Pakket og klar..

Hei igjen kjære lesere!! Tenkte bare å hive inn en kjapp oppdatering før det er rett i seng for vår del. Er akkurat ferdig med å pakke siste rest for både oss og barna. Imorgen litt tidlig på dagen reiser vi nemlig hjem til Alta! Herregud, gleder meg noe helt enormt til å se mamma igjen og det tror jeg Nathaniel også gjør.

Ellers er det ikke så mye å si. I dag etter Nathaniel hadde lagt seg kom snille Victoria for å sitte barnevakt for ungene, og jeg og Willem dro en tur på Strømmen storsenter for å få unna noen ærender samt kjøpe inn masse stasj til mitt DIY prosjekt med adventskalenderen til barna. Klarer nesten ikke vente med å komme i gang med det! Ellers kom jeg hjem med et par nye kjoler og noe nytt pynt og to hjerteplanter i sølvpotter. Ble skikkelig fint her nå, litt mere “julete”, hihi 🙂 tommelopp! Har også ØVEKJØRT med Willem i dag, gikk utrolig bra! Begynner å få teken på denne kjøringa nå 😉

Må også bare legge med dette utrolig fine bilde av vår vakre lille Emma <3

Hun har nemlig også fått seg ny hårpynt som kom i posten i dag! Hun fikk mye mere, men dette tenkte jeg å vise dere i et eget innlegg ! Loveit <3

23 kommentarer

Siste innlegg