Oslo en tur

God morgen alle morgenfugler! 

Våknet i dag, fortsatt med lillemor i magen. Det er jo for meg ganske greit, jeg vil for eksempel rekke å dra på en gravidfotoshoot før hun kommer(helst denne uka kjenner jeg..) , farge etterveksten min, ta hairhextensions… ja, masse slike ting som man bare kan drømme om når man har en nyfødt baby! Og det å ta vare på seg selv og utseedet sitt er KUN bra, jeg vet akkurat hvor ufresh man føler seg etter en fødsel og jeg vil gjøre mitt ytterste for å unngå den følelsen, hehe 🙂 Nyter også de dagene hjemme hvor det ikke skjer NOEN ting som helst…. bare stillhet, og det er så herlig! 

Nå sitter jeg bare å spiser frokosten min, og skal om noen få strakser hoppe på toget til Oslo, eller hoppe på og hoppe på …. først må jeg jo GÅ de 3 km fra oss til togstasjonen, MEN.. det tar jeg med et smil! Har nemlig time til påsetting av vippeextensions i dag, noe jeg gleder meg helt sykt til! Aldri prøvd før, så det blir spennende. Når jeg først er i Oslo blir det vel litt shopping også, og en tur på Brun og Blid kjenner jeg meg selv rett ! 

Dagens frokost! De lysebrune kapslene er Bringebærblad, den mørkebrune er tranebær, de gjennomsiktige er nattlysolje, den hvite er magnesium og den hvite/røde er antibiotika mot UVI’en. Fin pillefrokost, ble sikkert mere mett av de enn av brødskiva 😉 

Nå skal jeg pakke veska, kle på meg resten og stikke ut døra. Hadde egentlig tenkt å ta outfitbilder til dere, men det er jeg ikke særlig god til så det ble ingenting ut av.

Ha en fin dag alle sammen, smask smask! 

 

22 kommentarer
    1. Du imponerer meg skikkelig om dagen Rannveig. Virker som du har vokst,psykisk og mentalt denne siste tiden av sv.skapet. Måten du nå skriver på er mye bedre. Du oppdaterer leserene dine,uten å provossere,du gir mere av deg selv og er lettere å relatere seg selv til. Klapp på skuldra. Du inspirerer!! Stå på!

    2. Og jeg som gledet meg såå til å våkne idag og se bilde av ei søt, lita prinsesse:o) ja ja ho kommer når ho vil;-) Og så vil jeg bare si at jeg synes du er fin med den etterveksten jeg da, men det viktigste er jo at du føler deg vel selv. Alt kler nå den smukke;-) Ha en finfin dag i tigerstaden!!

    3. Oi det var en del piller hehe, får håpe du klarer og svelge piller litt bedre enn meg, klarer ikke og svelge P-pilla hel engang 😛
      Kos deg i Oslo! Gleder meg til å se bilder etterpå :))

    4. Kan du legge ut bilder av hvordan dere har fått det i den nye leiligheten deres? 🙂 hadde vært morro å sett

    5. Fin pillecoctail 😀 Fltt å se at du følger rådet mitt om å ta magnesium mot leggkramper! Selv tar jeg 3 stk og har gjort det i flere år!!

    6. er det så sunt å ta solarium med en baby i magen da? kan det skade barnet? eller er det ikke noen fare?

    7. Det er ikke farlig for barnet at mor tar solarium, det man må passe på er å ikke bli overopphetet.. Altså, samme regler som i naturlig sol og varme 🙂
      Ser du har begynt å ta magnesium, jeg har også vært veldig plaget med leggkramper i svangerskapet. Jeg tar 2 hver morgen for å være sikker på at jeg får nok. Om du ikke har merket det selv, så vil jeg bare tipse deg om å ta de hver dag, og helst til samme tid 🙂 Jeg får kramper med engang jeg glemmer de :p

    8. Legg ut bilde av deg og magen, leiligheta også. Synes du er penest naturlig, ikke platinablond og masse sminke:-) YOU GO GIRL

    9. Gleder meg såå til prinsessa di kommer! Er forferdelig spennende å lese bloggen din!! 😀 men har et spørsmål, hvis du plutselig hadde blitt gravid med et tredje barn, ville du beholdt det?
      Du er den sterkeste gravide kvinnen jeg har sett/hørt om

    10. Jeg tok magnesium i svangerskapet for å motvirke kraftige kynnere og det fungerte bra. Magnesium brukes også for å stoppe premature rier. Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at du ikke burde ta magnesium dersom du ønsker rier i nærmeste framtid, noe jeg antar at du ønsker? 😉 Generelt frarådes man å bruke magnesium i slutten av svangerskapet. Må bare ønske deg lykke til med siste innspurt! :):)

    11. Louise: Det er ikke vitenskapelig bevist at det ikke er skadelig for barnet å ta solarium i svangerskapet. Det finnes ikke noe forskning på dette, ettersom dette ikke er et etisk forsvarlig eksperiment. Uansett ville jeg aldri i verden ha gjort det så sent i svangerskapet. Nå har jo barnet åpnet øynene, det er trangere om plassen, og ja, believe it or not strålingen lyser gjennom magen slik at strålingen er ubehagelig for babyen. Ser heller bleik ut enn å skape ubehageligheter for babyen min jeg altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg