Glitter & glam til iPhonen

//innlegg i samarbeid med Handelsportal

Hei kjære dere! Dette blir bare et superduperkort innlegg. Har nettop kommet hjem etter vellykket akupunkturtime,en tur innom Brun&Blid og har hentet verdens fineste gullunge i Barnehagen. Han var så utrolig glad for å se meg, hoppet opp og ned og sprang mot meg og ga meg DEN bamseklemmen! Trenger jeg å si at jeg er verdens heldigste mamma ?

Nå skal vi spise middag om bare et par strakser så bærer det på Bohus for å kjøpe ny sofa. Imens skal Victoria, nabojenta, passe gullungen slik at han slipper å være med på det. Gleder meg sånn til å kaste våre nåværende sofaer på søppeldynga, can’t wait! 😉 

Her om dagen fikk jeg noe nytt til min nye iPhone, nemlig undervanns”cover” til iphonen og noen utrolig søte skjermbeskyttere i ordentlig glam style! Gjett at de skal i bruk, og undervannscoveret er jo bare supersmart for å ta stilige bilder under vann 🙂 

Disse søte skjermbeskytterne i sølv og rosa! Elsker dem ! Finner desverre ikke noe link akkurat nå, men skal prøve å finne den litt senere 🙂 

Dette utrolig smarte vanntette dekslet finner du HER til den nette pris av 99 kr!

Er utrolig fornøyd med det nye stasjet til telefonen!

Hva synes dere ? 

8 kommentarer

Siste innlegg