Gårsdagens outfit

Dette innlegget skulle vel egentlig hete “dagens outfit” og vært postet i går, men for å si det slik…  i det øyeblikket begge ungene var i seng var det kveld for ho mor også. Prøvde å blogge, men øynene ville rett og slett ikke holde seg åpne. Så da ble det senga, noe som var ekstremt digg! Ellers hadde vi en veldig fin dag i går og gullgutten var superfornøyd med å endelig kunne ha mammaen med på å løpe rundt inni lekelandet. Vi har nemlig ikke vært på lekeland siden jeg var (høy)gravid, og da ble det heller mindre akrobatiske bøy og løping på meg. Men nå, derimot! Jeg elsker å være litt barnslig på sånne plasser, og det setter nok Nathaniel stor pris på. Det er vel kanskje en av fordelene ved å være en ung mor! 

Da vi kom hjem hadde jeg egentlig tenkt til å lage frostingen til cupcakes’ene jeg bakte i går, men i og med at vi ikke fikk tak i hvit sjokolade fikk jeg ikke gjort det. Så det blir en av dagens små gjøremål tenker jeg! Ellers ligger snuppa å sover søtt nå. Og ja, mens jeg kommer på det… utrolig morsomt at enkelte , eller skal jeg si MANGE av dere, hengte dere opp i at jeg hadde glemt en “n” i forrige innlegg i ordet “snuppa”, så det ble til “suppa” i stedet. Normale oppegående mennesker som har det greit med seg selv ville jo skjønt at det er en liten skrivefeil og glemme det i neste sekund. Men nei, her skal det slåes ned på alt! Absolutt alt skal gjøres for å prøve å trø meg ned i søla. Er det noe jeg virkelig ikke blir såret av, så er det en av mine få skrivefeil. Haha. Det er nok ikke en tilfeldighet at jeg får skryt av forskjellige Norsklærere, uavhengig av hverandre. Nei, kjære hatere. Det skal nok en del til for å trå meg ned i søla. Er det EN ting jeg har lært gjennom mine 2,5 år som toppblogger, så er det å gi litt faen. Og gi litt mere faen enn bare litt, om nødvendig. 

La ut bilde av meg selv med dette antrekekt på instagram i går ( følg meg HER) der mange lurte på hvor toppen var i fra.

Toppen er fra Zara, og den er knallfin!Shorts fra H&M og min kjære dunjakke fra Fjellräven. 

Nå skal jeg avslutte her og gå å sove litt til med syvsoveren Emma som nok er klar for litt mat snart også! I dag skal jeg ta noen telefoner, blant annet skaffe meg en til kjøretime (yey!) og gå gjennom begge mailene mine. Det trengs! 

Blogges 

36 kommentarer
    1. Det var vel et litt humoristisk syn på at du skrev “suppa”, og ikke uthenging av deg. Er lov å le litt på vegne av andre, og av seg selv 🙂 toppen din var utrolig fin!

    2. Du tar nok litt i hvis du tenker det var for å gjøre narr av deg, trenger ikke være for den grunn. Jeg kjenner en som er 46 år og mor til en datter, hun er like aktiv som en ung mor også 🙂

    3. Syns du skriver veldig godt jeg! Du har god flyt og det er enkelt å lese/forstå innholdet. En av grunnene til at jeg leser bloggen din:)
      Stå på kjære du, alt godt ønskes deg og dine:)

    4. Elsker og å krabbe rundt i lekeland, da særlig en time før stengetid eller midt på dagen på en hverdag for da er det ikke så mange der å da kan man jo virkelig slp seg løs 🙂 Morro for barna og morro for ho mor 😉 Super søt topp 🙂

    5. Du synker nå stadig ned på drn topp blogger lista nå da, spørs hvor lenge det holder deg der. Du burde begynnne å skrive no mer interessant enn bare dårlige selvforsvars tekster og hvor mye du baker. Begynner å bli skikkeli døll den bloggen her….

    6. Veldig enig med de over, det er bare blitt innlegg som er helt på blåbær tur. Og egentlig ting som kan bry folk en viss plass, men kjekt for de som vil følge med på sånt da!

    7. Jeg synes nå du er helt fantastisk! Er ny leser av bloggen din å du inspirerer meg virkelig. STÅ PÅ BLONDI 🙂

    8. Du er kjempepen! men..synes ikke den leppestiften kler deg 🙁 Du er så mørk i huden, så da kler det deg absolutt ikke med lyselyselyselyserosa leppstift.. Kunne du ikke prøve noe annet? vet du kanskje ikke bryr deg, men du kunne jo prøve og se hva du synes? jeg er sikker på at da hadde du blitt MYE penere 🙂

    9. Var bare spøkefulle kommentarer om at du hadde skrevet feil, da 🙂 ingen grunn til å bli defensiv! Tror ikke noen prøvde å trø deg ned i søla. La ikke merke til at du hadde skrevet feil engang, jeg.

    10. Ja, det er mye rart som kommenteres på denne bloggen din. De siste dagene er det to ting som jeg har reagert på som tok kaka; Det ene var kritikken du fikk for å ha kjøpt rosa tilbehør til badet, ifølge enkelte var jo dette feil farve siden du bor sammen med en mann og måtte le av de som syns synd på samboeren din som må bo i din “rosa verden”. Det andre er disse utroskapsryktene som det har blitt hintet om de siste dagene, har sett at du ikke er den eneste bloggeren som får sånne kommentarer. Som du sier; Alt skal gjøres for å trå deg ned i søla, men det er godt du gir faen. Å slenge ut utroskapsrykter på en blogg er det man kan kalle faenskap, mest sannsynlig småjenter som driver h……… med deg.

    11. Hadde mange tenkt slik som deg, hadde mange ikke tatt nær av det 🙂 Hvis noen hadde skrevet det til meg, hadde jeg gjort det, spesielt for jeg som har to diagnoser. Faktisk er det noen som har dysleksi! Jeg la ikke merke til en gang det folk skrev til deg 🙂

    12. Hahaha. Norsken din er nesten like ille som engelsken din. Det du har skrevet på instagram er latterlig dårlig. Du er så patetisk.

    13. Det at folk kommenterte den lille skrivefeilen var vel bare ment som humoristisk. Viss du gir så god faen som du sier, så hadde du vel ikke dedikert nærmest et helt innlegg om saken? Lurt med litt selvironi 🙂

    14. De kommentarene som “snuppa” som ble til “suppa” var skrevet med glimt i øyet. Er ikke nødvendig å ta seg selv så høytidelig.

    15. Ledde litt med engang jeg så at du hadde skrevet *suppa*, men skjønte jo selvfølgelig med engang at du mente snuppa eller tuppa. Men noen mennesker må jo bruke alt de har på å finne feil hos andre vettu. 🙂 Antrekket ditt var kjempe fint! 😀

    16. Er selv også å finne oppi lekeapparatene med barna 🙂 får mange dumme blikk av litt eldre foreldre men care… ja jeg sliter med ryggplager men det stopper ikke meg i å leke med barna og nei jeg er heller ingen ung mor men kan da vel leke med de alikevel på lekeland osv osv 🙂

    17. Du får bare tåle at folk retter på deg! Sånn er det utti arbeidslivet! Å du, ingen er perfekte, heller ikke du.

    18. Herregud så langt håret er nå! Ser du ikke at det ser helt forferdelig ut?? Å du kler det overhode ikke! Burde kanskje begynne å tenke å bli ett litt bedre forbilde for dine barn! Altså, ikke se ut som en orange barbie med rosa leppestift og en meter langt sauehår! Bli litt mer voksen i stilen også da!

    19. Vet ikke om du har sletta noen kommentarer ang feilskrivinga, men de kommentarene jeg har lest har jo vært udelt positive da :))) Alle som bemerket det hadde jo skrevet at det var søtt eller liknende…. Og tror faktisk at samtlige lesere skjønte at det var en bokstav som forsvant, som er helt vanlig. Skjer med de fleste rett som det er.
      Nei, tror ikke disse kommentarene var ment negativt OVERHODE :)) Derimot endel av kommentarene over her…usaklig !!! Skjønner ikke at folk orker bruke tida si på blogger de ikke liker. Selv følger jeg blogger som jeg synes er ok. Når jeg begynner å kjede meg av enkelte blogger, ja da slutter jeg lese dem. Så enkelt burde det være for alle, hva er vitsen med å rakke ned på bloggeren, det er jo bare å kutte den fra leselista :))
      Ble et langt innlegg, men følte jeg måtte få ned mine tanker om dette !! Fortsett å blogge om det som interesserer deg, Rannveig, det er din blogg !!!

    20. du kler deg akkurat slik som jeg gjorde på ungdomsskolen, og det hvite extensionet topper bare hele kaka. hahaha.

    21. Herremin hvor slemme dere er, Rannveig er kjempe pen, og hun kler faktisk den rosa leppestiften…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg