Mine to vakre barn

Hei igjen alle dere fantastiske lesere!

Har ikke blitt noe tid til blogging i dag,da jeg har vært travelt opptatt med det vanlige, hverdagslige, det å være mamma, og i tilegg har vi holdt på med prosjekt hand og fotavtrykk til Emma. Kommer til å legge ut bilder når det er helt ferdig, tror det blir skikkelig fint i alle fall! Skal også gjøre det samme med Nathaniel, når vi er ferdig med dette. Gruer meg litt til det, siden jeg ikke akkurat tror det blir en lett oppgave å utføre når han er midt oppi trassalderen og absolutt ikke skal gjøre som vi sier, heh.. 

Ellers ser jeg jo at jeg ligger på topplisteplass nr.2 i dag! Noe jeg kan si meg KJEMPEfornøyd med, da det for meg er personlig rekord. Ikke i lesertall, men topplisteplass altså.  Morsomt!

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av vår vakre lille prinsesse Emma Angelica, som er hele 13 dager i dag. Tiden flyger virkelig..  hun er mye mere våken nå,og klarer å feste blikket sitt i større grad enn tidligere. Hun er en engel av en baby, og skriker kun når hun er sulten. Hvis tiden skal fortsette å fyke forbi i denne farten, vil jo barna mine snart være 18 og myndig! Jeg får bare prøve å nyte hver eneste sekund med verdens to vakreste sjarmtroll som best jeg kan. Livet som tobarnsmamma er slitsomt, men så utrolig givende. Og de øyeblikkene hvor Nathaniel skal kose med lillesøsteren sin og susse på henne, er virkelig helt magisk. Han er så god med henne! Jeg kunne virkelig fortsatt i all evighet med å beskrive hvor fantastisk det er å ha de to flotteste barna i verden, men det blir nok litt for mye klisj for dere tenker jeg. 

Vakreste sæssa vår

42 kommentarer

Siste innlegg