Kos med kjæresten

Og helt nyvasket hus!! Føler meg ganske flink som har vasket i min ganske så tilnærmet handicappede tilstand. Følte bare for å gjøre det NÅ, og da måtte det gjøres. Kjæresten min har vært så snill og stekt vafler siden jeg har litt cravings på det, så nå sitter vi å koser oss med vafler og ser på TV med grønnsåpelukt! Kan det bli bedre ? I think not.

I dag har det kommet enda mere slimpropp(MYE, for å være helt korrekt)  med enda litt mere blod i, så jeg er faktisk uberspent på når fødselen starter. Blir det i natt? Har litt delt følelse på det der. VIL jo ha fødsel, men er så sykt redd for at jeg skal ha så vondt mtp. mitt bristede halebein, at jeg ikke klarer riene i tilegg. MEN, håper og tror jo at det skal gå fint, har blitt litt betrygget av min flotte nabo og utleier som som sagt utdanner seg til å bli jordmor. Absolutt greit å ha i huset! 

Fine Emmamagen <3  38+3 når klokka bikker 12!

Hvor mange “omganger” kom din slimpropp i før fødselen startet? 

Ha en fin kveld videre alle sammen, om ikke min lille rumpe-skade blir bedre til i morgen bærer det til kiropraktor her.

Vi blogges imorgen i allefall<3 

14 kommentarer
    1. Må si jeg er spent nå! Oppdaterer refresher bloggen din flere ganger daglig for å ikke gå glipp av noe!
      Hele slimproppen min kom på en og samme tid. (Tror jeg.) Det var ca 2 timer inn i åpningsriene. (kl 11.noe på formidagen)
      Masse lykke til fra Tromsø-folket:)

    2. Med nr 1 gikk slimproppen ca 3 timer før han var ute, men hadde hatt svake rier/kynnere i noen timer før det igjen. Med nr 2 og 3 gikk deler av slimproppen (og bygde seg opp igjen) flere ganger fra uke 18-20, så når fødslene startet i henholdsvis uke 36 og 41+2 så var det faktisk så og si ingenting igjen…
      Lykke til med nær forestående fødsel, selv med bristet halebein. Jeg måtte føde min nr 2 med brist i et par ribbein, gikk helt fint selv uten smertestillende. Over på 2,5 timer 🙂

    3. Med nr 1 kom slimproppen samtidig som vannet ble tatt. Med nr to kom slimproppen en liten uke før jeg ble satt igang (10 dager på overtid). Hadde da gått med 4 cm åpning i lengre tid og modningsriene startet i uke 34…

    4. Får se om det blir noe vafler, gått ned 11,4 kg siden fødselen for 11 dager siden, så jeg får prøve å ikke spise meg opp de kiloene igjen 😛 er nesten 10 kg under startsvekten, så det er deilig. Får håpe fødselen starter snart så prinsessen din får hilse på deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg