Vår lørdag

Først og fremst må jeg bare beklage for den dårlige bloggeren jeg er for tiden. Det kommer rett og slett av at rollen min som tobarnsmor naturligvis er veldig tidkrevende, og bloggen blir jo da nedprioritert. Nå har det jo også vært planleggingsdag og helg, i tilegg til at jeg har vært helt alene med barna disse to siste dagene, så når kvelden da kommer blir det heller søvn framfor blogging for å være våken og opplagt for barna til dagen etterpå. 

Men, jeg kommer sterkere tilbake om ikke så alt for lenge! Er heller ikke så voldsomt mye å fortelle om min hverdag som hjemmeværende husmor. Skjer stortsett det samme hver dag, hehe! Være mamma, gjøre hsarbeid, lage mat, bake… ja, det er vel stort sett det jeg gjør. I dag har jeg barna bare vært hjemme og kost oss, hadde jo egentlig planer om å dra ut å begynne på julegaveshoppingen, men det får vi ta neste helg i stedet.

I dag har vi blant annet vært ute i det fine høst (snart vinter)været og lekt. Tok med litt hjemmelade sjokoladekjeks på turen vår slik at den skulle bli komplett, hehe! Kjeksene jeg bakte her om dagen var stor suksess både for lillemann og Norah, nabojenta og venninna hans. Det gjør såklart ho mor veldig glad, de skal virkelig lages igjen tenker jeg! 

#nomakeup..

Jeg, Emma og Nathaniel har med andre ord kost oss masse i dag! Er så koselig med helg for det er da vi virkelig får tid til å være familie og får masse tid sammen. Det setter jeg veldig pris på! Og denne helgen ble jo ekstra lang med en ekstra fridag for lillegutt, hurra! Når det er sagt føler jeg helgene flyger unna uansett, for nå er den jo snart over igjen!

Ettersom jeg ikke har så veldig mye mer å meddele dere tenker jeg vi avslutter dette innlegget her! Og ønsker alle dere kjære lesere en fantastisk fin lørdagskveld videre.

Blogges

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg