New in til barna, den første snøen har falt!

God kveld fra stuen

Da var nok en dag gått unna! Tiden flyger virkelig, og døgnet skulle helst hatt veldig mange flere timer kjenner jeg.. så mye jeg har lyst til å gjøre når ungene er lagt, husarbeidet er gjort, og dagen er omme, men jeg bare må gå å legge meg rett og slett fordi jeg skal være oppegående og uthvilt for barnas del.Men, det er nok desverre bare slik livet er..  det er jo ikke akkurat en hemmelighet at det er rimelig hektisk med to små. Kan ikke huske forrige gag jeg kjedet meg, for eksempel. Det skjer bare ikke :p

I dag har jeg og Emma hatt besøk av min søte venninne, Lillian og hennes lille “vao vao”, Nemi. til Nathaniel’s store glede da han kom hjem fra barnehagen, siden han elsker hunder. Var veldig koselig å ha besøk. Etter middagstid bar det rett til Strømmen storsenter for å få tak i litt mere vinterklær til barna siden den aller første snøen har falt her hos oss! Jeg elsker snø, det er så kooselig! Jeg ser virkelig fram til fine aketurer med Nathaniel og at vi for første gang i hans liv skal få laget snømanner, snøballer og så videre. Åh, gleder meg sånn til alt framover! Og da er det jo viktig å ha det riktige utstyret også, hehe :))

Her er dagens fangst

Som dere ser har han fått seg potte, siden vi tenker å sette i gang med pottetrening nå.Store gutten min, tiden går alt alt for fort! 

Nytt ullundertøysett, ulldress, en vanlig genser og nye vintervotter måtte gullgutten også ha. 

Dunpose til bilstolen til Emma,flere gaskluter, hårpynt og hårband i turkis, to par strømpebukser, 3 kjoler ( ELSKET den rosa kjolen med hvit krage til venstre, spesielt siden den er i ull) leopardvest, pysjamas med pandaføtter, nesesuger oog råsa reimalue med dusk, siden det begynner å bli kaldt ute nå.

Nå skal jeg avslutte her og gå å sove sammen med min lille familie! Imorgen bærer det til Oslo på diverse møter og avtaler, noe jeg ser veldig fram til 😀

Blogges imorgen dere

 

21 kommentarer
    1. La lana es oro: D ¿Dónde compró el vestido de lana por cierto? quisiera una SAN a mi princesa. Se adapta perfectamente al ir a la Navidad y la cena de Navidad, etc Ella no ha llegado todavía, pero lo suficientemente en forma para arriba en una SAN al ir a la Navidad: D

    2. Hei. Vil anbefale deg heller og reise på apotek og kjøpe sånn nesesuger som du suger selv, den er såå utrolig mye bedere. Her i huset er den gullverdt! Kjøpte en sånn du kjøpte også meen det var bare noe dritt iforhold til den på apotekt..

    3. Utrolig mye fint du har kjøpt. Jeg skal snart en tur til byen med frøkna mi i dag og jeg er helt forelsket i newbie-kolleksjonen til kappahl, så det blir nok litt klær derifra i dag 🙂

    4. Herregud du har en fantastisk familie, Rannveig! Du er et stort forbilde for mange. Det familiebildet lengre ned på bloggen var helt nydelig! Du har nydelige barn og jeg blir helt forelsket. Du er en god mor, ta godt vare på de flotte barna dine <3

    5. Det var utrolig mye fint du hadde kjøpt 🙂
      Det er jo klar man må ha alt på plass når vinteren er på vei også er det jo mye man skal ha når man har barn også finnes det så mye fint 🙂
      Du virker som å være en helt fantastisk mamma 🙂

    6. Fin blogg! Du virker som en god mamma også, og barna dine er utrolig fine 🙂 Lurte bare på om du kunne foreslå noen andre mammablogger? 🙂

    7. Hei Rannveig:)
      Masse fine ting du har kjøpt:)
      Lurer bare på om hvor du har kjøpt den søte Dunposen henn?
      Har alltid ønsket meg en sånn, og håper du gir meg et svar, takk 🙂

    8. Beklager for mangen opplysningernå Rannveig. Jeg er stor fan, og beundrer deg som mor. Men som dyreforkjemperen jeg er vil jeg også opplyse om at dun er ribbet fra levende gjess. Gjelder så å si all dun da det ikke lønner seg for dunprodusentene å plukke fjær som naturlig har ramlet av, eller slakte gjessene for førebels sin del for deretter kjøpe nye gjess:/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg