Charterfeber episode 5 – catfight !

For i dag, er det nemlig klappet og klart for en rykende fersk episode av Chartefeber! Joohoo! Tirdagskveldene er jo blitt selve ukas nye høydepunkt, synes nemlig det er like gøy å se meg selv på skjermen hver eneste episode. Klarer ikke å skjemmes ( men det tror jeg at jeg fint hadde klart å gjøre hadde jeg vært visse andre jeg reiste sammen med:. ) Synes de har laget utrolig god underholdning av klippene av meg og ler ofte av ting jeg selv gjør og sier i programmet. Men jeg er heldigvis ikke høy på meg selv slik også andre hvis navn skal være unevnt, er ! Hahaha, huff..  Men tommel opp for å vokse opp en eller annen gang i fremtiden da, sant ?! 

Nå skal vi lage pizza, og hive i oss masse snop mens vi ser på kveldens beste underholdning, nemlig meg selv ! Og i dag får dere ta del i en ganske heftig catfight blant bloggerne, blant annet. Så her er det ingen andre ting å gjøre enn å bare følge med! 

Koseklærne er inntatt og jeg er absolutt helt klar! 

Stemningsbilde! Bildet er tatt i går, men ca slik ser det altså ut nå!

Da skal jeg avslutte her og så ønsker jeg, Willem og Emma dere en god TV-titting! 

Smask

61 kommentarer
    1. Kan ikke si du framstår voksen. Det er synd at du er forbilde for to barn, og sitter på nett og skriver som en sjalu jente på 13. Ja, nå bruker jeg din “alle som sier imot er sjalu”-trekk.
      Synes du det hører hjemme at en tobarnsmor oppfører seg sånn? En god pekepinn på å finne ut om man oppfører seg bra eller ikke er å tenke ” Hva hadde jeg tenkt om det var mamma som skrev sånt på internett?”
      Og om du mener hun kunne gjort det og du ikke bryr deg, så sier det mye om hvor oppførselen og alt det stammer ifra 😛

    2. Og Ida, du trenger ikke klikke på meg nå, ta fri fra jobben som Rannveigs personlige svarer, hehe! Du gjør nemlig alltid det
      Saken er så enkel som at du ikke kan sitte å kalle deg voksen og rakke ned på andre, og SÅ være likens selv. det blir så hull i hodet at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte, men det faktum at ikke du ser det gjør jo saken ennå tristere 😛

    3. Tenner du på å tro at jeg er hennes personlige svarer eller? 😉 virker nemlig sånn, siden du alltid skriver det hver gang jeg kommenterer her inne, noe jeg sjeldent gjør lenger 🙂 såå, loocoo much ?

    4. Beklager, men trodde først at det var du som var problemet, i og med at du posta det innlegget på bloggen og det virket litt lavmåls, men ser nå at det var de to andre! De hadde seriøst fortjent et slag i trynet begge to! Skjønner ikke at det går an å behandle et annet menneske sånn…

    5. Ja, du kan like godt nevne navn.. det er igrunn veldig barnslig og skrive sånn.. MEN!!! når jeg så de satt seg på ett annet bord enn deg falt dessverre tcmn langt ned på min liste!! jeg må ærlig innrømme at jeg syns hun virker mer oppegående enn deg gjennom bloggen… men ble utrolig skuffet over den oppførselen.. for det var så stygt og ondskapsfullt ( av hun andre også.. men hun aner jeg ikke hvem er.. adlri sett bloggen hennes eller noe ) gjort.. og det skal du ha .. du virker kanskje litt blond og “dum”.. men du virker bare godhjertet!!!! Ha en fin kveld rannveig! klem Therese

    6. Du er så pen Rannveig 🙂 Og dattera di er like nydelig som deg! 🙂 Ser ut som du har det utrolig koselig i leiligheten din 😀 Håper du får en fantastisk kveld 🙂 Klem <3

    7. TMå bare si det :p hu derre blonde feite ser ut som hun har en mild form for downsyndrom pga ansiktet hennes, hu er så eh lubben/feit i ansiktet :/ ergo stygg jente som prøver å se ut som ei berte elns :/ men du og tcm et el anna er jo pene da 🙂 men tcm elns er litt penere ofc. Også må jeg si de er barnslige 😮

    8. Fullstendig latterlig oppførsel av dem. Ikke bare støter dem deg ut, men dem er idiot nok til å tro at dem kan lyge MENS dem blir filmet. Haha! Seriøst… Digger deg Rannveig, men det vet du fra før av.. 😀

    9. Kjære lille deg, er det noen som burde vokse opp så er det jo deg? Ser du noen av de andre jentene henge ut deg? Nei. Nettopp fordi du er den usikre her. De andre er yngre enn deg, men så er det du som oppfører deg som en fjortiss. Hele norge ler av deg rannveig:L

    10. skal prøve å gi deg konstruktiv kritikk. Det er ikke modent av deg og nevne i hvert eneste innlegg hvor umodne og frekke og barnslige de jentene du reiste med er. Kanskje er Therese mer umoden enn deg, men hun framstiller seg selv på en mye mer moden måte. Synes du burde gi slipp på den bitterheten du bærer på og heller gå videre.

    11. De andre to framsto som noen gigantiske, slemme idioter! Du var bare sjarmerende og artig:)
      Så tydelig at de andre to følte seg så ovenpå etc, mens de i realiteten er de dumme!

    12. Syns du er litt teit som sitter der å skriver drit om de to André jentene, gå inn på tcnm å se va hun skriver , hun støtter deg å skriver pent slik en voksen person skal gjøre .. Teit Av deg og skrive slik som du gjør ! 🙂

    13. Synes du skal slutte å rakke ned på de jentene i alle innlegga dine.. Tcmn er kanskje yngre og barnsligere enn deg, men hun skrev nettop på bloggen sin at “rannveig er ikke så dum som filmcrewet framstår henne som”. Og det var mye voksnere enn at du sitter å sier negative ting om dem etter hver eneste episode. Men det er bare min mening.. Nydelig datter du har forresten, synes hun var veldig lik pappan sin! 🙂

    14. Syk episode ved frokostbordet i dag. Typisk jente utfrysning som ikke er noe anet en lavmål og dårlig folkeskikk.. vil tro at mødrene til disse smålige jentene er dypt snuffet over sin egen evne til å påføre folkeskikk på folk. Bare så pinlig

    15. Blir helt dumt av deg å komme med sånne barnslige utsagn om de to andre bloggerne hver gang du skriver noe om episoden. Er det noen som trenger å vokse opp her, er det deg! Var akkurat innom bloggen til tcmn, er ingen tvil om at hun er den voksne her.

    16. Fy så stygge de andre jentene var not deg! Jeg skjønner godt at du skriver som du gjør! Til alle som skriver at Rannveig ikke må rakke ned på de som er yngre enn seg, så skal det sies at de er ikke yngre enn ett- to år! Oppførselen deres tilsier derimot at de er syv-åtte år yngre, for noen drittunger altså! De burde skamme seg!
      Jeg merker også at du, Rannveig, fremstilles annerledes enn horden du faktisk er. Har følgt ned på bloggen din en stund, og for meg virker du som en utrolig moden kvinne, en fantastisk mor og kjæreste, og generelt et godt menneske! Jeg kunne derimot ønske at du blogget lit oftere, for det er din blogg det er morsomst å følge med på:D
      Emma er forøvrig sååååå skjønn! Og så utrolig lik sin far da!

    17. jeg skal ikke slenge noe dritt, men ytrningsfrihet er jeg glad vi har her i Norge.. Jeg syns du virker sm en kjempe hyggelig, søt og morsom jente! Men ærlig talt så skriver du ganske ofte “stygt” om de andre jentene på bloggen hver gang det kommer ny episode. Du går liksom inn i en forsvarsmekanisme for at vi seere ikke skal få noee som helst bra inntrykk av de andre jentene. En ting veldig mange glemmer er at TV blir klippet, ergo, de klipper sånn at det skal se ut som noe annet kun fordi det er underholdning. Det burde jo alle forstå! Er vell ikke mye underholdende å se 3 bloggere sitte rundt et bord og være verdens bestevenner uten noe drama…booooring tv… derfor har de nettopp noe som heter klipping i tv bransjen! Lær dere det folkens!!! Døm aldri før dere faktisk får sett hva som EGENTLIG skjer. Du er mor til 2 utrolig skjønne barn, du burde hevet det over det og heller være den voksne. Syns dette blir for drøyt, er jo faktisk mobbing.. Hva hadde du gjort om noen hang ut barna dine på nettet?? Feil skal være feil og rett skal være rett.

    18. jeg synes det var utrolig dårlig gjort at du måtte sitte alene, og at en veldig dårlig yndsklling for at det ikke var bord plass til 3. det var jo mange bord som dere kunne sitte sammen. men var vertfal utrolig dårlig gjort at du måtte sitte alene.
      En til ting. du er bare helt sykt pen 😀

    19. har bare lyst å si at jeg synes du er tøff Rannveig.
      Synes vel også innimellom at endel ting du skriver er litt “umodne” men allikevel virker du å ha et ganske reflektert forhold til den rollen du har laget deg her på bloggen og offentlig.
      tror du er mye mer reflektert og moden i virkelig liv, enn det du kan framstille det som her

    20. Du bør kanskje vokse opp litt selv og. Du sitter jo å slenger dritt om de etter vær jævla episode 😛

    21. Dæ som e heilt utruli e at du, som liksom ska vær tobarnsmamma, hold på sånn som dæ her. Dæ e jo heilt bort i natta. Ka ha skjedd mæ verden????????

    22. Leste på bloggen til Tcmn at akkurat denne scene var veldig klippet, og at de satt der fra før av, og det er jo greit nokk. MEN de kunne jo løftet rumpene sine, tatt med maten, og satt seg på et annet bord? Som for så vet ikke er særlig vanskelig.

    23. Halo. Dere skjønner vel at det er ekstremt barnslig å ditche andre på den måten? Noe av det mest barnslige man kunne gjort ! Huff !

    24. den eneste jeg blir satt ut o flau over er deg, rannveig. du har to barn, er 20 år, har en stor blogg og skriver slike ting? du setter deg selv i dårlig lys

    25. Fy fader, du ser ut som et eseltryne! 😂Du har oppført deg som en oppblåst diva mot de fra første episode, så takk deg selv.

    26. Ai ai ai – snakk om å kaste stein i glasshus. Fei for egen dør er det også noe som heter og det burde kanskje du vurdere. Alt jeg leser er syting og klaging over de andre jentene og hvor barnslige de var, ehhh du virker ikke akkurat oppegående, voksen og reflektert selv som sitter halvnaken og høygravid på hotellrommet og roper herrrrrregud de e så varmt…… du er på GC jente.

    27. Tror de som skriver negativt om din reaksjon her ikke har vært i samme situasjonen selv…jeg støtter deg 100% og er helt enig med deg Rannveig! <3 <3 Ida og Therese oppfører seg skikkelig dårlig, typisk utfrysning og mobbe-fakter...for så å prøve å sette seg i bedre lys igjen etterpå, patetiske er de! :/ Stå på, jeg synes du er en tøffing! :)) OG AT RANNVEIG REAGERER HELT NORMALT OG FAKTISK HAR FØLELSER OG SYNSPUNKTER OM DETTE HER HAR INGENTING MED HVORDAN HUN ER SOM MOR Å GJØRE...MØDRE ER OGSÅ BARE VANLIGE MENNESKER!!! 😛 stor klem til deg Rannveig! 🙂

    28. Så nydelig en jente du har fått deg!! 🙂 Syns også oppførselen på de andre jentene er helt upassende og rett og slett helt tragisk, skal ikke være mulig og behandle andre mennesker sånn, hvertfall om man er noe oppegående(noe de tydeligvis ikke er). Virker som de også liker og fremstille deg som utrolig dum!! Stå på Rannveig! Heier på deg! 🙂

    29. Huff, burde vel vokse opp snart du også, med tanke på at du er tobarnsmor og bare hakker ned og klager på TCMN og Ida 🙂 Hadde du prøvd å ta mer initiativ til å være med, og ikke bare vært så grinete som det ser ut som på tv, hadde det kanskje blitt en bra ferie vet du. Blir ærlig talt irritert, når du ber de om å vokse opp, når du selv også burde gjøre det!

    30. Å du kaller deg voksen? Syntest synd på barna dine som må ha en sån baribie som deg til mor.. OMg…

    31. Hei!! HVor har du kjøpt de tøfflene du har på bildet? Er akkurat sånne jeg har prøvd å finne ! 😀

    32. Therese henger deg ikke mye ut, hun sa at du er smartere i virkeligheten for å være snill.. så du er ganske idiotisk som klarer å missforstå d… Jeg har mye mer tro på d Therese skriver, når du skal baksnakke dem og fremstilledeg selv som en 13-14 åring..
      Likte deg bedre før alt dette dramaet og tullsnakket ditt. takk for meg 🙂

    33. Dere toppbloggere er så utrolig rare mennesker. Hvorfor kan dere ikke bare legge det der bak dere? Sant nok at dere tydeligvis ikke er bestiser, men det har vel hele Norge skjønt nå?!? Syns rett og slett at dere burde gi opp å snakke dritt om hverandre.. Det er utrolig tåpelig og barnslig gjort. Sant nok: det var det som fikk meg inn på denne bloggen da. Så 1 mer leser på bloggen din i dag.. huffameg 😛

    34. Er det ikke på tide at du kler deg som ett voksent menneske? Du har to barn, og likevel kler du deg i babyrosa klær og har det lange hvite håret! Ser jo ut som en fjortis som har dynka håret i bleiking med de rosa leppene! Rannveig, du er ei kjempe pen jente! Smink deg annerledes og farg håret med naturlig blondt og for gudsskyld, KLIPP AV DEG MINST 10 cm av det lange håret! Det ser VIRKELIG ikke braa ut! Takk for meg! Solveig

    35. Leser nedover at du skriver veldig ofte om at de andre må bli mer voksne.. Syntes dere virker like barnslige alle 3 jeg. Innleggene dine med stadig håning om hvordan du hadde skjemmes om du var “visse andre” og at de er så barnslige osv er jo ikke av særlig voksen art selv ? Slik du fremstår på tv virker du heller ikke noe særlig voksen ? Men slik jeg har forstått så er dere alle rundt 20 år gamle å det er fortsatt i mine øyne ansett som “barn” . Du er veldig ung for å ha to barn allerede, men det gjør deg ikke mer voksen enn de andre at du er mamma dersom du faktisk ikke oppfører deg slik.. Hadde du vært voksen så hadde du ikke støtt å stadig kommentert hånlig på de andre.. I seg selv kjenner man andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg