New in til iphonen

//Innlegg i samarbeid med Handelsportal

Hei kjære lesere! I dag har vi ikke gjort så mye, slappet av og tatt ting med ro, i tilegg til at vi har hatt besøk av venner og Emma’s bestemor. Viktig å ta det med ro når man skal prøve å innarbeide rutiner i vår helt nye livssituasjon og hverdag. Storebror blir bare mer og mer interessert i lillesøster, og skal både susse, kose og se på. Heldigvis for han at han har sin egen lille “baby” (dukke) med vogn som han kan ha. Er også veldig viktig at jeg og Willem passer godt på, siden det jo ikke akkurat er en ukjent sak at 1,5 åringer er ganske hardhendt og brå av seg. Men, vi prøver å lære han å være forsiktig, og han hører som regel etter og er kjempeflink! Fine, fine barna mine, jeg er så heldig! 

Her nylig fikk jeg noe nytt stasj til telefonen min fra Handelsportal. Synes alltid det er så gøy med nytt til iphonen, siden jeg er av typen som fort blir veeldig lei av utseendet på den… kanskje ikke så rart, siden det er noe du bruker hver dag, hele tiden! Da er det greit å kunne bytte når man føler for det! 

Rosa og blå earplugs med fjernkontroll og mic ! De finner dere HER

Utrolig søtt deksel med blomster og diamanter på! Dekslet finner dere HER 

Hva synes dere? 

9 kommentarer
    1. Kjempe fint! Åååå … de ørepluggene kunne jeg også tenkt meg! De var syykt fine! 🙂
      Ha en kjempe fin kveld med den lille familien din!

    2. Gratulerer med nydelig jente! Jeg er selv gravid og 28 uker på vei 🙂 i den forbindelse lurer jeg på hvordan det er å amme med silikon? Jeg har to barn fra før og har fullammet begge! Fikk lagt inn silikon for to år siden og ble plutselig gravid etterpå… Er derfor litt spent på om jeg klarer amme denne gangen?! Vil så gjerne, men er redd jeg kommer til å få giga pupper og enda mer brystspreng enn tidligere! Håper du svarer 🙂 p.s. I fælge kirurgen skal jeg i pralsis kunne amme, men lurer bare på hvordan det er.

    3. Jeg må si til deg Rannveig at du er utrolig kvikk,flink å mye med energi så kort stund etter fødsel!! Kanske pga alder din? Ikke så lenge siden jeg fikk mitt andre barnet å e fortsatt veldig trøtt. Det er trivelig å intressant å lese bloggen din. Du virker som positiv menneske:).

    4. Du har glemt noe rannveig! Emma Angelica er født, du er ikke gravid med en
      prinsesse lenger! Du har fått verdens nydeligste prinsesse og det må du vise på headeren din og jeg tror du vet det i hjertet ditt også!! Hun er helt nydelig 💎💎💎💎💎

    5. Pleier aldri å kommentere bloggen din, men nå må jeg..:) Har fulgt deg i spenning den siste tiden siden du har hatt termin på samme dato som jeg ble mamma på for 16 år siden.. Men de siste dagene har jeg hatt bøvl med nettet og kom meg ikke inn før nå. Utrolig gøy å se at nydelige prinsessa er kommet, gratulerer masse til dere alle 3 <3 Blir helt rørt av å se bildene og nå gleder jeg meg, om mulig, enda mer til min nr 2 kommer i februar..<3 Lykke til videre fremover og kos dere masse..:) Kommer til å følge deg videre og bidra til at du kan fortsette å le på vei til banken;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg