Sliten men lykkelig mamma

Etter nok en vellykket lørdag tar ho mor snart kvelden! Men, først skal jeg oppdatere dere lesere litt. 

I dag har vi bare vært her hjemme, vært ute på tur i skogen og spist lunch, og så har jeg hatt kjempekoselig besøk av søte Lillian nå på kvelden. Ble derimot ikke noen typisk lørdagsmiddag i dag, men det får vi da ta imorgen! Kjøttkaker i brunsaus duger det og, det er jo faktisk kjempegodt!

Bortsett fra det har jeg ikke så mye mere å dele med dere! Ønsker dere alle en fin kveld og natt videre, så blogges vi imorgen 🙂 

Fine jenter! Nå er det kvelden her i huset! 

Smask

36 kommentarer
    1. Veldig lik faren ja 🙂 Min jente er snart to og en halv mnd og det er først nå hun begynner å ligne på faren sin 🙂 Når hun gråter ligner hun faktisk på meg da jeg var på hennes alder. Da jeg så bilde nr 2 måtte jeg faktisk si: Gud så mye hår!
      Som sagt er min jente snart 2 og en halv mnd og har ikke så mye hår en gang og vi har til og med malt i melka pga dårlig mage. Malten gir jo økt hårvekst også, noe vi og har merket. Det rare er at hun er lys på toppen og mørk bak.

    2. jeg har et spm ang selvbruning jeg da ( noe som egentlig ikke har med innlegget å gjøre) men åssen bruker du det ? skrubber du kroppen på kvelden-smører det på og dusjer det av på morningen,har du det under sminka på dagtid? skal prøve det selv,men vet ikke helt når jeg skal få hatt det på 🙂

    3. hva i helvette er det med deg “Camilla” som du kaller deg..? Kjeder deg på natterstid fordi at du ikke har noe liv eller noen venner? sikkert ikke ditt ekte navn en gang. sikkert en gjennganger på bloggen her som bytter navn for hver gang du kommer med en ekkel kommentar. Sier mye om deg som kan rette en sånn kommentar imot en liten uskyldig baby! hærregud.. en jente baby på 1 mnd som akkurat har kommet ut av mors liv kan hverken kalles transe eller gutt. Håper karma kommer å tar deg jævelig hardt i ræva en dag. Husk at alt du sier og gjør snur mot deg, på godt og vondt. Men dette er du vel for umoden til å forstå enda 😉

    4. Unnskyld meg, men hva får dere over her dere til å si sånt om et lite uskyldig barn som ikke har mulighet til å forsvare seg selv?
      Dere gjør meg kvalme, at det virkelig går an å få seg til å spy ut eder og galle..
      Skulle likt å sett dere som sitter bak disse tastaturene, fint å leke anonym der, men hadde dere blitt konfrontert ansikt til ansikt hadde dere nok sittet trengt oppe i et hjørnet så redde at dere hadde gjort i buksa..
      Dette her er et lite barn, verdens største stolthet for mamma og pappa (uavhengig av hvem de måtte være) så kommer det noen som absolutt MÅ komme med en hinsides kommentar som ikke ligner grisen..
      At det virkelig går an!
      Provosering er en ting, men når dere lar det gå utover et barn.. Fy f***!
      Til Rannveig: Jeg håper dette preller av både deg og samboer, jenta deres er helt nydelig! 🙂

    5. Kjære rannveig. Jeg syns du burde tenke på å legge bloggen på hylla… Ikke fordi jeg ikke liker bloggen din, men fordi du fortjener ikke så mye dritt som du får. Nå har du fått en fin liten familie, kanskje det er på tide og ikke dele livet deres med hele Norge og heller leve livet deres helt privat 🙂 folk kommer aldri til å slutte å skrive dritt og mene alt om deg og dine.. Og jeg syns det er helt forferdelig at det skal være sånn.

    6. Men i alle dager da, man snakker faktisk ikke sånn om et barn! Skjerp dere! Folkeskikk gjelder på nett også. Det er faktisk et menneske som sitter og skriver denne bloggen og deler hverdagen på godt og vondt. For de som ikke liker denne bloggen finnes det virkelig nok blogger i blogglandia slik at det er noe for alle. Kanskje heller bruke tiden der ? Mvh 3barnsmor.
      Stå på Rannveig. Du er en super mor med to nydelige barn!

    7. så kjekt 😀 men likte den “gynge” kuen du hadde i bakgrunnen der, kan jeg få spørre hvor du har fått den? 😀 har tenkt å kjøpe noe lignende til sønnen min til jul 🙂

    8. Så tykk hun har blitt <3 skulle tro du hadde fløte i brystene istedetfor melk 🙂 godt å se henne legger på seg. Ja hvor er kjæresten din? Når skal han få gå ut på byen igjen? 😉 Er han utro?! Synes jeg ser det blir skrevet på enkelte forum her og der blant annet jenter som hevder å ha fått han til å være utro også videre. Legg ned bloggen å se på hans facebook og telefon.

    9. Jeg blir helt kvalm av å se hvor ondskapsfulle mennesker er,
      Sitte å skrive til en mor at barnet hennes er stygt?
      Håper dere får den hjelpen dere trenger, ikke rart det er krig her i verden.

    10. gud så stygg folk er, greit nok, bloggere får drittkommentarer. men de lar det gå utover babyen??? de trenger psykologhjelp som du har sakt. du må ha det grusomt med seg selv, i hjemmet eller på skolen. det er overhode ikke normal oppførsel :oo

    11. Det øverste bildet var kanskje ikke det mest heldige av Emma, for vi har jo sett mange fine bilder av henne og hvor søt hun er! Hun så bare litt morsom ut der, ingen ting negativt i det! Utseende er ikke alt her i verden, og når man begynner å bedømme utseendene til folk når de bare er noen få uker gamle,,, Det er sprøtt. Det blir for dumt!

    12. Jeg bruker aldri kommentere på bloggene, men hvordan
      er det foreldrene har oppfostret barn til å sitte foran pc å skrive så stygge ting om andre mennesker?
      Jeg har hørt at bloggere får mye stygge kommentarer slengt etter seg, men jeg hadde aldri trodd det kunne være så ille! Rannveig, lov meg at du tar dette til deg ; Du må ALDRI la lavmålet til andre komme inn på deg, du har virkelig nydelige barn, å jeg ser at du kjemper for å bevise for andre at du duger som mor, men du må slutte med det, du må ha tro på deg selv, ha tro på at du er verdens beste mor for barna dine, du er heldig som har dem, å de er like heldige som har deg 🙂 Husk det ♥

    13. Dere snakker ikkje sånn om eit lite barn!! (ikke til noen egentlig).
      Dere får skamme dere ! Emma er verdens nyydeligst !

    14. Håper du tar deg selv for god til å bry deg om slike usmakelige kommentarer som har poppet opp her! Du er en helt nydelig jente Rannveig, og ikke minst har du noen nydelige barn! <3
      Det gjør direkte vondt i hjertet mitt at noen kan sitte å lire av seg slik dritt! Jeg har 3 barn selv, på 9 år 5 år og en på 2mnd. Jeg er helt sjokkert over at noen kan oppføre seg slik ovenfor andre mennesker.
      Stå på jente! Liker bloggen din, og du ser ut til å være den mest fantastiske mammaen din kan bli for dine barn! Ønsker dere all lykke for fremtiden! 🙂 <3

    15. For ei nydelig babyjente du har, Rannveig. Kjempe skjønn er hun:)
      Når det er sagt…
      Får helt vondt inni meg av å se hva folk kan klare å få posta i kommentarene sine innpå her. En ting er å skrive saklig kritikk, eller bli provosert av innlegg rannveig legger ut, en annen ting er å snakke stygt om et uskyldig barn. Hva feiler det folk? Hvordan er det mulig å være så hjerteløse? Jeg kjenner jeg får lyst til å skrike så sinna jeg blir!
      Hadde jeg vært deg Rannveig, hadde jeg sluttet å blogge, å kost meg sammen med familien, og dermed unngått alle disse grusomme kommentarene folk skriver til deg om deg, dine barn og din samboer. Kjipt å gjøre det på den måten, men da slipper du hvertfall sånt dritt. Og når det er sagt; hva er vel en blogg mot en kjærlig familie?
      Klem fra meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg