Mye spennende i vente…

Hei på dere kjære lesere!I dag har jeg rett og slett stresset og springet framogtilbake omtrent fra jeg sto opp av senga, og til nå snart hvor jeg går å legger meg i senga igjen! Men til gjengjeld, har jeg fått mye ut av dagen synes jeg! 

Har blant annet vært på et spennende møte med Rakett, som jeg ikke kan si veldig mye om annet enn dette…. 

Hva som egentlig skjer her, regner jeg med dere vil få vite med tid og stund! Haha, kan bare si at det skjer MYE spennende i mitt liv fremover! 

Etter møtet hadde jeg egentlig time til vippe-extensions hos Tina, men siden tiden ble veldig knapp har jeg ny time nå på torsdag. Gleder meg noe helt enormt, skal bli SÅ deilig å få vipper igjen. Ja, for når du først har prøvd ut vippe-extensions, så føler du deg vippeløs når de detter av. Akkurat denne følelsen sitter jeg med nå, haha! Så det ser jeg veldig fram til.

Siden jeg hadde endel tid til overs dro jeg og lille Emmamor like godt på en aldri så liten shoppingrunde i Oslo i stedet før vi tok toget hjem igjen. Møtte blant annet en jente fra Alta som jeg like godt slo av en prat med, er så morsomt når du møter folk fra plasen der du kommer fra, føles nesten som at man kjenner hverandre da, hehe 🙂 Koselig ! 

Bestemte meg for at vi skal innføre rosa tema på badet.. 

Diverse badegreier. Ville egentlig også ha rosa søppelkasse, men den siste de hadde var ødelagt. Kjedelig, men får nok skaffet det en annen gang. Rosa er kult! Og digger skiltet, må jo være verdens best beskrivende tekst, haha 😀 

Falt helt pladask for disse diamantknottene med sugekopp! Såå fine. En til hver i familien, hihi. 

Og litt greier til ho mor! Nye vintersko fra Din Sko ( knallfine!), ny sminkemappe med rosa diamantgreie på, Chanelsolpudder, foundation fra Dior og en utrolig søt genser fra Sorbet. 

Ellers har jeg bare koset meg her hjemme med min fine lille familie! Imorgen tenker jeg blir en ganske rolig dag her hjemme for meg og snuppa, er deilig det og. Skal prøve å få baket litt siden det begynner å bli en stund siden nå. Med det vil jeg egentlig bare avslutte dette innlegget og ønske dere alle en fantastisk tirsdags kveld videre!

Smask 

39 kommentarer
    1. Hei Rannveig!
      Er så glad i bloggen din, synes du blogger utrolig bra og se til og hev deg over alle eventuelle negative kommentarer som kommer.
      Du er heldig som kan shoppe deg så mye fint til dere og barna deres, jeg har flere av de tingene du har kjøpt på “lucky duck” selv (kjøpte for et år siden) og de er ikke billige,men såå fine! Også så fine klær du kjøper til dine barn! Heldige er de!:)
      Ønsker deg en fin permisjon videre, gøy når du legger ut ting som du har kjøpt:)

    2. Sugekopp knaggene er ifra LUCKY DUCK.. 😉 Sto du virkelig sånn forann kamera,med gjennomsiktig topp og ammeinleggene over bh’n? Det finnes noe som heter både amme-bh og amme-topp.. Om dette ikke er noe for deg,burde du velge en annen farge på genseren. Lite smakfult med overfylte ammeinnlegg…!

    3. Det var utrolig mye fint du hadde kjøpt 🙂
      Må si jeg ble forelska i de skoene du kjøpte fra din sko, for der er det alltid så mange fine sko 😀

    4. En skulle tro at det ble uholdbart i lengden for en mann å leve i en så rosa verden..Alt er så søtt og rosa og en kan lure på hvor det blir plass til det maskuline utrykket.Men det gjelder ikke bare deg Rannveig.Mange bloggere (som har en partner) viser frem skrytebilder av delikate hjem i rosa og hvitt,og det som slår meg er ofte at det for det første mangler personlighet,og for det andre er det ingenting som tyder på at det bor en mann der…At mannfolk flest liker å bo i et “dukkehus” nekter jeg å tro:)

    5. JEG bestemte MEG for at VI….
      I sånne rosa bloggverdner er det sånn avgjørelsene tas. Happy, happy life!

    6. Thea: Mannfolka bryr seg ikke om åssen det ser ut, så lenge de har en plass å bo 🙂 Jeg har noen innslag av mer “jentete” ting, og rosa kaffekopper, skåler osv, og mannen min kunne ikke brydd seg mindre 😉 Så lenge han føler seg maskulin, så burde det ikke ha noe å si hvordan det ser ut hjemme..

    7. Mariell:”Mannfolka bryr seg ikke” sier du.Det tror jeg er en stor misforståelse og hvorfor skal ikke mannen bry seg om hvordan det ser ut hjemme???Han skal vel også bo der..Og dette er bare mitt syn,men jeg tror at den mannen som blir “overkjørt” hjemme pga alt det rosa,søte og lekre til slutt vil gå lei.Et godt hjem etter mitt syn bærer preg av de BEGGE som bor der.

    8. Jeg har sett at en butikk ved navnet Badeglæder i Ålesund (moa kjøpesenter) har de rosa knaggene 🙂 de har de også i flere farger

    9. Du som sier du er så stolt av kroppen din, og ikke liker sluskete mødre, hvorfor i all verden ser man deg kun i tights, med uggs, og håret i strikk? Du kler deg aldri i pene klær, har ikke sett et eneste bilde av deg med feks jeans og en kul genser. Like greit å bare innse at du ikke burde snakke så mye bullshit som du gjør..

    10. Vil bare opplyse deg om at dior tester ingrediensene sine på dyr. Jeg har derfor boikottet dem og ønsker å spre det videre slit at verfall noen færre dyr slipper å lide for min forfengelighet :/

    11. Ser ut som det er fra unge mødre litt eldre og at disse bildene er fra da du var gravid med Emma husker jeg rett? Fine diamant knotter 🙂 skulle jeg hatt og. La typen din kjøpe litt til hjemmet og da 🙂 hadde jeg gjort, gjort al. For å holde på den jeg elsker :p la han og bestemme litt så fremt han har noe imot rosa da

    12. Du er så rar. og ikke på en bra måte. Kan du ikke heller få deg noe skikkelig å gjøre, istedenfor å tjene penger på å selge degselv og familien din?

    13. Ka faen e det som feile enkelte folk, egentli? Hold nu kjeft om dokker ikke har nokka fint å si. Du og familien din e nydeli, Rannveig!

    14. Slutt og bruk ordet som, VI, når du har bestemt deg for en ting… Typen din har sine egene meninger, så la han bruke dem… Men du er jo for selvopptatt til og gidde og bry deg! Syntes skikkelig synt på typen din!

    15. Shit så svær du er 😛 Når du tar bilder selv klarer du jo å jukse det til at du ser så fantastisk bra ut. Godt å se deg være litt ekte også da, for det er ikke noe skam å være feit etter en fødsel. Bare innse det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg