Fotoshoot

Hei og hopp alle dere kjære lesere! Hvordan har dere det?

Nei, jeg har ikke dauet til tross for lite blogging. Tvert imot, jeg har kost med masse med min lille familie og min litt større familie. Har det så utrolig koselig her hos mamma, selv om man er tobarnsmamma selv er det alltid godt å komme hjem til mamma’n sin! 

I dag har vi vært på en liten familiefotoshoot hos flinke Theresa Knudsen her i Alta, og selv om lillegutt ikke akkurat var helt villig til å være forran kamera i dag, så gikk det utrolig bra. Jeg gleder meg masse til å se bildene! Dersom dere vil se en liten sneakpeak av dagens fotoshoot kan dere gå inn å followe meg på instagram’en min HER

Ellers er det ikke mye å si. Imorgen har jeg et par møter i tilegg til at vi tenker å dra en tur på Alta Amfi i og med at Emmaljungavognen min ble ødelagt av SAS på tur fra Gardermoen til Alta. ARGH, ikke spesielt morsomt med tanke på hva den faktisk koster. Og flyselskapet tar null ansvar 🙂 HELDIGVIS får jeg en ny vogn i desember! 

Men men. Nå er det ei lita snuppe som skal ha mat, og om litt skal jeg ut å øvekjøre med mamma. Weee, har blitt skikkelig flink nå! Fått kjørt masse nå mens vi har vært her i Alta. Så med det tenker jeg vi blogges imorgen.

Smask

71 kommentarer
    1. Fin blogg du har 🙂 hvor kjøpte du den automatiske vugge greia til babyen din ?

    2. Hvis vognen ble ødelagt på reisen, gjelder ikke det samme som om viss de ødelegger kofferter? Man får jo ny koffert om den blir ødelagt under flytransport 🙂

    3. Fine bilder Ranveig, men klipp bort vaskeanvisnings lappen…den skinner igjennom. Den er det første jeg fjerner på klærne jeg kjøper

    4. Hehe ser dere over her snakker om vaskeannmerkningslappen :p den fjerner jeg alltid og når jeg kjøper nye klær, både til meg og barna, vi tre får faktisk røde merker av de Oo klør som f, spess de fra hm, også er de så lange som ja

    5. Jeg fikk ødelagt to kofferter av sas en gang og fikk det dekket av reiseforsikring, mener på at de skal hjelpe deg med vognen – ihvertfall om du har forsikring. Er jo lurt å ha, særlig om du reiser med en så fin og ikke minst dyr vogn som emmaljunga! Håper det order seg for deg 🙂 Så et av bildene på instagram, veldig, veldig fint 🙂

    6. SAS gir alltid skademeldinger når kofferten blir ødelagte så skjønner ikke helt hvorfor ikke det samme skal gjelde med barnevogn? jeg ville spurt litt mer for det tror jeg faktisk du skal få dekt

    7. Ååå du er såå fiin!<3
      Men syns du burde prøve å farge håret i enten naturlig farge eller en brun farge, syns ansiktet og fargen din ser mye bedre ut med mørkt hår:) du er veldig pen med lyst hår, men min mening er at du er penere med mørkt:*

    8. det er helt utrolig hva folk legger seg borti og må kommentere. det er tydelig at dere har lite å gjøre på når dere kommenterer at hun må fjerne vaskelappen. det er til å le av. jeg la ikke merke til den engang. dette var lættis

    9. Nei nei du må ikke gi deg, de må erstatte vognen de har ødelagt! Uansett om du hadde prampack eller ikke dette går rett og slett ikke ant. Da bør du i så fall kontakte vg eller dagbladet så de ordner opp. Ikke finn deg i dette!

    10. Jeg fløy med SAS for ikke lenge siden. Du får en skademelding i fra de som du tar med til der du kjøpte vogna og får en da ny vogn. Det gjorde jeg. Det er norwegian som har fra skrevet seg all ansvar uansett med den bæggen man kan kjøpe ved siden av. Jeg sendte vogna i bare den posen man får på flyplassen. Null problem.

    11. Snakk om a drite ut penger. Makan til forbruk er det sjeldent jeg ser…
      Men om du har råd er jo det lov. Synes det bare er rart at du ikke sparer til deg og dine barn framfor å sløse slik som du gjør…

    12. Herre min hatt for noen bilder!!! Du er jo egentlig en veldig søt jente. Skjønner ikke hvorfor du skal kle deg slik, ha det der gule håret og ett tonn med sminke i ansiktet. Ser jo ikke ut. Er så synd at du ikke ser det selv. Hadde nå du vært 13-14 år så “ok”. Men nå er du faktisk 20 år å to barnsmor. VOKS OPP kjære deg.

    13. Sas dekker alle skader som skjer med vogna under reise. Det er norwegian som ikke gjør det. Hilsen en son jobber med dette…

    14. Uff, så kjedelig med vogna:(
      Men som nevnt ovenfor, bruk ALLTID prampack, selv om det bare er en liten innlandsflytur. Den kan du leie for eksempel en uke, koster rundt 500 (om jeg ikke husker helt feil) En liten kostnad mot en vogn til nærmere 10 000.

    15. Herlighet, ser at nesten alle positive kommentarer kommer fra andre bloggere, bare så du skal gå inn og se på deres blogger. Latterlig. Du virker som en god mor, men kjære deg, kle deg deretter også. Bimbo-look på en tobarnsmor er bare tragisk…..

    16. Hennes hår? Er fake hår, med andre ord: ikke hennes hår. Rannveig har kort pistrete tynt hår. Foresten, du ser helt jævlig ut. Drag queen! Hahah flaut -_-

    17. SAS er veldig snille på å erstatte, så med mindre DU har gjort en feil, så skal de erstatte. Har du flydd uten prampack, så skal ikke de lastes for at du har gjort feil.
      Også bildene, skjerp deg. Ser du deg virkelig i speilet og syntes dette ser pent ut? For det gjør det ikke. Det ser billig ut, og en på 20 år burde faktisk vite bedre enn å kle seg og sminke seg som dette. Fysj. Du burde nok flytte til essex, er vel der du passer inn.

    18. Kjære vene. For et antrekk, sminke og posering. Du er faktisk mamma. Nei, du trenger ikke bli en grå mus, men hallo. Voks opp og se hvordan du ser ut, jente!

    19. Jeg kan ikke skjønne hva folk mener med at Rannveig kler seg tackhy på disse bildene. Kjolen er stilig, kanskje litt vel kort, men for å være ærlig skulle jeg ønske jeg kunne gå i slik kjole selv.
      MEN når det er sagt, så trenger man ikke alltid å gå i åltrange, korte og avslørende klær selv om man er slank. Man kan kle seg stilig og sexy selv om man ikke flasher både det ene og det andre 🙂

    20. Jeg har en sønn på 4,5 måneder, og jeg hadde vært superfornøyd om jeg hadde hatt den kroppen du har! …og du har båret frem 2 stykker! Hadde jeg hatt din kropp hadde jeg nok vist den mer fram enn det jeg per dags dato gjør. Har vel stortsett brukt bare joggebukser siden fødselen… Selvtilliten er på bånn for å si det sånn.
      Stå på, du er virkelig et forbilde.

    21. Det er ingen flyselskaper som tar ansvar for at du sender din dyre vogn 😉 Skal man få dekket eventuelle skader på barnevogn må man ha sendt vognen i en prampack, og man må ha reiseforsikring! Hilsen flyvertinne i SAS og reisevant mamma 😉 Lurt å sjekke opp slike ting på forhånd, så slipper du uante overraskelser om uhellet skulle være ute. Her er det du som ikke har gjort grundig research før du reiser, så ingen vits i å klage på SAS 🙂

    22. Du blogger jo nesten aldri lenger.Bare svadainnlegg.. ikke rart du rykker nedover på topplisten.Snart er du helt borte derifra..

    23. herregud . hvis du skal ha en så dyr barnevogn, så burde du ha råd til å kunne kjøpe en ny hvis noe annet skjer… det gjelder alt. Slutt å sutre over absolutt alt, det er så slitsomt… Og du ser ikke veldig pen ut, eller på noe måte voksen ut på disse bildene… Skammelig at du kler deg sånn når du har to barn. Særlig så ung, flaut.

    24. Syns bloggen din er fin, men blir så skuffa hver gang jeg går inn her, for du oppdaterer aldri lengre jo.. mister snart en fast leser.. ;-(

    25. En annerledes mammablogg,står det .Og ja,det er den.Men ikke på en positiv måte desverre.Du ser bare billig og vulgær men du skjønner det bare ikke.Det er trist egentlig.

    26. tror jeg aldri har lest så mye dritt meld på en blogg noen gang, hvorfor kommentere når du ikke har noe positivt å komme med????

    27. Åhjelpes.. jeg har ikke sett noen kledd seg/sminket seg som du, siden 8.klasse på undomsskolen. Det er lite kledelig å se ut som om man har vært 3 mnd i syden, i kombinasjon med platinablondt hår, med flere centimeter sort ettervekts. Det hele ser så billig, og “trashy” ut, om du skjønner hva jeg mener.
      Prøver ikke å være frekk på noen måte, men forsøker heller å gi deg litt konstruktiv kritikk – siden du sannsynligvis ikke ser det helt selv 🙂 du er jo ei så flott jente, med 2 nydelige barn, men du kan alltids føle deg sexy og vakker, uten all sminken og det hvite håret 🙂

    28. Åh,jeg blir så irritert!!! Hvorfor gidder dere kommentere når dere bare har negative ting å si!!? La være å lese bloggen da vel?!!

    29. Alltid like morro og lese kommentarer til andre, når de virkelig ikke klare og være voksen 🙂 Vi er alle forskjellige, men det betyr ikke at man skal være ufin når man skriver noe! 😉 Da kan man heller la være og skrive noe 😉

    30. Herrreguuuud, du må jo være noe av det medt useriøse mennesket på denne jord!!! At du kan stå fram i media og påstå at foreldre med dårlig råd er missunnelige på di med mer penger for at di kan kjøpe merkeklær, da er du faen meg skrudd i huet!!!
      Tenk deg om, du vil heller bruke masse penger på merklær en å gjøre noe kjekt sammen med ungen din? Mine unger går i normale klær fra cubus og hennes osv, vi bruker heller litt ekstra på å finne på noe kjekt sammen 😉

    31. Hvorfor har dattera di så billige klær på seg her?? Hallo Kitty selges i masseopplag til relative billi-kjeder…de er sikkert fryktelig vonde å ha på kroppen…hun er sikkert skadet og traumatisert

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg