Emma Angelica 8 uker gammel!

I dag er faktisk Emma hele 8 uker gammel! For akkurat 8 uker siden ble jeg mamma til verdens vakreste lille prinsesse

Tiden har virkelig gått unna, og hun trives og vokser masse! Ligger litt over gjennomsnitttet på vekstkurven, og lille snuppa veier nå hele 5395 gram. Noe som er en vektøking på hele 2285 gram siden fødselen… som vi selvfølgelig er veldig fornøyde med.

Hun er så utrolig nydelig og jeg er så utrolig stolt av henne! Storebror blir bare stoltere og stoltere for hver dag som går, og fra barnehagen får jeg høre at han omtrent hele tiden prater om henne der. Noe så utrolig søtt! Jeg har verdens to vakreste barn, det er ingen tvil. 

Vakre dattera vår 

 

Ellers har jeg vært hos superflinke Tina og hennes skjønnhetsalong Beautyalle og satt på meg vipper i dag, som sagt. Vippene var fantastiske og over all forventning, Tina var superhyggelig og jeg er fornøyd. Imorgen kommer det et helt eget innlegg om mine vipper med før/etter bilder. Kan si så mye som at det er STOR forskjell. Jeg har hatt vippeextensions to ganger før, men resultatet har ikke vært i nærheten av dette. Rett og slett fordi jeg tror Tina elsker jobben sin og gjør alt for at kunden skal være fornøyd 🙂 Men mere om vippene i morgendagens vippe-innlegg!

Fornøyd jente med nye vipper! Ellers har vi ikke gjort så mye i dag, vært å spist på Casa Mia i Lillestrøm og fått en hel del pakker i posten. Hva er bedre enn pakker i posten, forresten?! Føles som selveste julaften i dag, haha. 

Blogges 

22 kommentarer
    1. Du over: skal du først klage på andres intelligens, så sørg for å være plettfri sjøl! Det skrives gulsott…

    2. Dere som sitter å skriver negative kommentarer om utseende på barna hennes burde skamme dere. Er ingenting som er så stygt som å holde på slik, tror dere at dere er bedre enn rannveig når dere er nedlatende om barna hennes? Sykt lavmål. Synd med slike folk i samfunnet!
      Greit å vær uenig me bloggeren og ha andre preferanser når det kommer til utseende, men har dere virkelig ikke lært dere folkeskikk? Hold det for deg selv.
      Ingen unnskyldning at hun har offentlig blogg. Man trenger ikke lange ut om en persons utseende av den grunn. Spesielt ikke angripe barna, de er jo helt uskyldige i det hele.

    3. det er sykt lavmål å rakken ned på en 2 månder gammel FORSVARSLØS beby!! hva har hun gjort dere!?

    4. Du og jenta di, Emma Angelica er sååå nydelig begge to ♥
      Jeg har lest mange kommentarer folk har skrevet til deg tidligere om at du ikke virker som en bra mamma, jeg synes du virker som en kjempe bra mamma med masse kjærlighet.
      Jeg husker for mange måneder siden når du la ut bilder på instagramen din, så sa mange at du var en dårlig mamma og at det ikke var bra for babyen..men seee hvor nydelig hun er ♥ flott familie 🙂

    5. Du har en fin blogg og fine bilder. men hadde du syntes at det hadde vært veldig gøy hvis mammaen din hadde lagt ut baby bilder av deg på internett. Og du legger jo ut bilder av deg selv nesten splitter naken. Hadde ikke du blitt ganske flau hvis det fantes sånne bilder av moren din på nternett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg