New in & verdens søteste babygave!

Siden jeg ikke orker å hente kameraet mitt å begynne å ta masse bilder ( SLITEN.com!) så får det duge med instagram bilder. Dette blir heller ikke noe superlangt innlegg, jeg er så sliten at jeg kunne sovnet her og nå, sittende, og kanskje tilogmed med øynene åpne..

Har hatt en hel super dag i dag, både her hjemme og en liten tur ut for å sjekke ut sofaer og tripp-trapp stoler. Kom hjem med en tripp-trapp stol til lillesøster med newbornsett, tre-badekrakk i biler-stil til storebror, noen fine nye lysestaker, nytt og veldig bra vaffeljern(Wilfa, det skulle visst være Norges beste?.)  og en hel masse sofa-brosjyrer. Vi glemte jo nemlig å måle stua vår før vi dro på sofatitting. Tror egentlig vi ender opp med en fra Bohus, men det vil tiden, rettere sagt mandagen mest sannsynlig, vise. Da skal jeg også ut litt andre plasser og se om jeg finner tripp-trapp stolen i fargen Aqua Blue til storebror, den fant vi nemlig ikke noen plasser i dag. Så hvis noen vet om noen plasser de har Tripp-trapp stolen i den fargen i Lillestrøm/Strømmen området, så rop ut! 🙂 

Om jeg ikke finner den fargen tenkte jeg å kjøpe en i hvit og male den i en fin blåfarge.Så vi får se!

Denne krakken har storebror fått i dag, siden han er blitt så flink til å pusse tennene sine og liker å gjøre alt selv! 🙂 Superfin, ser også litt vintage ut, heh!

Og her er nye stolen til lillesøster Emma Angelica! Nå kan hun bare komme, synes jeg!:) 

Fikk også en utrolig søt babygave av flinke Kikki! Denne har hun nemlig strikket og laget helt selv. Fikk også nuen små nusselige babysokker fra Amerika av de. Kikki har også en blogg hvor hun skriver om mye rart, hverdag og en del interiør og hobby. Anbefaler dere som er interesserte i sånt å sjekke den ut! www.kikki-urdahl.blogspot.no

Var de ikke bare skjønne ? Flinke og søte Kikki!

Ellers har vi bare brukt dagen på å være hjemme, slappe av og lekt og hatt besøk av illegullet sin bestevenninne, Nora! 

Hehe, synes det var et utrolig morsomt og søtt bilde! 

Nå er det kvelden for alle penga. Ser veldig frem til å få noen timer med ordentlig etterlengtet skjønnhetssøvn nå,etter en laaang dag. Ønsker dere alle en god natt!

Blogges! 

12 kommentarer
    1. Veldig fin den blåe stolen, har den med babysett og pute! Putetrekket har blandt annet samme farge som stolen:)

    2. Så mye fint! Hvis du tenker å male stolen ville jeg sjekket om de har noen brukte på finn.. må innrømme at jeg sjekker bloggen din ofte nå om dagene, åpent på når lillesøster vil ut!:-) masse lykke til!

    3. herregud så søt gave du fikk=) Så flink og snill nabo(utleier) dere har! 🙂 og krakken til N var jo kjempe fin! nesten så jeg skulle hatt den til meg selv og 😉 hehe. og tripp-trapp stolen til E var jo utrolig søt, med den stjerna over stolen! =) du får ha en god natt=)

    4. Så søt krakk! Slik tror jeg at jeg også må kjøpe! 🙂
      Btw, om vaffeljernet, dersom du ikke har åpnet det å brukt det: bytt det! Vi kjøpte det og stekte helt ujevnt og kjeeeempetregt. Vet om flere so har sagt det samme:/ rart at de kan si at det er Norges beste..

    5. Aqua blue tripptrapp stol har dem på barnashus Sandvika storsenter;-) Lykke til med siste del av svangerskapet, du er så fin med baby magen din<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg