksom ikke kunne si det? Jeg er også best! Man kommer så langt med god innstilling !! Digger deg, lykke til med fødsel når det skjer 🙂 Spennende å følge med på bloggen din og som nevnt over så er det gøy med oftere blogginnlegg 😀

    8. Du er fin 🙂
      Forresten, så tror jeg du hadde passet ombre hår. Ser du er veldig mørk naturlig, så hvis du hadde farget det som er blondt nå, i mellombrunt med rødskjær så tror jeg du hadde blitt SUPER flott 🙂

    9. du kan virkelig få sakt det du, jeg elsker bloggen din, den er virkelig intresang 🙂 Og se ei som er gravid men likevell klarer og stelle seg og ta vare på seg selv er kjempe bra 😀

    10. Hei! Så deg på leos idag, dere er så søte alle tre, nesten fire, attee:)))
      Jeg er også gravid, uke 30, og har en sønn på N sin alder:))

    11. Haha, så søt du er! 🙂 Ikke bry deg med andres kommentarer, det er klart du er flink som er så aktiv med gutten din! Å dra inn at du ikke er den eneste gravide med barn fra før av (som jeg ser enkelte har gjort) blir for dumt. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke aner hva jeg skulle ha gjort om jeg, med min form som høygravid, hadde hatt et barn å ta meg av utenom den lille i magen.. ALL mulig creds til deg og alle andre som får dagene til å gå rundt med en slik hverdag altså – personlig må jeg pent takke nei til en helg som barnevakt liksom :p
      ♥ Lizbethosnes.com

    12. Hei du! Ikke lenge til Emma er i huset, lykke til min venn!
      Du er utrolig pen Rannveig,
      Ha en super fin dag,
      <3

    13. Ikke bry deg om negative komentarer 🙂 <3 Du er en super mor er jeg sikker på, ikke alle som er såå aktiv som du med din sønn 😛

    14. POSITIV OG KLAGER IKKE PÅ GRAVIDITETEN? Dette er et par eksempler man finner på den “fantastiske stå på viljen og manglende klaginga” du så ofte skryter av. Maken til manglende selvinnsikt har jeg aldri sett på en blogg før. Flaut.
      – Okei.. natt til i dag var helt JÆVLIG, om man kan si det på en såpass drastisk måte
      – NÅ er jeg utrolig lei av sykehus, legevakt, antibiotika og alt det der… og håper jeg slipper noe mere sånt før jeg faktisk skal føde! Utrolig hvor mye man skal plages!
      – Formen er ikke så bra om dagen. De siste dagene, og spesielt i dag, har jeg hatt skikkelig med pusteproblemer. Om jeg står oppreist, må jeg hive etter pusten ganske ofte… noen andre som har det sånn ? Ikke nok med pusteproblemene. Jeg vokner daglig av leggkrampe. Noe som er helt GRUSOMT, stakkars kjæresten som hver dag vokner av et hyl rett i øret.. :p
      – Vonde kynnere/svake rier. Leggkramper daglig. Og helt sykt ekle mareritt omtrent hver eneste natt!
      – Det er ubehagelig både å stå og å sitte. Eneste stillingen som er behagelig er å ligge i sengen på siden.
      – Det å være gravid, til tross for alle plagene og smertene
      – Og å være mamma og gravid, vel.. det taler vel litt for seg selv, det er ingen lett oppgave når du helst bare føler for å sitte og har store smerter enkelte dager.
      – Ellers er det ikke så mye å si… har utrolig vonde, hyppige kynnere enkelte dager. Og maaaassse vann i kroppen, herregud.. det er så grusomt.
      – Er ganske klar for å legge alt som heter svangerskap bak meg, men direkte utålmodig er jeg ikke
      Vonde kynnere, nedpress og bekkensmerter. Helt jævlig å gå fort f.eks. Og å bøye seg og løfte ting.. aua. Noen dager er verre enn andre.
      – Tungt: JA, men står på selvom. Har ikke akkurat noe valg som hjemmeværende småbarnsmamma, hehe.
      – Plager: Vonde kynnere, nedpress og bekkensmerter. Helt jævlig å gå fort f.eks. Og å bøye seg og løfte ting.. aua. Noen dager er verre enn andre.
      – Stresser ikke med å få henne ut i det heletatt, og sett bort i fra alle gravidplagene jeg har som bekkenløsning, vondt i ryggen, halsbrann osv,
      – Alle som er/har vært gravide kan vel skrive under på at man får en ekstrem trang til å fikse og styre hjemme, og ordne til babyen kommer, mens man er gravid… spesielt de siste ukene !
      – Når det kommer til formen min, så er den ganske crappy for tiden. Har utrolig lite energi, og er veldig plaget med bekkenløsnings smerter når jeg går/løfter/bevgerer meg. Noe som ikke er helt greit når man er hjemmeværende alle dager med en 1,5 åring. Så her går det i å bite det i seg og gjøre sitt aller beste hele dagen. Gleder meg veldig til barnehagestart for å si det sånn, og til å endelig få slappe litt de aller siste ukene av svangerskapet.
      – Tungt: Ja, er ganske tungt nå og det begynner å bli tungt å snu seg i senga osv.
      – De siste dagene har jeg også slitt veldig med smerter “nedentil”(nedpress?) og veldig tette og vonde kynnere,, så merker jo godt at det nærmer seg. Har også begynt å merke vondt i bekkenet og har litt vanskeligheter med noe så enkelt som å bare gå…. noe jeg virkelig håper går over
      såååååå flink atte 😉

    15. Å herregud til kommentaren over meg! Det er du som ikke har noe å gjøre! LOL sier jeg altså! Å til dere andre, la no folk være seg selv .. Tror neppe dere er noe bedre selv..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg