Charterfeber premierefest – bilder!

Siden det ble temmelig sent i går, var det egentlig bare å glemme blogging etter en utrolig vellykket kveld med premierefest på Soliis i Oslo. Alle drakk alkohol uten om meg, vel og merke.. for meg gikk det i Pepsi max, noe som helt ærlig er HELT topp for meg 😉 

Trenger ikke alko! Synes det var utrolig morsomt og ikke minst koselig å se så mange kjentfjes igjen, som jeg ikke har sett siden innspillingen av Charterfeber i Juni i sommer.. og da snakker jeg ikke om de to jentene jeg reiste med, heh.. Var ikke der sånn superlenge, rundt 3 timer, og når jeg kom hjem var jeg mere enn klar for å hoppe i koseklærne og se film på sofaen med min kjære. Det er virkelig undervurert å være edru på fest! Og enda bedre å våkne helt frisk og uthvilt til den beste kjæresten og verdens fineste gullunge som roper av full hals : “MAMMA!!” fra sengen sin så fort han har åpnet øynene. DET er ekte lykke!

Ellers møtte jeg en venninne av meg fra Alta, Christin, som jeg faktisk inntil nylig ikke ANTE at var med på Charterfeber! Og ble i tilegg kjent med mange nye mennesker. Alt i alt en super kveld! 

Brukte vel min første halvtime der borte på å gjøre intervjuer med forskjellige aviser/blader som Se og Hør og Nettavisen. Intervjuet med SeogHør kan dere lese HER,og intervjuet med Nettavisen kan dere lese HER

Ble naturligvis ikke tatt så mange bilder av meg selv, men noen fikk jeg tatt ! 





Søte Christin! Her mens vi ser på aller første episode av Charterfeber!

I kveld er det altså duket for offisiell sesongpremiere av Charterfeber, og da vil jeg bare oppfordre ALLE mine lesere til å følge med! På TV3 kl 21:30 dere !! 🙂 

15 kommentarer
    1. OI!!!!!!!!! Du ser fantastisk ut! EN uke til termin!? Nydelig kjole! Å du ser kjempe bra ut på alle bildene:-) lykke til!

    2. Du ser flott ut til at det bare er noen dager til termin!, men du er ikke helt ferdig enda. er du klar over at hvis man drikker alkohol under svangerskapet kan man skade babyen?

    3. for en dårlig mor du er! Kan du forandre deg nå, plisda?_ jeg er utrolig glad for at jeg er ikke sånn som deg 🙂 Du er for bitch, og dårlig! Skjerpings deg!? herregud, det e faen kvalmt å se på du drakk alkohol!

    4. Wow du ser virkelig bra ut til å være høygravid. Jaggu meg stolt over at du klarer å gå i de skoene . Det tror jeg aldri jeg hadde klart. Er ikke alt jeg er enig i, men herregud du fortjener all respekt du kan få. Jeg skjønner faktisk ikke at noen mennesker kan være så slemme. Helt okei å ikke være enige og mene ditt og datt, men noen er jo bare så usaklige. sånn som over her.”du er så bitch”. Hva har det med saken å gjøre? Syns du bare skal stå på, nyte å være mamma! Leve et godt liv som gjør deg lykkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg