Helsesøsterbesøk

God morgen kjære lesere!

Hva synes dere om gårsdagens Charterfeberepisode? Jeg synes i alle fall det kom godt frem hvordan de to andre jentene behandlet meg mens vi var der nede, fra første stund. Så den var nok bare fortjent for deres del, etter all hets jeg fikk forrige tirsdag! Man så veldig godt hva jeg mente når jeg sa at jeg synes de var noen umodne drittunger, huff..  de fleste normale voksne mennesker ville hjulpet en nesten høygravid jente med kofferten sin, tvert. Spesielt når de ser jeg sliter litt, men i stedet for å hjelpe, står de bak å fniser for seg selv.

Som dere også kan se i episoden var det maur inne på mitt soverom i leilgheten vår, men ikke deres soverom. Grunnen til at jeg flyttet til en annen leilighet i etasjen over, for å slippe maurene. Jeg spurte først de to andre jentene om de kunne tenke seg å bytte soverom med meg siden de mente det var teit av meg å bytte leilighet p.g.a maur(var 2 soverom i leiligheten vår, de hadde det “beste”. Men det var ikke aktuelt, de skulle HVERTFALL ikke sove på et rom med maur. Haha, litt ironisk? Å mene at det er teit av meg å bytte rom pga det, men selv skal de hvertfall ikke sove på rom med maur. Siden jeg måtte begynne å styre med leilighetsflytting midt på natten samme dag som vi hadde kommet til GC, var planen da at de skulle bytte over til samme leilighet som meg dagen etterpå for å slippe at produksjonselskapet/TV3 skulle måtte betale hele 2 leiligheter samtidig. Men, de stilte seg fryktelig vanskelig til det og regelrett nektet å bytte leilighet dagen etterpå. Noe de ikke hadde noen grunn til å gjøre, de gikk faktisk så langt som å skylde på at de ikke orket å bære opp bagasjen sin… TO trapper, hahahaha..  noe jeg som (nesten) høygravid gjorde alene, midt på natten. Denne situasjonen skapte utrolig mye styr for alle som var involverte og de som filmet osv…   JEG, ble tilogmed ringt opp fra produksjonselskapet i Norge og ble bedt om ikke JEG kunne væære så snill å bytte tilbake, fordi de to andre jentene nektet å bytte, selv om det faktisk var insekter på det gamle leiligheten, og ikke i den nye leiligheten som jeg hadde og som hadde vært mye bedre for oss alle. 

Men, nå er de jo tross alt bare 19 år,og har ikke barn. De har vel ikke akkurat hatt sjansen til å vokse opp. For deres del får vi håpe det kommer seg. Hadde noe helt sinnsykt lyst til å kunne utdype hvorfor jeg mente disse to jentene var noen ekstremt umodne drittunger, men det kunne jeg altså ikke fordi det på daværende tidspunkt var veldig taushetsbelagt at vi var med i Charterfeber, noe det jo forsåvidt har vært bare for inntil et par uker siden! 

Anyways, nok Charterfeberpjatt! I dag får vi besøk av helsesøster som skal komme å dobbeltsjekke at alt står bra til med vår lille prinsesse. Hun gulper nemlig veldig mye, så jeg er litt nervøs for at hun skal gå ned i vekt. Hun veide jo tross alt bare litt over 3 kg når hun ble født, ei bittelita jente! Men så utrolig pefekt. 

Får også besøk av min venninne Lillian litt senere, som også kommer for å hilse på lille Emma’en vår. Ellers har vi ingen planer, for utenom å slappe av og være hjemme og nyte nyfødttiden som best vi kan, den går jo så fort! Jeg har jo tross alt en gutt på snart to år også, så det skal jeg virkelig skrive under på. En gang var han faktisk like liten som lillesøsteren sin! Og nå er han bare såå stor i forhold. Verdens beste og søteste storebror som skal susse og kose med lillesøsteren sin konstant! 

Ønsker dere alle en fin dag videre ! Smask 

109 kommentarer
    1. Jeg forstår deg faktisk nå… De er rett og slett ikke moden ! Jeg som ikke engang kjenner deg ville faktisk spurt om du trengte hjelp 🙂 Stå på… Syntes du er flott å se på tv 😀

    2. De trenger ikke være så modne de er jo bare 18 år gamle, du har jo barn,mann og vent(et) et nytt barn. Det er jo du som burde tenke deg om før du reiser på sydentur med så unge jenter. Så det er umodent av deg og bli fornærma fordi du ikke fikk hjelp med kofferten osv. Du er umoden som sitter og skriver dritt om de. du synker like lavt.

    3. ja syns også de kunne hjulpet deg, for du var jo faktsik gravid, tenkte med meg selv når jeg så det p tv i går ” håper ho ikke dætt så det skjer nå me ungen” når du gikk ned trappa. Therese er ett år eldre enn meg men oppføre seg som en unge av og til. jeg er født i 91 😉

    4. Det var vel ikke dem sitt problem att du meldte deg på og var gravid?!? Du kan ikke regne med att folk kommer løpende bare for du var gravid da.. og forresten. Du var ikke nesten høygravid eller.. du var langt ifra høygravid! Men du synker ganske lavt nå og skriver dritt om de to. Tydeligvis har du ikke glemt det som skjedde nedi der.. kanskje derfor dem var sånn mot deg var kanskje for dem ikke skjønte hva i h…….. du hadde og gjøre nedi der gravid og ett barn hjemme + kjæreste hjemme.. men deg om det… syntes hele greia virker dumt..

    5. Ja eg satt her å lurte på hvorfor dei ikke hjalp deg ! det var skikkelig dårlig av dei . og det med å plage liv av dei meg dei dyrene, hadde klikket ! 🙂 til og mes jarle sa : stakkers Rannveig :p
      Så bra det går fint med dere. <3
      Klem

    6. Ja barnslig/umoden nok var de iallefall… De kunne omså bært bagasjen din sammen og hjulpe hverandre.. Men de syns det var bedre at en gravid skulle slite med det alene,… 🙂 Snilt og modent gjort å bare gå og fnise og plage deg bak deg… Menmen, de er to sammen om det, da blir det ekstera morsomt for dem, tipper ikke de hadde oppført seg sånn hvis det bare hadde vært en av dem… Menmen, håper du hadde det fint tiltross for hvordan dem oppførte seg

    7. Diva diva diva! Helt særiøst så ser jeg ikke greia! Det virker som fu forventet at de skulle gjøre det og behandle deg som en prinsesse bare for at du er gravid! Her har du tatt sol, og stresset som en gal gjennom svangerskapet og så er det litt koffertbæring som var slitsomt for deg… Ja er enig i at det hadde vært ok om de hjalp deg men kan jo være at de ikke tenkte så langt og ikke gadd fordi du oppførte deg som en ku ovenfor dem! Vi vet jo ikke hva som skjer bak kamera og hvilken beskjeder dere får! Jeg ser i allefall ikke noe galt med å bære kofferten selv om man er gravid! Har selv vært og er gravid nå. Løfter og bærer ting hver eneste dag!

    8. Lol. Du er jo så barnslig at det ekke mulig. Snakker som en jævla drittunge, tar deg i håret, og klarer faen ingenting. Du må jo LØFTE kofferten opp trappa, ikke dra den sånn. hahah, jævla dumming.

    9. BNN: om du er født i 1991 så er ikke therese ett år gamlere enn deg 😉 hun er faktisk født i 1994.

    10. Jeg så gårsdagens episode og reagerte selv på at du ikke fikk hjelp med kofferten din. Jeg vet ihvertfall at jeg selv hadde satt pris på hjelp om det var meg – og at jeg hadde hjulpet om jeg hadde vært der. Ble u.t.r.o.l.i.g provosert over hvordan hun Ida oppførte seg, kjente tærne krøllet seg av irritasjon. Normalt bruker ikke sånt å påvirke meg, men hun ble bare fremstilt som svært umoden og utrolig barnslig.

    11. Faktisk må jeg si at jeg fikk åpnet øynene litt etter andre episode, når det gjelder at de oppfører seg som snørrunger til tider så det ikke verre ut rett og slett. Jeg og kjæresten min så på chaterfeber i lag, og tilomme han reagerte på at de ikke hjelpet deg med kofferten! At de bare gikk etter deg å fniste når du går der høygravid, sier virkelig mye om dem.. Skjønner godt at du var oppgitt!

    12. mange TCMN fan her tipper jeg! umoden eller ikke… de går rett bak henne å ser at hun sliten, da er det bare ren høflighet å spørre om personen trenger hjelp! det har ikke noe å si om hun var høygravid eller ikke, når man er gravid så skal man ungå det å bære tunge ting og det kan bli ekstra vrient i trapper, INGEN av oss her har noen som helst rett i å komentere det med koferten for den kunne jo faktisk være ganske tung, Det vet vi ikke så la oss ikke dømme noen før vi vet fakta!

    13. Hun synker overhodet ikke like lavt som mange skriver! Hun har lov å skrive akkurat det hun vil, og jeg er så enig! Alle gravide burde og forvente av andre å få hjelp med tunge løft. Det er da helt normal folkeskikk det. Rannveig kjente da ikke disse jentene før hun dro, og kunne da vell ikke innbille seg at hun skulle på tur med to “Brøhøv”! Stå på Rannveig:-)

    14. Til du over her, så skal man faktisk unngå å bære for tungt uansett hvor langt man er i svangerskapet! Man skal helst bære med begge hendene, slik at det blir likt på begge sider pga bekkenet osv. Tenke før man kommenterer el la vær?:-p

    15. Så det der… spess hu blonde syns jeg var skikkelig barnslig :S man skal ikke drive å skremme gravide sånn på den måten selv om de har gått over 12 uker liksom… ikke bra for barnet, men barnet viste vel ikke det daså 🙂 eller barna 😉

    16. Vi så vel alle deres oppførsel(snakk om å rotte seg sammen!),og vi reagerte på at de ikke hjalp deg. Men viser jo hvor umodne de er, skulle ønske for din del at reisefølget hadde vært mer voksent. Tydelig det ikke var match å dra på tur med dem…

    17. Jeg er enig med deg i at de oppførte seg dårlig. Men jeg syns du skal legge det bak deg. 🙂 Du har fått en nydelig liten familie å kose deg med, så heldige er ikke de to andre jentene. La dem ha sin barnslige humor og umodne oppførsel, du er for god til å synke ned på deres nivå. 🙂

    18. hhaha, enig med deg i at de kunne hjulpet deg, MEN! du burde skjerpe deg på måten du skriver på her. DU er rett og slett barnslig. Å skrive at de er noen umodne drittunger osv, er å ta hardt i. Så ut som du hadde det ganske så greit ( bortsett fra det med kofferten) men alikavell så syntes jeg du overdriver med alt det andre du skriver. skjerp deg, eller slutt å blogg. min mening!

    19. Jeg fikk inntrykk av at du var den umodne og den som oppførte seg lite voksent.. Blir ganske flau på dine vegne. virket ikke som du bidro særlig til et godt fellesskap fra første stund mtp hvordan du taklet det med kofferten.

    20. Ble utrolig sjokka når de kom vandrende bak deg og lo imens du slet med kofferten! Spurte meg selv flere gang hvorfor de ikke kunne hjelpe til med det? Uff, skjønner hvorfor du ikke synes det var noe kjekt !!

    21. Jeg synes ikke du skal klage i det hele tatt. Om du er høygravid ka i fan gjør du i et slikt program, er vel kunn for å få oppmerksomhet. du burde heller ha holdt dæ hjemme en å dumme deg ut for det kommer du sikkert til å gjøre i løpe av serien som som de 3 bi studentene

    22. haha må du litt slappe av frøken!! det therese og ida gjorde æ syns va kjempe artig. ville æ og gjort om noen gikk og sutra KONSTANT over at kofferten va borte og når det eneste du kommentere e kor sykt redd du e MAUR. omg må du gje dæ menneske. Og det at du legg ut om dem på bloggen din kor barnselig dem e syns æ e mer barnselig av DÆ. “de er jo trossalt bare 19 år” hahaha, hadde ikke du hatt to kids ville nok du oppført dæ akkurat likedan til tross for at du nettopp bare e et år eldre enn dem. greit at dem kunne hjulpet dæ me kofferten, men sykt kor blond og “dum” du spille. Tvile ikke på at du e ei god mor, men hallais. og ta no ikke å rakk ned på andre over nett når du e blitt MAMMA skjøl. prøv no heller å flir litt av det i ettertid, greit at dokker ikke kom overens, men sia du e så voksen som du skal virke, så hev dæ no heller over det og ikke kommenter drit om dem på bloggen din, sende ikke gode signala til de yngre leseran sine..
      ha en fin onsdag 🙂

    23. Blondt hår har ingen verdens ting med intelligens å gjøre! Er så drittlei av den kommentaren der!! 🙂
      Jeg synes du er flott å følge med på på TV.
      Stå på Rannveig! Jeg synes du er en flott jente. To flotte barn har du, og en flott kjæreste! Kos deg videre, og ha en god dag!
      Klem fra ei som er over 30 🙂

    24. Greit nok, de kunne ha hjulpet deg med bagasjen. Men du kan ikke forvente at alle skal hjelpe deg med hver minste ting bare fordi du er gravid. Blir helt feil å bli sur og fornærmet fordi de ikke hjalp deg. Det var snakk om å bære en jævla koffert opp til rommet, DET er noe de aller fleste klarer, gravid eller ikke. Og hvorfor mener du de er så barnslige og umodne? Fordi de fester, drikker og har det gøy? De er to lekre 18 åringer på sydentur, selvfølgelig skal de feste og ha det gøy. Finnes ikke umodent i det hele tatt. Det som derimot er umoden er oppførselen din. Først sutrer du som en liten drittunge fordi kofferten din er forsinket, så får du panikkanfall og begynner å gråte fordi det er et lite insekt på badet. Og på toppen av dette sitter du å skriver dritt om andre på bloggen din og trur du er bedre enn alle andre. seriøst, SKJERP DEG og voks opp.

    25. Drit i alle kommentarene her Rannveig!:)
      Syns det var modig av deg å reise alene!:)
      SLUTT OG KOMMENTER BARE NEGATIVT!!
      Fokuser på det positive om dere lese denne bloggen folkens!
      Stå på Rannveig :))

    26. Når det går ei gravid dame forran deg og sliter med å løfte kofferten er det faktisk normalt å hjelpe! Herregud,tydelig de ikke har vært gravide før! Stå på Rannveig!:)

    27. Når ble man umoden bare fordi man ikke spør en gravid jente om hun vill ha hjelp?? Vist du på død å liv ville ha hjelp kunne du ha vært voksen nok til å spørre om hjelp! Å ut i fra de to episodene jeg har sett så er det du av de tre som er mest umoden.. Å de er ikke umoden bare fordi dem er unge å har lyst til å feste når de først er på syden tur, er ikke dem sin skyld at du er smelt på tjukka og er mamma som 20 åring.. er ikke alle som velger å gå den veien.. Greit de er unge men de klarer nokk å være voksne når det gjelder 😉

    28. Skjønner godt at du “henger” dem ut. Av ren folkesjikk skulle dem hjulpet deg. Man hjelper jo folk som sliter. Å det å prekke på ting som man er redd for når folk tar det mot deg er bare dritt. Hva hvis dette kunne startet fødslen feks.(det varbare et eksempel, mente ikke at det skal gjøre det) Syntes dem var gansje så umoderne av dem. Å måten de oppfører seg på. Dem har hvertfall ikke kommet over fnise stadiet.
      Du har en fantastisk familie så hev deg over dem som klager osv. Se på familien dinhva du har klart å utrette 🙂

    29. Jeg håper for din og barna dine sin del at det ikke er den ekte deg som kommer fram på tv og i denne bloggen.
      Maken til umodent og selvsentrert menneske har jeg aldri opplevd.

    30. Vet du hva, Rannveig! Du virker superherlig, og jeg digger deg! 🙂 Du er nydelig, og ser virkelig fantastisk ut. Du stråler! 🙂

    31. Kjenner jeg blir svett av folk som sier at du ikke trenger hjelp med bagasjen. Har vært gravid selv, å vet hvor tungt det er å reise imellom, i tillegg til å bære kofferter osv. Skulle likt å sett en av dem sånn;) dessuten er det forskjell fra person til person hvor tungt man har det. Så ingen kan forvente at man skal klare absolutt alt alene. Syns du er tøff! Gratulere så mye med prinsessa foresten. Nydelig 🙂

    32. Hahaha, hvem er umoden her? Du som har to løsunger allerede i en alder av 20 år.
      De måtte til og med tekste deg fordi du snakker så jævlig stygt!

    33. Syns dem kunne hjulpet deg med kofferten det er jeg enig i, men å sitte å slenge dritt om dem er ikke videre pent av deg selv om dem ikke har vært greie mot deg. Det beste er og heve seg over det og vise at du ikke bryr deg. Så jeg syns nok at du har oppført deg litt umoden nå ved å skrive negativt om dem.

    34. Før syntes jeg at du virket ganske “bortevekk” – MEN er vi ikke alle det i blant! 🙂 Du framstilles litt dom på TV, noe som sikkert ikke er realitet. Kjenner jeg har fått sansen for deg, Rannveig! Du virker å være en flink mamma. Stå på 🙂

    35. DET ER DU SOM ER BARNSLIG OG UMODEN SOM SKRIVER DETTE PÅ BLOGGEN!! DE ANDRE HAR NEVNT DETTE EN GANG PÅ BLOGGEN OG DET VAR NÅR DENNE NYHETEN KOM AT DERE SKULLE VÆRE MEG! DET ER DU SOM ER UMODEN! DET ER DU SOM MELDTE DEG PÅ MED 18/19 ÅRINGER SOM VIL LEVE LIVET OG DRA PÅ FEST DA MÅ DU TAKLE DET! IKKE SI DE ER UMODNE!

    36. Jeg funderer litt mer på hva du gjør der nede så langt på vei, og at du klarer være vekk fra lillegutt som er så ung ennå for å brette deg ut på tv. Du er sikkert flink med barna, men du bør tenke litt på konsekvensene ved ett slikt program før du blir med på det 🙂

    37. Jeg trodde vi ikke skulle sykeliggjøre gravide jeg.
      Altså, hvis du sliter med å bære kofferten din så kan DU spørre om noen vil hjelpe deg, de er nok ikke tankelesere. Hvis de hadde tilbudt seg så er det godt mulig du hadde tatt det som en fornærmelse og sutret for det også.
      Skal sies at ja, de oppførte seg barnslig, men det gjør jo du og som flyr rundt og syter over alt. Hvis du ikke klarer å bære kofferten din så burde du kanskje ikke melde deg på et sånt tvprogram? Du burde vel egentlig ikke meldt deg på i det heletatt mtp at du nå skal være et forbilde for barna dine og det programmet er laget for å drite folk loddrett ut.
      Det er lov å bruke hodet og du synker ganske lavt av å sitte å syte sånn på bloggen din også.

    38. Hvorfor spurte du de ikke om hjelp da?? Kan ikke forvente at folk skal gjøre absolutt alt for deg og spessielt når du ikke spør om hjelp engang. Du er så sykt barnselig, ikke kom her å si at du er mer voksen i hode enn de selv om du har barn.. Har overhode ikke fått noe godt intrykk av deg verken her på bloggen din eller på tven, virker bare som en bortskjemt drittunge, som syter og griner over alt som ikke går din vei. Værsåsnill å voks opp! Kanskje på tide når du snart har 2 barn!!!

    39. Enig i at de fremstod som utrolig umodne og lite sympatiske i denne episoden. For noen vemmelige jenter, jeg kjente jeg ble sint av å se hvordan de oppførte seg. I en alder av 19 år burde en faktisk ha utviklet litt mer fornuft og empati.Fysj!

    40. Er det så JÆVLIG viktig å ville bli behandlet som en jævla prinsesse og få alt bært for deg selv kunne du i det minste spurt, ikke skrevet et innlegg på bloggen og bare klage.

    41. De var helt usmakelige mot deg. Var tydelig at det var 2 mot 1 der nede. Huff, skjønner veldig godt at du dro hjem 🙂

    42. Du er skikkelig umoden og barnslig du Rannveig! Du tror du er en diva men du er langt derifra, du er rett og slett umoden selv. Du snakker dritt her som om du er helt uskyldig!

    43. Digger deg Rannveig!!!! Du er forbildet mitt 😀 Therese og hun andre er så jævlig barnslige.. Du er en kjempegod mor Rannveig, og drit i alle de slemme kommentarene .. De er misunnelig og det skjønner jeg godt !! <3 stå på, du er herlig!!!!!! 🙂

    44. Nei veit du ka. Du kan tje bare sitte der å sei at de to e umoden når du sitt å slenge dritt om de på bloggen din. Det e du som e umoden når du itje kan tenke som ei moden jenta. greit at de e bare 18år. Du har vært 18år for 2 år sia. Og eg trur de e meir moden enn deg når du hold på sånn så du jør. pass på ka du skriv. detta e tross alt internett og eg håpe du slette bloggen din før barna dine lære seg å lese.

    45. HAHA herregud rannveig, “de er bare 19” åsså er du 20 år selv? wow ett år større. Dere er nok alle like modne

    46. Rannveig: Jeg håper du leser alle de flotte kommentarene du får og overser de mindre fine, blir helt sjokkert av hvor mye “dritt” du må høre. Jeg hadde aldri taklet det 🙂
      Syntes du er kjempe sterk, og virker som en kjempe god mor!
      Stor klem

    47. Hei! Greit at du synes de er umoden drittunger. Men husk de er KUN 18år og må få lov å leke livet akuratt som de vil. De har ikke barn og trenger ikke å vokse opp enda 🙂 Du som meldte deg på det var du som var høy gravid å da må du også ta konsenkvensene som kommer. Og husk du som mamma selv burde ikke skrive at de er umoden drittunger for du synker like lavt selv som dem selv. Husk det. Jeg har ingen ting imot deg for jeg kjenner deg ikke men jeg dømmer folk om de skal prate eller skrive dritt om andre. Husk du som voksen å mamma burde ikke skrive slik eller ha meldt deg på noe slik. Da får man tåle det som kommer 🙂 Må si at TCM er mer moden en deg tanken på at ho skriver ikke dritt om deg på sin blogg å det gjør ikke Ida heller.

    48. Ok, først av alt har du selv sagt at graviditet ikke er en sykdom, du har skrevet gjennom hele svangerskapet at du er så god i formen, du hoppet lett som en gaselle opp på benken når hun kom bort med kakkerlakken og, spurte du egentlig om de kunne hjelpe deg?
      Når det er sagt kunne de godt ha hjulpet deg. Noe de sikkert hadde hvis du hadde spurt…

    49. Du virker kanskje litt dobbeltmoralsk. Du klager over at de to, med dobbelt så mye bagasje ikke kunne bytte opp til ditt rom, når det hadde vært mye letter om bare du byttet tilbake.
      Også bør du tenke over at du ikke bør snakke stygt om andre på bloggen din, det er ikke så veldig modent det heller.

    50. Du virker som en helt fantastisk mamma Rannveig. Jeg har ikke sett bloggen din før så jeg leste alle innleggene. Stå på du er fantastisk og du har en utrolig nydlig familie og gratulerer med den lille. Hun var helt nydelig ! Jeg så episoden i går og skjønner godt hva du mener de oppførte seg som to små unger, mest Ida syns jeg, men. Ha en fin dag, og kos deg med dine^^ Klem

    51. Kjære Rannveig! Jeg synes ikke det var bra å se hvordan du ble behandlet.
      Skremme en gravid jente på den måten og bare gå bak ryggen din å fnise mens du bærer kofferten din..! Fysj!!! Om du er sur eller ei så skal man da vel ikke oppføre seg sånn mot deg. Skjønner godt at du reiste hjem selv om det ikke var grunnen. God klem til deg <3

    52. Vis du ikke har noe posetivt å komme med. Så hold mund. Syns det å angripe rannveig med styggekommentarer er unødvendig. Og ikke minst slemt. Er ikke noe særlig modent i alle fall. Hvor voksen er dere som er inne her, bare for e slenge dritt.

    53. 1. Å ikke hjelpe en gravid jente med en tung koffert er rimelig dårlig gjort. MEN (wait for it….)
      2. Dere er ALLE 3 DRITTUNGER. Et år eldre eller yngre, dere er unge og dumme alle tre. Og såvidt i starten av tjueårene. ETT ynkelig år skiller sjeldent mennesker så mye. Med mindre det kjønnsforskjell såklart. Klart man modnes av å være ung mor, men det er som regel kun på den banen, ikke generell basis. For deg lille Rannveig, er det litt å ta i at du er så fryktelig mye mentalt eldre enn dem, grunnet at du har født barn. At du noterte følgende om disse to andre jentene at de var “drittunger” forklarer at du fremdeles er like mye drittunge selv. De to andre jentene (har ikke peiling på hva dem heter), eller hvem som helst andre jenter i deres aldersgruppe kunne poppet ut barn etter barn og fremdeles ikke vært mer moden, kun forhåpentligvis mer ANSVARSFULL. Sistnevnte ord er vel mer det ordet du leter etter, fremfor VOKSEN, for kjære deg; Det vet vi alle at du ikke er. På lik linje som de andre. Twenty’s is’nt big. Your ego is.
      Men for all del, trist at mennesker ikke ser og har forståelse for at man ikke skal belaste kroppen for tungt i svangerskap, og de kunne bidratt med å få bagasjen din på et hyggelig og lettere vis inn på rommet. Jeg er i sjokk over dine urovekkende reaksjoner og din måte å akseptere at en koffert kommer dagen derpå bl.a. Det finnes noe som heter å akseptere at ting er som de er. Det er mange koffertforsinkelser i.l.a året i flyselskaper, beklageligvis var du en av dem som oåplevde det. Get the fuck over it.
      Til syvende og sist, jeg ønsket vel egentlig å skrive en kort og oppfattende noe umoden kommentar, nettopp fordi dette er rent tåpelig av dere alle tre. Ingen oppførsel er verken bedre eller værre enn nestemanns. Men jeg håper virkelig du blar igjennom disse kommentarene dine og leser min, og oppfatter at du har mottatt et voksent, læringsrikt og nødvendig “brev”, som kanskje du og flere inne på denne overdrevent rosa bloggen lærer av. Igjen, dere er alle tre små. Trikset i å være moden og voksen av seg er å unngå konflikter og barnslige utsagn som ordene “drittunger” og “umodne” LEV DITT EGET LIV og hev deg heller over slike ting. Du praktisk talt ber jo dette om å fortsette. En av grunnene tror jeg faktisk er fordi du vil at mennesker skal syntes synd på deg. Er det så nødvendig? Dette innlegget skriker “SE HVOR SLEMME DE VAR MOT MEG, BUHU”. Gjort er gjort, get over it. Småtteri sier man, gjerne bagatell, når man blir litt eldre i topplokket, enn det noe av dere tre kommer til å være på hvertfall noen år til. Barn eller ei.
      God kveld!!!!

    54. Vil vel heller si at det var tre umodene jenter med.
      Synes ikke du virker så moden heller, melder deg på et slikt program som du vet går ut på å feste.
      Så er du i tillegg gravid og har en liten unge hjemme.
      Nei jeg synes dere alle sammen burde vært beskyttet mot dere selv.

    55. Ha ha ha ha ha
      ” Vis du ikke har noe posetivt å komme med. Så hold mund. Syns det å angripe rannveig med styggekommentarer er unødvendig. Og ikke minst slemt. Er ikke noe særlig modent i alle fall. Hvor voksen er dere som er inne her, bare for e slenge dritt.”
      Har du lest blogginlegget??? Ler meg ihjel. Det er jo akkurat det Rannveig gjør. Den kommentaren burde du sende til Rannveig! Skjønner det er mange godt utviklede mennesker her inne…LOL

    56. Okei, hvafaen folkens?? Slutt å send dritt. Det er hennes blogg, og hennes liv. Hun må da få lov til å bestemme hva hun vil gjøre selv? Og ja, helt enig. Hatt et dårlig inntrykk av Therese hele tiden, fyfaen for noen idioter. De kunne hjulpe deg med den kofferten? Stå på rannveig, du er råtøff!

    57. Hei Rannveig. Satt igår og så på, og tenkte over det du skriver selv! Fikk sjokk når jeg så at du måtte bære all bagasjen alene. Er like gammel som de jentene, men hadde likevel aldri latt deg bære kofferten ned alle de trappene. Man gjennomskuer hvordan de mobber deg og stenger deg ute, så forstår godt hvorfor du ville hjem.. huff altså ! Modent av deg å ikke nevne noe om det til de direkte, kan tenke meg at det ikke var lett !

    58. Hei! Jeg blir helt sjokkert over hvordan de to andre oppførte seg mot deg på hotellet. Jeg så det allerede tidlig at de på en måte rotta seg imot deg. Ble også ganske sjokkert over at de erta deg hele tiden, og at de ikke gadd å hjelpe deg med kofferten. Huff, kan virkelig forstå den frustrasjonen du hadde/har..

    59. Fikk faktisk veldig vondt av deg når jeg så at du måtte bære kofferten selv. En ekte venninne ville helt klart å ha bært den for deg! 🙂
      Men er dere uvenner nå?
      Ha en fin kveld videre!

    60. Syntes å de virket litt frekke mot deg.. men du sier “de er jo bare 19”. Altså ett år er jo ingenting når man er så “gammel”

    61. Reagerte selv veldig på hvor lite behjelpelige de var med tanke på at du var høygravid.
      Og med den kakerlakken hun jenta skulle drive å ta bort til deg når du var så redd, og du hopper opp på den kommoden eller hva det var. uff..Så respektøst.
      Skjønner godt hva du mener, får intrykk av at de ler og er hånlig bak din rygg, uforskammet drittunger!
      VOKS OPP!!
      Og ja, de er unge så det er ikke så rart, men å vise og ha respekt ovenfor et annet menneske er noe alle mennesker i alle aldere burde klare. Det er en selvfølge for min del!

    62. Herregud så provosert jeg blir av flere av dere som kommenterer over her om at at man ikke skal behandle henne som en prinsesse og at man ikke kan forvente å få hjelp med alt bare fordi man er gravid.
      Hahaha, helt latterlig å lese, sier bare litt om dere og.
      Når en jente/dame er gravid kan man TILBY seg og hjelpe, heller for mye enn for lite. Og den gravide tar jo kun imot hjelp hun føler at hun trenger.
      Eks. Du sitter på bussen, og det ikke er flere sitteplasser ledig. Det kommer en gravid/høygravid (whatever, så lenge man ser at er person er gravid er det nok) så tilbyr man jo alltid plassen man selv sitter på, så de kan sitte istede for deg!
      Men å skulle hjelpe en Rannveig opp en trapp med en (tung)koffert, det skal man ikke forvente, og det er ingen selvfølge? Dere burde sjekke bedre med hva uskrevne normer er for noe, for det er tydelig at foreldrene deres har sviktet med å lære dere de!!!

    63. Man blir jo ikke akkurat funksjonshemmet når man er gravid. Du hadde jo rullekoffert, og det var ikke mange trappetrinnene du måtte gå opp.
      Du burde kanskje tenke over konsekvensene før du blir med på ting.

    64. Vi el episodio de ayer, y reaccioné a ti mismo que no recibió ayuda con su maleta. Yo sé que ni siquiera había apreciado ayuda si era yo – y que yo había ayudado si hubiera estado allí. Fueron muy enojado por la forma en que se comportó Ida, dedos curvados conocidos por irritación. Normalmente no me gusta que me afecta, pero ella sólo se presenta como muy inmaduro e infantil.

    65. Jeg så de rottet seg sammen og holdt deg utenfor. Det var uten tvil ikke klipt slik at det så sånn ut.
      Uansett om de liker deg eller ikke, så burde de vært voksne nok til å hjelpe deg. Er jo ikke akkurat sånn at man skal ha prinsesse behandling selvom man er gravid, men ingen gravide burde løfte tungt. Utrolig dårlig gjort av de barnslige drittungene!
      Har ingenting med at hun henger ut andre folkens! Det er hennes ærlige mening om silikonforvokste småunger som mangler vanlig folkeskikk!!! Og mange andres også! 🙂 – inkludert min.

    66. Herregud! Hun er da ikke en diva bare fordi hun “forventer” og få litt hjelp! Jeg vil si at det bare er medmenneskelig og gi en hjelpende hånd når man ser at noen sliter med å bære tungt. Det er da vel ren og skjær selvfølge? Jeg har sett 14-åringer opptre mer modent enn hva de to andre gjorde som har spurt om de kan hjelpe til med noe…

    67. Nå lager du i grunnen ris til egen bak ved å skrive om hvor umodne og barnslig disse jentene er – du er jo ikke noe bedre selv som legger ut denne drittslengingen. Jeg synes det høres ut som dere fortjener hverandre og jeg blir skikkelig flau av å være nordnorsk når folk på jobben diskuterer deg, hysteriet ditt, måten du snakker på (du høres jo helt blåst ut) og måten du takler kritikk på er vel ikke av den typen du burde være stolt av. Kan ikke tro jeg skriver inn til deg for du tjener vel penger på dette her og – folk er blåst i hue

    68. Jeg syns de var barnslige, hvorfor kan de ikke hjelpe en høygravid med sikkert en veldig tung koffert? Også ertet de deg jo med dyrene, du kunne jo blitt så skremt at vannet hadde gått – de tenker jo ikke, blir sur på dine vegne! Stå på 🙂

    69. Helt enig at de er noen drittunger! Fysøren for en folkeskikk på de… Bare opptatt av seg selv. Men de er vell ikke modne nok da 🙂 Du er utrolig, stå på 🙂

    70. For en forpult diva du er. Kunne du ikke SPURT om de kunne hjulpet deg med kofferten hvis det var så himla vanskelig?

    71. Er det mulig. Jeg syntes faktisk at det var du som oppførte deg alt for barnselig og klagde som bare søren.
      Jeg er verken fan av deg, tcmn eller hu siste, men du var den jeg fikk minst godt inntrykk av ihvertfall. Veldig klar over at på tv så klipper de sånn som de ønsker, men forandrer ikke det faktum at du virkelig sutrer. Er enig med at de kunne hjulpet med kofferten, men du kunne også spurt om litt hjelp og ikke forvente at alt skal komme på et sølvfat fordi du er gravid. Du er ikke den første og eneste som er gravid her i verden, og jeg snakker selv som har vært gravid og har en sønn på 2. Hele du irriterte meg nesten grønn. Og du burde jo vært klar over at du reiste på tur med to festglade 18-åringer. Tviler ikke et sekund på at hvis du ikke hadde hatt barn og vært i de sin situasjon hadde du oppført deg akkurat sånn som dem. Om ikke verre.

    72. da er umodent av deg å ta da opp igjen ette så long tid, bare fordi den episoden som var vist at dei ikkje gidda å hjelpa deg med den kofferten, så ska da liksom ver eit bevis på at da bare var dei som var stygge mot deg..! å den første episoden der var du bare sur å grinete, kor barnsli er da ikkje å bli sånn bare for kofferten ikkje hadde komt? du ødelagte jo heile stemningo med å ver sånn kan eg tenka meg, å eg lure virkelig på ka dei tenkte om deg då, eg hadde gjort nett da samma om ei hadde blitt sånn bare for bagasjen ikkje hadde komt den dagen! du kan ikkje forlaga att alle ska ver lika “voksen” å verfall ikkje når du er med på ein sånn tur med yngre jente, å du er gravid å har ein onge fra før, da seie seg sjølv at du må ver litt voksen, men da synest eg virkelig ikkje at du viser der, du burde faktisk ver flau over deg sjølv.

    73. Ja de virka litt frekke, men jeg synes du virker som en veldig bortskjemt dramaqueen? du hyler og skriker, klager og syter jo hele tida? Det er ikke verdens undergang at kofferten din kommer en dag senere, det er skummelt med en kakelakk ja, men ingen grunn til å hyle som en stukket gris heller…. syns du skal sjerpe deg litt… de kan være så barnslige de bare vil, men du har faktisk barn og kan godt ta deg sammen litt 😉

    74. De er ikke på langt nær like umoden som du fremstiller deg selv. Er du virkelig fortsatt hengt opp i den lille episoden der? “de ville ikke bytte rom blablabla”. Da du fortalte om hvor frekke drittunger de var, forventet jeg noe mye verre enn dette. Og du kan ikke forvente at de hjelper deg med alt mulig, du slet ikke så grusomt med den kofferten, princess;) Det eneste du gjør er å klage å syte, hele situasjonen blir for dum. skjerp deg

    75. Ida og Therese virker utrolig umodene. Istedenfor å gå bak deg å bare fnise, så kunne de spurt om du trengte hjelp. Du var jo tross alt gravid.
      Men det er jo litt umodent av deg å kalle de for drittunger på bloggen din synes jeg.

    76. Æ synes virkelig IKKE att d e galt i å si att dæm e drittonga!!! Tenk å stå å fnise isteden før å hjelpe ei gravid dame…æ sku fansteki ha fillerista dæm…å tadd koffertn å heve den over skuldran mine!!!!!!! Å æ sku ha bært kofferten din kor en du sku ha hadt den…….å e man redd småkryp så e man d!!!! *klem fra ei sjokka nordlæning mamma*
      Detta e mi mening…..så andre sine meninge om mitt innlegg går i gjennom kjæften min å ut ræva mi…

    77. Stakkars lille Rannveig! Ville de ikke bytte fordi DU er hysterisk for maur?
      Synes du selv at du er så jævlig moden? For etter hva jeg har sett på tv er det Therese og Ida som er de mest modne. Du oppfører deg som en diva ooog du burde vite bedre enn å skrive slik på bloggen din?

    78. Förstår inte varför dom ska hjälpa dig med väskorna när du efter denna tur drar til Alta og kan trilla väskorna helt själv till mora din!!

    79. du e jo fanmæ teit, et innsekt? woæ før det blir jo å dræp dæ. Rannveig, du e ikke så modn du heller, å man e bre ung en gang. Så la dæm lev? Å at de skulle jælpe dæ me koffertn? e ikke nåkka go grunn før at du e gravid. E jo bære tåpeli? Så tænk dæ litt om før du sei de ikke e modn, før du e ikke akkurat moden du heller!

    80. Synes alle som ikke er gravid skal holde kjeft med de negative kommentarene sine. Jeg har sett episodene og jeg hadde reagert helt likt når det gjelder bagasjen. Og de behandler deg dritt dårlig. Du kan ikke noe for hormonene dine og det er noe alle gravide kan skrive under på! I tillegg var det nok døds varmt der nede, kan bare fortelle at jeg ikke hadde vært noe særlig hyggelig hadde jeg vært gravid i den varmen. Og at de tuller med deg i stedenfor å hjelpe deg med kofferten irriterer meg grenseløst. Nei, de er for opptatt av seg selv og utseendet sitt. Jeg digger deg, Rannveig! Stå på!
      Hilsen en som er 38 uker på vei og forstår deg veldig godt! 🙂 nydelig datter du har fått!

    81. Veldig modent å kalle folk drittunger og slenge dritt på nett ja. Wow, du er bare såå sykt moden i forhold til de lizzm.

    82. Du er ikke akkurat noe mer moden når du kommer med slike utsagn. Når du mener at du var for “høygravid” til å bære din egen baggasje, og du ikke tåler hverken varme eller insekter burde du kanskje tenke over hva som egentlig var vitsen med å være med på en sånn tur. Flaut at du faktisk legger skylda på de andre jentene for hvordan du hadde det, når du åpenbart ikke har tenkt veldig langt før du bestemte deg for å delta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg