Lite blogging…

… men mye kos og familietid ! Når man har det bra, flyger tiden. Nå når vi er her oppe på besøk hos mamma blir bloggen litt nedprioritert, men slik er det bare! Familie foran alt annet. Ser henne utrolig sjelden, så vil utnytte tiden til det fulle. Ser mange driver å kommenterer det her på bloggen, og tror de fleste oppegående mennesker vil skjønne at jeg ikke er hypp på å sitte forran en pc døgnet rundt. I tilegg har jeg to skjønne barn som opptat ca alt av min tid!

I dag har jeg fått gjort unna veldig mye egentlig! Vært i et møte, fått gjort unna noen ærender og faktisk, fått bestilt meg time til RESTYLANE på Colosseumklinikken på torsdag! Hurra!  Er altfor lenge siden sist. Skal i tilegg på fotoshoot med Omag på førstkommende søndag, så det passer jo egentlig veldig greit å få litt fylde i leppene i den anledning! 

Imorgen reiser vi hjem igjen, noe som egentlig blir veldig deilig selv om det er utrolig koselig på besøk hos mamma/bestemor. Alt er liksom mye greiere hjemme, der vi har stoooor seng, spisestoler, vippestoler, vugge, kurv, babygymmer, leker osv osv. Skal bli deeilig! Nå skal vi sette i gang med middagen, så tipper jeg det blir øvekjøring med enten Willem eller mamma litt senere. Har fått kjørt UTROLIG masse nå mens vi har vært her i Alta, og er superklar for dobbel time med kjørelæreren min i Lillestrøm imorgen 😉 

Vi blogges søte dere  Og må bare få sagt det, dere er så utrolig skjønne som legger igjen så fine kommmentarer, noe jeg setter utrolig stor pris på og som gjør dagen min bedre! Loveyou 

51 kommentarer
    1. Hei jeg vil bare si at jeg leste om hun dama som skrev at hun hadde alt så mye bedre enn deg og er helt enig med deg.
      I en ung aldre har du opplevd og bli mamma to ganger man kan være like lykkelig selv om det er med to forskjellige menn!
      Jeg vil bare si stå på videre og at du må ignorere de meldingene.
      Jeg er selv mamma til en liten jente som heter Mathea som er 2 uker jeg og mannen min lever sammen under samme tak og er overlykkelige over vår vakre datter. Hun som sendte det er tydeligvis ulykkelig for til og med jeg som mor til en og bor sammen med han kan se at du kan være overlykkelig jeg ønsker deg alt godt og vet hvor mye du går igjennom i og med at jeg har lille Mathea. Stå på videre
      Anna Louise Knutson
      Sendt fra min iPhone

    2. Så utrolig nydelig du er, Rannveig <3 Jeg bare lurte på en ting; har du noen gang vurdert å farge håret mørkt? Altså, ikke nødvendigvis heelt mørkt, men mørkere enn det du har nå. Tror du hadde blitt skikkelig fin med det, selv om du kler den fargen du har nå 🙂 <3

    3. Det ser mer ut som munnsår enn mat i munnviken.. Kjøp herpessalve, Rannveig, det hjelper sikkert:)

    4. Lættis å se at nesten alle positive kommentarer kommer fra andre bloggere som ikke har noen annen hensikt enn å få deg til å gå inn på deres blogg. Tragisk, hahaha

    5. OMAG!!!? Oo jaja det er ikke så uvanlig nå til tider at mødre velger å gjøre det da men :p hva sier typen din til det da? Uansett nå kommer folk til å skrive at barna dine kommer til å bli flau over deg osv og at det er så lavt man kan synke for å pose for omag osv :p men da kan du si at når de blir eldre så er verden MYE verre :p det vet jeg :p da kommer alle til å brette ut fitta si i blader osv og det kommer til å være helt naturlig, bare det jeg spår om fremtiden hehe

    6. maja: Rannveig har ett lite barn..du bruker man faktisk! Det er helt normalt spørr du meg!
      Og til alle andre som kommenterer DRITT, kan bare gå å finne på andre ting.
      Har dere hørt dette: Sorry, I’m not perfect..I’m just myself!! Rannveig er en veldig snill, pen og ærlig person!!( iværtfall som hun fremstiller seg på bloggen)….
      Takk for meg!
      (Foresten, jeg er under 18 år å skjønner at det er barnslig å teit å kommentere dritt på en annen sin blogg)

    7. Herremin du er så fin! utrolig bra blogg 🙂 Lille Emma er såå søøt! Lykke til med kjøretime i morgen :))

    8. Du har ikke tenkt på å farge håret brunt? Tror du hadde kledd det veldig godt! Husker du la ut er bilde en gang hvor du var brunette. Veldig fint!

    9. NEI Rannveig!!!! Ikke Omag! Du er SÅ mye BEDRE enn det! Arne Skalmerås er en ekkel mann og bildene blir alltid ALT annet enn classy. Du har 2 barn Rannveig og er en vakker jente. Værsåsnill, IKKE gjør det!!!

    10. Omag sier du? Er du litt wannabe-Ida kanskje? Å kaste klærne i et ufresht mannfolkblad blir for meg selve definisjonen på white trailor park trash.

    11. Du er en utrolig fin jente!:) du kunne kanskje prøvd å hatt mindre ext? Det er så synlig med det ekstra håret og jeg er nesten 100% sikker på at du hadde sett mye mer voksen og fin ut uten alt det ekstra håret! Prøv, det kommer nok masse positive kommentarer om hvor fin du er uten! 🙂

    12. DU ER FLINK! Jeg er selv ung mamma til ei jente som er litt eldre enn gutten din, håper du ikke tar til deg alt som sjalue mennesker får trykt ut. Bare tenk at hvis ikke det er sjalusi, så pleier man og evnt da si ting på en hjelpsom og hyggelig måte, så de som bare gir deg usaklige kommentarer på bloggen , de er bare misunnelige 🙂 Stå på! Håper du fortsetter å være så fornuftig som du virker å være her på bloggen 🙂 !

    13. Hei Rannveig! Ville bare si at jeg digger bloggen din. Er så imponert og inspirert av deg og håper jeg kan bli en halvparten så god mor den dag jeg vel blir gravid <3 Titt gjerne innom bloggen min, er i oppstartsfasen nå men dere har mye å glede dere til!

    14. hei ranveig!
      Digger bloggen din, leser den hver dag. Skjønner at du har mye nå i Alta med mamma siden du ikke har blogga mye i det siste 🙁 jeg bare lurte på om du kunne legge ut litt bilder av mammaen din, er hun like pen som deg??? er hun også modell? og hvilke drømmer har du for emma angelica? Koz deg masse i alta du fortjener litt fri det gjør jo alle tobarnsmødre!
      <3 Martine

    15. Hei! så fin du var på bildet 🙂 du hadde virkelig kledd litt mørkere hår, mørkeblondt med brune striper 🙂 flotte barn du har og! og ikke ta sånne missunnelseskommentarer til deg 🙂

    16. Vedkommende som skriver nedsettende om Arne vet virkelig ikke hva h*n snakker om. Jeg var sammen med den mannen i tre dager og shootet til både ukens babe og julebabe, og jeg har sjeldent møtt en mann som er så snill og god som han er! Han tok virkelig vare på meg som modell og fikk det beste ut av meg. Det finnes hundrevis av fotografer som er ekle griser, men Arne er definitivt ikke en av dem, så vit hva du snakker om før du snakker nedsettende om noen og den jobben de gjør!

    17. Mammaronja: Å stille opp omtrent naken er uansett tragisk når man er mor 😛 syns forøvrig man også burde ha kroppen til å stille opp på slik da, noe verken du eller R har etter min mening. Liker bedre de damene med sprettrumper og store ekte pupper, med søte dukkefjes sånn som meg 🙂 hihihi

    18. haha, måtte sjekke ut omag nå, skjønner virkelig ikke hvorfor du skal stille deg i den køen sammen med en haug av andre dumbasses.
      Du mener jo at livet ditt er så fullt av mening, og at alt er så supert, hvorfor i all verden skal du ha enda flere tacky bilder av deg selv ute på nett?
      Det er trasig at du velger å si ja til noe sånt, for det første er det så harry som det går ann fordi det er et magasin sinnsykt mange ikke har hørt om (fordi det er typ kari nordmann som kan komme i det magasinet), for det andre blir det bare ekkelt i tillegg når du har to barn, og for det tredje så mister du det siste av serriøsiteten folk har av deg..
      Gad som jeg gleder meg til du blir eldre!!

    19. “Jada mine kjære små barn, dere opptar alt av min tid, jeg skal bare stikke å ta litt restylane, også skal jeg kle meg naken for en ukjent mann som skal ta bilde av meg så dere har noe å være stolt av mamma for senere”

    20. Jeg må bare spørre deg Ida, hva gir det deg å sitte og skrive slike nedsettende ting om andre på nett? Du er overhodet ikke en person til å uttale deg om hva som er rett og galt å gjøre som mor, for sist jeg sjekket så er det ikke rett å sitte på nett å skrive slike ting som du gjør. Hvilket forbilde er DU til dine barn, som har ei mamma som sitter å skriver dritt til andre på nett? Hva tror du barna DINE tenker når de må vitne dine handlinger når de blir større? Det er en ting å si meningen sin, det er en annen ting å tenke med hodet før man skriver ting til folk, enkelte ting kan man faktisk holde seg for god til å skrive. Ingenting av det du skriver virker så veldig overbevisende, spesielt ikke når du er ei overvektig tobarnsmor som fyller opp en blogg med slaneksnakk og kroppssnakk. Hvor fornøyd er du EGENTLIG med kroppen din? Kropp er ikke alt, selvtillit er mye vakrere, noe du tydelig mangler siden du sitter inne på bloggen til folk å skriver nedsettende om dem mens du prøver å sette deg selv opp. Så du hadde kommentert at Rannveig er ei oppmerksomhetsjuk jente som trenger hjelp av psykolog, dette gjenspeiler seg jo veldig hos deg også.

    21. Flott å se at barnet ditt var i fokus på bildet(ironi), det ser ut som du holder en chihuahua som accessories.

    22. du må seriøst skjerpe deg! du er mamma til to! allikavel oppfører du deg som en 14 år gammel jente! du bruker mere sminke enn flere enn de på min alder, som er fjorten ! skjerp deg

    23. Enig med mamma Ronja. Ida Kristana har seriøse problemer :p Legger ut bilder av eks’n hennes, har ikke klart å gå ned et eneste gram siden april (siden det fortsatt er på -25 kg), og slenger dritt til absolutt alle som ikke kan sammenlignes med henne engang. En feit flodhest rett og slett, som ikke går ned i vekt, fattig som et lus, og lat som ikke gidder å jobbe. Lololol.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg