Time til modningsakupunktur

God morgen morgenfugler!

I dag våknet jeg med skikkelig vondt i halsen, så da var jeg altså også blitt syk.Var vel bare det som manglet, haha! Meen, i dag er rumpa mi(halebeinet) litt bedre så ser jo ut som det går veien der i allefall. 

Min frokost i dag etter en laaaang og varm dusj… digg! Matlysten var ikke på toppen, så da får grønn te og vitaminer gjøre susen!

Ellers har jeg ingen planer for dagen, forutenom time til modningsakupunktur kl 3. Blir da min andre time hos søte Cathrine, og i dag skal hun også stikke nåler i korsryggen min, noe som etter sigende skal ha enda mere effekt, grunnen til at hun valgte å ikke sette i korsryggen på min forrige time. Etter det skal vi hente gullet i bhagen, og deretter dra å kjøpe oss ny sofa, herregud som jeg gleder meg! Fikk spørsmål om hvorfor vi ikke skaffer oss skinnsofa her på bloggen. Skjønner jo at det er mere praktisk når man har barn, det er helt klart. Men vi har skinn nå, og er så lei av det. Liker stoffsofa bedre, så derfor blir det det! 

Tenker også å ringe litt forskjellige plasser i Lillestrøm og høre om noen har ledig time til å farge min to meter lange ettervekst. Føler et stort behov for å gjøre det FØR fødselen, og da er det vel på høy tid nå. Fødselen kan jo nemlig komme når som helst. Såå, med litt flaks får jeg kanskje gjort det i dag, eller imorgen. Vi får se 🙂 

Ettersom jeg ikke har mere å dele med dere får jeg bare ønske dere alle en fin dag videre! Kommer med statusoppdatering for uke 38 litt senere tror jeg. Er jo 38+3 i dag, så det er vel på tide. 

Hva skal dere gjøre i dag?

Blogges

6 kommentarer
    1. Jeg ville valgt stoffsofa selv, mye finere og mye deilige å sitte/ligge i. Vi har en lysegrå med sjeselong fra bonus 🙂 Har selv en datter på 10 mnd ikke noe problem også er den lett å tørke av. Kan jo ta av trekket på putene og vaske de som regel uansett:)

    2. Jeg tipper at lille Emma er født i morgen, både det med husvasking og slimproppen er klassiske symptomer på at fødselen er nært forstående, hihi 😉 Lykke til Rannveig! Følger spent med på bloggen din nå 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg