Barseltreff med koselige jenter

Hei igjen kjære lesere

Nå er barna i seng, gullgutten sover søtt i sengen sin mens snuppa ligger å tar seg en lur. Så da tenkte jeg kanskje det var tid for litt oppdatering her på bloggen! I dag har jeg faktisk vært på barseltreff med noen utrolig koselige jenter, som alle har barn på Emma sin alder, arrangert av vår supre helsesøster! Og når vi snakker om det, så kunne jeg faktisk ikke vært mere fornøyd med helsesøsteren vi har! Hun er helt super og er veldig lett å prate med. 

Først trillet vi en tur, og deretter dro vi hjem til ei av jentene og spiste lunch og pratet. Tia fløyg, og plutselig var det gått flere timer! Men det gjør meg ingenting, jeg synes det er helt supert å bli kjent med andre mødre i nærområdet med barn på samme alder. Og som om ikke det skulle være nok, så har de alle omtrent barn på Nathaniel sin alder også.  Morsomt!

Koselige jenter!

Hadde egentlig tenkt meg en tur til Lillestrøm etter barseltreffet, men i og med at klokka gikk helt til 3 var det litt sent.

Etter middag var lagd og spist dro jeg en tur på posten for å hente denne godsaken… 

2 utgave av Vakker-boka! Som er Norges eneste fagbok i skjønnsminke. Dette må være den enste boka jeg faktisk orker og har lyst til å lese, forutenom veien til førerkortet da.. haha. 

I kveld tenkte vi å ha en liten kjærestekveld, siden det nærmest er en ikke-eksisterende ting lengere, etter barna er lagt og alle nødvendigheter er gjort. Men, er viktig å ta vare på forholdet også! Så med det vil jeg egentlig bare ønske alle dere en strålende kveld videre!

Så blogges vi

23 kommentarer

Siste innlegg