Lenge leve barnsligheten!

I dag har vi bare slappet av frem til nå, spist en kjempegod familiefrokost samt at vi har hatt koselig besøk av ei venninne av meg og av Nathaniels venninne, Nora! Har også bygget masse lego, både min og gullegutten min sin favoritthobby! Hurra for lego!!

Se det lange tårnet! Man ser det ikke på bildet, men det rekker faktisk helt opp til taket. Lenge leve barnsligheten!

Nå er gutta ute i garasjen og bytter til vinterdekk på Audien, mens jeg og Emma ligger å slapper av på sofaen. Straks de er ferdig går turen til Hoppe Loppeland, for å gjøre dagen komplett! Deretter hjem for å spise middag, kose masse, få barna i seng , og så kommer barnevakten for å passe på mens vi drar på Kino! Blir gøy å komme seg ut å gjøre noe uten barn også 😉

Hva skal dere i dag?

29 kommentarer
    1. Da jeg var liten het det der duplo. Gleder du deg til den lille prinsessa di blir stor nok til å leke med dukker? 🙂

    2. Det heter fremdeles duplo;) Tviler på at super mamma Rannveig lar sønnen sin på 2 år leke med Lego!!

    3. Herregud som folk skal henge seg opp i små ting… Merker jeg blir irritert! La nå jenta si Lego.. Er det virkelig så viktig å fokusere på sånne små ting?

    4. Selv sier jeg LEGO fordi duplo bare høres mongolid ut… ( enig med deg som sier det heter LEGO DUPLO)

    5. Siden du er så utrolig motebevisst og rik, kan ikke du lage et innlegg der du skriver om alle merkeklærene du har til E og N? De har vel flust av alle mulige merker fra babyDior til burberry og Armani, så hadde vært interessant å høre hvilke merker som er best.

    6. Hvis du virkelig tenker på barna dine sitt beste, så slett bloggen! Slutt slutt slutt. Vis oss at du virkelig bryr deg så mye om barna dine som du hele tiden sier du gjør. Barna dine har absolutt ikke godt av den oppmerksomheter du får nå. Jeg får helt vondt av dem, deg, kjæresten din og familien din. Søk på jobber og slutt med bloggen. Familien din har ikke godt av dette…. Vil ikke være slem, men vil du skal skjønne at dette har gått for langt…

    7. Hvordan kan noen med en playboy bunny tattovert på rumpa bli tatt seriøst uansett? Hun driter jo seg selv ut, og hele familien sin. Stakkars barn, stakkars kjæreste.. Hun kaster jo skam over alle..

    8. Synd at en hjernedød kjærring med narsissistisk personlighets forstyrrelse og playboy tattis skal få lov å formere seg.

    9. Mener du virkelig at foreldre som kjøper ” billige” kler er dårlige foreldre? Eg har ingenting i mot deg men når eg leste hva du hadde skreve om merkekler osv ble eg fryktelig lei meg ! Du får andre mødre til og føle seg dårlige ! tenk på di som må gå på fretex osv for og kjøpe klede osv fordi de ikke har råd til noe annet åsså sitte du her og snakke faen meg om merkekler ! Tenk deg om !

    10. Ler meg ihjel av alle de voksene/gamle menneskene som slenger dritt om deg på Facebook! Er virkelig synd på de menneskene som ikke har noe bedre å gjøre enn å snakke i timesvis om hvor mye penger du bruker på klær til barna dine! Alle ville vell brukt det de har på barna, så lenge de har råd!
      Drittslenging av gamle grinete kjerringer = mer lesere på bloggen!
      Gratulerer!! 1-0 til deg, Rannveig 😀

    11. merkeklær er Dior, Armani, DKNY, Chanel, osv. Ikke lillelam sånn som du sier.
      hold kjeft før du forurenser Norge enda mer.

    12. Når halve Norge mener det samme bør kanskje en bjelle ringe ? Har du fått sammenbrudd rannveig ? :s

    13. Åh, for svarte! Må folk slenge med leppa bare for å. Om dere skal disse noen for noe, så vær veldig sikre på at dere har rett før dere setter igang. Jeg har jobbet med å selge leker i 10 år. Klossene heter LEGO DUPLO. Lego er merket, duplo er typen. Det som fascinerer meg er at dere snakker som om HUN er idioten, haha 😛

    14. Må bare si at jeg ikke synes du fortjener all kritikken du får overalt.. Jeg blir provosert av å lese det folk skriver! Er de virkerlig SÅ perfekte selv??.. Det tror jeg ikke.
      Du er ei flott dame! Som kun vil det beste for ungene og de rundt deg! Fortsett som før! Du gjør jo ingenting galt. Å si sin mening om merkeklær… Er plutselig kriminellt? Og gjør deg til en dårlig mor?? Nei vettu hva! De er nok bare misunnelige på deg de som slenger med leppa! Janteloven deluxe her…
      Hadde de hatt råd, hadde nok de og kjøpt merkelær til ungene sine! Det samme gjelder meg! Har ikke råd, men om jeg hadde hatt det hadde jeg SELFØLGELIG kjøpt dyre fine klær…
      Du er fantastisk! 🙂 Kjør på! Vær deg selv! Det ser iallefall ikke ut som at du tar deg nær av det folk skriver. Og det fortjener du applaus for!! =)

    15. Er SÅ enig med Martha her 🙂 Er plutselig blitt kriminelt å kjøpe det. Nei, skam dere folkens. Det gjør heller ikke en mor til en dårligere eller bedre av å KJØPE dyre klær, det er faktisk fornuftig, hvis man har mulighet til det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg