Nytt hår

Hei kjære lesere !

Dette oppdateringsinnlegget kom litt senere enn planlagt, da jeg presterte å fikse brannsår på handleddet mitt, nærmere bestemt akkurat oppå tattoveringen min med gullungen sitt navn på. Uflaks, ja! Så nå skal jeg be til høyere makter om å ikke få arr der, det hadde virkelig vært surt..   

Løp med en gang opp til våre supre naboer fordi jeg hysterisk lette etter branngele eller aloe vera her hjemme hos oss, noe jeg ikke fant. Hos søte Kikki fikk jeg både vafler, te, helsekost for halsen min… ooog, branngele! Og en masse råd om hva jeg burde gjøre for å unngå arr og vondt. Hva skulle jeg gjort uten henne? Hun føles nesten som en ekstra mamma for meg, haha! Så nå har jeg nettop kommet derfra og tenkte å oppdatere på bloggen min litt. 

Har da som dere vet vært å satt på hår hos frisøren i dag, noe jeg ble KJEMPEfornøyd med. Det er så deilig å kunne være fornøyd etter noe sånt, da jeg opplevde mye ugga-bugga i sommer med hairextensions da vi var på ferie, tror jeg sløste vekk nærmere 8 000…. på dritthår! DET var surt det..  

Men nå er jeg superfornøyd! Sjekk mitt fine nye lange hår

Hva synes dere? Kan absolutt anbefale Headmasters i Lillestrøm videre til dere! Betalte ca 10 000, da også inkludert litt Redken all soft produkter siden jeg ikke kan bruke den lilla serien til Redken lengere ( den skal ikke brukes i hairextensionshår) For meg er det helt supert, betaler heller litt mere for bra hår enn lite for dårlig hår, for å si det sånn! 

Og dere som nå skal komme å slenge etter meg at jeg heller kan kjøpe ting til ungene mine , så kan jeg bare si så mye som at de får sin dose de og, og mere til! De har alt de kan ønske seg. Så spar dere! 

Og ja, når man snakker om ønsker seg. Storebror her er ekstremt opptatt av biler og alt slikt, så i dag fikk han sin aller første gravemaskin av meg! DET var stas, han var virkelig i ekstase… lenge siden jeg har sett han bli såå glad for en leke!! 

Utrolig nusselig body – tighst – lue sett til lillesøster, gravemaskin, genser og caps til storebror! 

Nå har vi bestilt pizza of den kommer vel hvert øyeblikk, så da tenker jeg at vi blogges imorgen! Da skal også lillegull være hjemme fra barnehagen grunnet planleggingsdag, så det ser jeg veldig fram til, skal bli såå koselig med en hjemmedag etter alle disse slitsomme lange dagene i barnehagen!

Kos dere masse videre, så blogges vi ! Smask <3

50 kommentarer
    1. faren min fikk et skikkelig stort brannsår på en av sine tatoveringer for en stund siden, og han slapp unna arr og sånt.
      Det beste er å la vær å klø på det, og for all del IKKE pirk bort rur’n på såret. La det bare gro i fred (kan ta tid, spørs hvor stort såret er), så går det nok bra tenker jeg 🙂

    2. Kjempevondt med brannsår 🙁 har hatt det mange ganger selv.. Men er vell enda mer surt at det var akkurat på tattoveringen til navne på sønnen din.
      Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i at du kjøper ting til ungene dine eller ikke. For om dem bare gidde og bla litt på bloggen din så ser dem jo at barna dine får kjempe mye flott 🙂 Er nok bare sjalusi eller mennesker med aaaalt for mye fritid og lite å bruke den på…
      Kan på et vis forstå at folk lurer på hvor alle penga kommer fra siden du har veldig høyt forbruk, men det angår jo selvsagt ikke andre hva du har av penger. Så er ganske latterlig at folk skal henge seg opp i pengebruken din da.

    3. Greit at du anbefaler Headmasters, men det er faktisk ikke alle som har så god økonomi til å bruke 10 000 kroner på å ordne håret sitt 🙂 En ting til, hvis du mener at dine barn får alt de kan ønske seg så kommer de til å ende opp som dritt unger senere i livet, og vet ikke hva å “ta vare på seg selv og bli selvstendig” for at deres mor kjøper ting og tang hver gang du er ute på shopping.

    4. Kristine: Barn har godt av å være i barnehagen, selv om deres mor er hjemme. De er sunt for de å leke og bli kjent med andre unger og voksne. Det er en artig og lærerrik plass for et barn som ikke er blitt gammel nok til å gå på skole 🙂

    5. ingen forskning i verden viser at barnehage er bra (dvs bedre enn å være hjemme) for barn under tre år. bare til info. hilsen pedagog (som likevel har hatt små barn i barnehage.. men KORTE dager).

    6. Tviler en pedagog hadde sitte her å skreve slikt.. Det er ikke bra å ha ungen i barnehagen fra det åpner til det stenger hver dag.

    7. å la barna gå i barnehage er kjempebra sosialisering og ikke minst aktivisering, tror det er usant at det ”ikke finnes noen forskning i verden” på at barn har godt av å være i barnehagen. Må være mye bedre for ungen å kunne leke, lære, løpe, være ute og inne og omgås masse mennesker og andre barn i en hverdag framfor å bare være hjemme og ha ganske ensformige dager. Barn trenger variasjon, om det er lange eller korte dager, har de jo fortsatt hele helgen å være hjemme på 🙂

    8. Eg vil bare påpeike at d dær ikje e en gravemaskin, det e en hjullaster 🙂 sæll tantongen min på 2 veit d

    9. 2-åringene har det høyeste stressnivået. Det viser studier fra barnehager i USA og Tyskland, forteller May Britt Drugli, forsker ved NTNU og forfatter av boka “Liten i barnehagen”.
      Trenger voksne
      I 2-årsalderen begynner barna å bli kompetente på mange ting. De utforsker mer, men det er fortsatt mye de ikke mestrer. Det er lett å bli frustrert. Og trassalderen kan forandre personligheten.
      ? 2-åringene trenger tilstedeværende voksne som de har et godt forhold til, som følger dem, men også lar dem være i fred når det trengs, sier May Britt Drugli.
      ? Forstår mer
      ? Vigdis Halsli er pedagogisk leder ved småbarnsavdelingene til Møllenberg barnehage i Trondheim. Hun opplever ikke 2-åringene som stresset, men påpeker at barn i denne alderen begynner å forstå mer av hva som skjer rundt dem.
      ? 1-åringene ser foreldrene dra, og så er de borte. 2-åringene lurer mer på hvor det er blitt av dem, sier Halsli.

    10. Nå kan vel ikke barnehager i USA og Tyskland sammenlignes med norske barnehager. Morsomt å lese er kommentarfelt der “alle” skal rakke ned på og finne feil med Rannveig. Eller ikke! Ikke bry deg om hva de sier Rannveig, sønnen din har det fint i bhg, selv om du “bare” er hjemme. Og lykke til med fødsel og barseltid med lille prinsessa:)

    11. Om du hadde fulgt litt med hadde du visst at dette er også tilfelle i Norge. Dette er noe som blir tatt opp ofte, om det virkelig er lurt og ha så små barn i barnehagen. men få har mulighet til og ha de hjemme såpass lenge, med tanken på økonomi eller foreksempel utdannelse. Jeg rakker ikke ned på Rannveig i det hele tatt. Det jeg skrev var bare fakta 🙂

    12. Nå må dere gi dere med det barnehagemaset. De aller fleste unger stortrives i barnehagen og har ikke minst godt av å sosialisere seg med andre mennesker enn foreldrene.

    13. De har fått inn blått/turkis lekekjøkken på Kidsparadise på nett👍 Ble lagt ut på instagrramprodilen til dem

    14. Jeg skjønner ikke hvorfor alle andre skal bry seg om Rannveig bruker mye penger på håret sitt eller at hun har sønnen sin i barnehagen. Jeg er sikker på at enhver her ville brukt mer penger på seg selv dersom en hadde hatt råd til det. Sønnen hennes lider overhode ingen nød, han har alt han trenger pluss litt til, så da må da Rannveig få bruke penger på akkurat det hun vil! Personlig hadde jeg nok ikke ønsket å ha så langt hår å holde styr på mens jeg føder, men vi er alle forskjellige! Og alle har rett til å føle seg vel. Rannveig er en god mor, det er det viktigste!

    15. Hvorfor gidder du å bruke 10 000kr på hår i stedenfor å kjøpe deg en leilighet? Så mye penger det virker som om du spyr ut på tull, skjønner jeg ikke at du heller bruker litt på noe fornuftig som leilighet/rekkehus/hus.

    16. Herregud, for noen folk.
      La nå være å legge igjen kommentarer om det Rannveig gjør er så vannvittig teit!
      Du er flink, tøff og jeg synes du har blitt en flott og voksen dame siden jeg oppdaget bloggen din.
      Bruk dine penger på hva fanken du vil og huskjøp kan dere vente med til dere er helt sikre på hvordan/hvor dere vi bo.
      Jeg er snart 30 år og vi kjøpte ikke egen bolig før nå i vår.
      Tvi tvi når fødselen starter!

    17. Du ser bare ut som en helt ***** Barbie med det sykt lange Blondie håret og de rosa leppene som sur ut som om er fulle av Botox, noe jeg er temmelig sikker på at de er. Bare så du vet det er du ikke så sykt pen som du tror. Vil si at jeg syntes oppriktig synd på bara dine som har deg til mor. Blir bare så utrolig flau av bloggen din.

    18. Syns du er veldig fin og du virker som en flott mamma,fortsett som du gjør, folk er bare missunelige. Stå på 🙂

    19. Anonym 15.50:
      Og jeg er ganske sikker på at dine nærmeste hadde vært dritflau over at du skiver slike kommentarer anonymt til en person du ikke en gang kjenner.
      Føler du deg tøff og voksen nå?

    20. HVA FEILER DET DERE FOLK? først og fremst må jeg bare spørre om det er noe som skurrer oppi hodet deres? !! Her sitter dere ynkelige folk bakk pc deres og slenger dritt kommentarer mot rannveig! Noen av dere går så langt at dere sier hun er en dårlig mor !? Hva faen vet du om det enketlig? Ok så fordi hun setter på seg hår så er hun en ræva mamma? Bra argument du.. Ler meg virkelig i hjel av dere! Hun kan være en bra mamma selvom hun bruker penger på utsendte sitt, hun kjøper jo ting til sønnen sin hele tiden og gir han kjærlighet og trygghet og alt så WTF er poenget deres!!? Syns rannveig er super sterk som hever seg over alt dere sier.. Dere syns hun er patetisk!? Da bør dere få hue deres ut av RÆVA og se hvor tragiske dere er som sitter bakk den pcen deres med anonymt navn el fake navn og skriver dritt dere inne kan stå for en gang ! PATETISK.. At det finnes mennesker, eller vil kalle dere MOBBERE ! Get a life.. Ulykkelige personer! Noen av dere kommer sikkert alltid til og holde på sånn, utrolig trist liv .. Poenget er seff kan du mislike eller hate noen men kom med noe bra argument da!? Dere er bare latterlige, håper ingen av dere har barn fordi for noen forbilder dere er!
      Blir kvalm av dere! OVER TIL NOE POSETIVFT
      Btw tror rannveig har født(?) viss du har det, så gratulerer så utrolig mye til deg og din kjære 🙂

    21. Så bra du er fornøyd med håret. Ser kjempefint ut. Kan du si hvilken leverandør du var misfornøyd med i sommer? Utrolig sure penger når kvaliteten ikke er god nok:(

    22. Det nederste bilde av deg var innmari fint. Stå på videre, ikke bry deg om kjipe kommentarer. Du virker som en fantastisk mamma.

    23. Ble fint, veldig fint! Sku gjerne hatt råd til å sette på ordentlig løshår jeg å! 🙂 Du er flink du Rannveig, og hadde folk bladd litt lenger ned på bloggen din, ja da hadde de sett at barna dine får det de trenger og mere til, så les litt mer om henne og hennes før dere slenger dritt 🙂 Og er bra du har N i barnehagen, og enda bedre at han trives! Er nok veldig lurt av deg å ha han der nå, så du får hentet krefter og energi til både fødsel og den nye tilværelsen som tobarnsmor 🙂 stå på, du er flink!

    24. Aaaaw 🙂 det bodysettet har tuppa mi også 🙂 hun har også alle de andre :p det brune, grønne og gule og blanda farget osv 😀 er så søte 🙂

    25. det var supert fint og du kler det!! lykke lykke til med fødsel når det skjer:) og du som kaller deg PLIKT: jo det er en gravemaskin der, tulling!

    26. Kjempefint hår, hadde jeg bare hatt så mye penger å bruke på håret mitt! Har ganske langt hår naturlig da, så har vel ikke så mye å klage over 🙂 Ikke bry deg om alt det negative folk skriver, du virker som en fantastisk mor! 🙂

    27. Betalte du 10000 for det der!? Det ser jo helt sinnsykt falsk å dårlig ordnet ut. Man ser jo tydelig skille mellom ditt hår å extencionet.. Nå vet hvertfall jeg hvilken salong man skal unngå hvis man skal ha extencion..

    28. Herregud, det kommer utrolig mange rare kommentarer hos deg, syns jeg.
      Det finnes da foreldre som kjøper seg en bil til 1 mill, men de kjøper sikkert alt barna trenger for det. Så om du kjøper hår til 10 000, har du sikkert råd til det og lar da ikke det gå på kompromiss med barna dine. Jeezuz.
      Og barnahge er sunt! Jeg ville også hatt sønnen min i barnehage selv om jeg ikke hadde jobbet. Han gleder seg til å dra dit, og jeg tviler på at jeg kunne gitt han det samme her hjemme alene som han får i barnehagen. Både det samspillet med andre barn, som gjør at han lærer seg å dele, vente på tur, leke og finne ut av ting sammen med andre på samme alder. Han gleder seg til å dra dit, og blir samtidig glad for å bli hentet. Ville aldri tatt han ut derfra.
      Du ser kjempefin ut, holder seg utrolig godt som høygravid!

    29. Hahah, seriøst?!? Er det kanskje deres hår det er snakk om? Tenk dere litt om før dere kommenter ANONYMT over nett. Lurer litt på hva som feiler dere når dere kommenterer som dere gjør. Tenk om 60% av personene rundt dere skulle kommenterer hvordan dere ser ut på en negativ måte hver dag..! Ta dere sammen litt..

    30. Får nok det meste dekket, så tror ikke hun betaler så mye for det. Men man må ikke handle nye leker og klær til barna sine hver dag, om en får det sponset eller ikke. Bedre og spare pengene til fremtide, skolen, billappen og kanskje huskjøp. Alt er dyrt og med barn blir alt mye dyrere. Ville heller ikke hatt så langt hår, men håret er nok sponset. Så nydelig du ville vært med mørkt hår 😉 Ser de fleste rosabloggerene toner ned håret sitt nå og blir brunetter alle sammen, t.o.m Fotballfruen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg