Tyvstart på julen – her finner du den aller fineste pynten til babyen!

For ikke lenge siden kom det noe utrolig fine pyntestasj til Emma, både et par nydelige hjemmelagde blondekjoler og en haug av de nydeligste og mest jentete hårbandene man kan tenke seg

Jeg rett og slett elsker jo å pynte opp Emma med både kjoler og hårpynt, og bruker i tilegg til hårband, en del hårspenner (som er egnet for babyer vel og merke)  i og med at hun har så masse nydelig svart hår, noe hun har hatt helt fra fødselen av.

Her ser dere også de to blondekjolene/draktene hun fikk! Den lilla skal ikke Emma ha selv, men den skal derimot gis vekk til en heldig leser iløpet av den kommende uken! Passer perfekt mot den snarlig kommende adventstiden! 

Under kan du se hvordan den nydelige julerøde blondekjolen ser ut på vår vakre lille Emma, sammen med et av de matchende hårbandene !

Rett og slett helt nydelig! Nå ser vi fram mot juletider med jule outfit’en i boks. 

Alle hårbandene og begge blondedraktene er det de utrolig flinke jentene bak PynteGuri(link) som har laget. De tar i mot pynt på bestilling, og er utrolig raske i leveringen. 

Vil anbefale dere alle å gå inn dit å ta en titt, der er det noe for enhver smak. En ting er sikkert, den ferdig og masseproduserte hårpynten man finner på diverse kjedebutikker kan ikke måle seg med den hårpynten de lager hos Pyntedukka! Jeg har hvertfall en soleklar favoritt når det gjelder pynt til lillemor nå! Helt forelsket.. 

Er du også glad i å pynte opp dine barn? 🙂 

Lik gjerne innlegget dersom du også ble helt forelsket i pynten!! 

49 kommentarer
    1. Nyt tilværelsen og kos deg. Bruk så mye penger du vil og sløs så mye du kan. Det er ditt valg, ditt liv og dine valg, på samme måte som vi andre tar våre valg. De kan være på hver sin side av skalaen, men vi kommer nok ut med flotte barn og et godt liv uansett 🙂
      Pynten var skikkelig fint, og prinsessa blir sikkert kjempe nydelig i det nye 😀

    2. Ja jeg pleier å pynte barna mine når det trengs. I hverdagen er ikke det noe jeg driver med, da vi er aktive og finner på ting. Pynteklær er ikke til hverdager her i hus hvertfall:). Men ja, når jeg først pynter dem er det jo gøy.

    3. Hahaha du er et episkt troll Rannveig.
      Liker at du kjører på med samme stil og troller hele Norge, all reklame er god reklame.
      Det folk ikke fatter er at de er med på å mangedoble klikkfrekvensen på bloggen din.
      Kommer garantert til å klatre helt til topps på blogg lista innen meget kort tid.
      Når det er sagt så kunne ikke mote og klær brydd meg mindre, men jeg kom nå uansett inn på bloggen din for å se, i likhet med halve Norge regner jeg med 😉

    4. Hehe ser du virkelig ønska deg ei jente ja ^^ nei jeg er ikke sånn superfan av det 🙂 ikke SÅ mye pynt som det der på babyer med så mye bling 🙂 liker helst de enkle hårbåndene og kjolene osv fra H&M, de strikkekjolene 🙂 menne Emma har jo brunt hår… Oo ikke svart

    5. Søt jente 🙂
      Men her pynter vi oss da det trengs 😉
      Hårbond og slike ting finner jeg det billigste av, pga det blir bare rota vekk og mista så å si etter 2 gang de får det på hue 😉

    6. Åååå så søtt av deg å gi datteren din et trygt og normalt liv selv om hun har downs synrom. Du er en flott mor, ikke bry deg om hva alle disse “haterne” her inne sier!

    7. Henne herskrev et innlegg om deg og bloggshoutet det… Overskriften var “Jeg har finere leilighet enn deg Rannveig”.
      Hun mente det nok på kødd, men jeg synes det var utrolig barnslig til å være 26 år, dessuten er det lett å si at man bare tulla, men hun mente nok noe av det, feks at hun har bedre plass til barna sine enn deg osv.. Du kan lese det selv: http://svarthvitbloggen.blogg.no/1385334542_jeg_har_finere_leilig.html
      Kom også over noe annet, en diskusjon i dag om deg, der de skrev utrolig mye dritt om deg, det var så slemt og jeg var nok den eneste der som ikke var enig, men jeg kommenterte ingenting selv.
      Hilsen en som synes du er kul 🙂

    8. Så søt pynt å så fine kjoler !! 🙂
      Til deg over som kommenterer at dattera til rannveig har DS, så må det være en stor skade i det lille hodet ditt! Tenk å sitte å kommentere på den måten ! Frekt å respekt løst!
      La rannveig bruke penger på barna sine å ting hun vil, uten at hun alltid skal hetses for det ! Bi så jævlig irritert !

    9. Miranda Angelica: for det første så har ikke datteren hennes Downs syndrom. Og for det andre: i den setningen mobbet du de som faktisk har downs. Mener du at de med Downs ikke skal behandles som andre? Skjerp deg, unødvendig kommentar!!!

    10. Når huset ditt brenner til grunnen og du og familien din står i pysjamasen og ser på…da ser du først hva livet har av verdier. I mellomtiden, sløs bort pengene så mye du vil, ser deg snart på luksus smellen…..” Åååå hæærreguuud det e såå varmt hæææær “

    11. Det komentaren med DS tok jeg meg nær av! jeg fikk et barn me DS i begynnelsen av august, å er for meg verdens nydligste. så å sitte å skrive sånn, er som å si at de ikke er pene, smarte. eller hva enn du tenker.. men det er folk av dem også. å de kan til å me lære mer enn det du kan. de kan klare seg fint på skole, jobb, osv… bare de blir fulgt opp… bare så det er sagt 😉

    12. komentere litt jeg :)er ikkje i mot att folk kjøper litt dyre klær når det gjelder feks ull ytterklær ol men dyre hårbånd og sånt neihei det blir bare komisk.spar heller pengene og bruk de på oppleveser.og jeg er ikkje misunlig mine barn begynner å bli store har alltid hatt ordentlige klær gjerne dyre yttertøy regntøy ol men finkjoler hårbånd ol og de brukte de maaaaaaaaaaaasse når de var små,var da greit å kjøpa til noelunde fornufig pris blir som regel bare brukt en gang kansje 2 :)når du får noen år til på rumpa vill du se att det finns viktigerer ting i livet enn en babybody til kr 1000 ol.for en dag vill barn koste merer en et middagsglass til kr 20 eller en boks joika eller en grandis holder ikkje for å mette en famillie dagligdagse utgifter stiger i været etterhvert som unga vokser.og da gjelder det å å kunne kjøpe en genser til ungen på cubus uten att du skal bli flau når ungen går ut døra folk kan jo legge merke til det att ungen har ikkje merke klær i dag.så (da sitter jo andre folk rundt å ler og tenker stakkars nå er de blakk ;)så hold hodet klart kjøp gode varme myke klær til ungene der det er nødvendig men ha rygg nokk til å spe på med litt billige kjedeklær der det er logisk med det .lykke til
      hilsen fra mor til 3

    13. klarer du ikke å se hvilken farge datteren din har på håret en gang? 😛 Det der er brunt, ikke svart.

    14. Hei.. Fant ikke noen andre steder å skrive dette for jeg gidder rett å slett ikke leite.. Så det var noen andre som hadde ytret sin frihet om å skive en setning om saken så da gjør jeg og det..
      Jeg leste det BA hadde skreve om hva du hadde sakt.. Å ja alle kan ha sine meninger om hva pengene skal brukes til osv.. Jada hvem hadde ikke svidd vekk miller på ungen sin?! Ja men til poenget.. Du propper ungen din full av fordommer FRA DEG. Du vil lære ungen din ALLE fordommer du har.. Ikke rart folk er rasister ect når de har foreldre som deg.. Jada dere får alle hate meg om kommentaren noen gang ser lyset men dette er SANNHETEN..
      Men igjen du som bestemmer hva du å ditt liv skal bringe, men med det innlegge i avisen må jeg nok si at du bringer mer PISS enn bra 🙂 Min mening, fordommen kommer å er å vil bli negativt for din datter i seinere tid.., Jada bare glem jeg skrev dette nå, men HUSK MEG om 5-10 år 😉 blir mye mobbmobb fra å imot din datter LÆRT fra deg =)

    15. du forskjell behandle jo ungan dine… gutten din som baby fikk bare HM klær, dakar!! sjønne ikke at du kler opp lille flotte dattra di så opp, med store kjola.. dem hære jo ikke å ha på sæ masse klær, stakkars!.. mi tøtta e to måna eldre i di tøtta, hær går d i strømpeboksa å body å sokka, av å t bokse. på lørdag bruke vi å pynte åss:)

    16. Babyen din hadde vært så fin om du kan riv av ho det sirkus glamse å slutta å laga freakshow ut av ho

    17. Syntes så synd på deg Rannveig! Kan ikke være noe særlig å bli mobbet av hele Norge . Selv har jeg mine meninger om mitt , deg og hvordan du fremstår. Men gidder jeg og uttale meg? Nei. Vil absolutt ikke sitte å mobbe andre over nettet. Syntes direkte synd på deg om dagen for å være helt ærlig.

    18. Unnskyld meg, men dette var bare stygt og rå harry. Hvorfor behandler du henne som om hun var en dukke?

    19. Hva med å vise litt respekt? De fleste som skriver her er voksne mennesker. Skjønner ikke hvorfor en uttalelse, som åpenbart er tuftet på en misforståelse av hva merkeklær i virkeligheten er… kan fremprovosere så mye harme. Det virker som om halve Norge engasjerer seg i dette. Mht det du får gjennomgå i mediene, så har du gjort deg fortjent til det ekstra du nå måtte tjene på bloggen din som resultat av dette:)
      Når det er sagt, så kan man være enige eller uenig i det du skriver, og man kan kjenne seg igjen eller ikke, til syvende og sist er vi alle bare mennesker:-) Slapp litt av da folkens….

    20. Hei, Rannveig. Må si… jeg er vel ikke din største fan, men alt det ondskapsfulle hatet fortjener du virkelig ikke !!! Jeg tror du er en god mor for dine flotte barn, og at du gjør alt det beste for dem. Ønsker deg og dine alt godt. Mvh, per.

    21. Håper du tenker over hvilke konsekvenser dine valg i dag, gir ungene dine i fremtiden. Tror helt ærlig det ikke er ei sjel som er innom denne bloggen fordi de er misunnelige, eller ser opp til deg (med mindre det er 14 år gamle jenter med piercing i tunga og i tynnbarten), men som faktisk er innom her for å få seg en god latter. Tenk på, kjære du, når ungene dine begynner å skaffe seg venner, gå på skole etc., så vil lærere, foreldre etc. huske denne rosa-bloggen, med den provoserende jenta bak dumme uttalelser. For ja, du skaffer deg nok en god leserskare av hele greia, men myten om at “all reklame er god reklame”, er nettopp det, en myte. Du tjener sikkert ekstra penger på det, men å tjene ekstra penger på dette viset er bare lavmål. Hvem som helst kan ta dumme valg for å få penger, f.eks ved å prostituere seg, være prøvekanin for nye eksperimenter, blant mange ting. Folk mister all respekt av deg, og du kan godt sitte der blant de rosa bling-bling-prylene dine å innbille deg at du ikke bryr deg om kritikken du får, eller at folk er sjalu på deg, for innerst inne tror jeg faktisk du bryr deg, og skjønner at det ikke er tilfellet. Håper du tar til deg noe av det som blir skrevet, for det er faktisk voksne folk med beina godt planta på jorda som skriver til deg, med langt mer livserfaring enn du, og som har andre verdier i livet enn det du tydeligvis har. Det er faktisk ikke synd i deg som får all denne dritten slengt i trynet, for du har lagt opp til det selv. MEN, jeg synes synd i barna dine, som også må dele disse konsekvense med deg.

    22. Nei er ikke så glad i å “pynte opp” mitt barn. Jeg synes ikke noe om å lage disse “prinsesse-forventningene” til små jenter. Min jente på 6 år går stort sett i ullundertøy nå på vinteren, og noen ganger vil hun ha et skjørt eller en kjole utenpå, så da får hun det. Hun har langt, tykt hår som det er sjeldent jeg får lov å gre, noe som resulterer i et bustetroll uten sidestykke. Det er helt greit. Andre dager vil hun ha fletter og fargerike hårspenner eller hårbøyler, så da får hun det. Som baby gikk det i myke og god body og strømpebukse. Jeg velger å ikke ha noe stort fokus på utseendet, klær og pyntesaker, annet enn til fest, besøk eller lignende. Utseendefokuset begynner jo ved fødsel nå for tiden. For meg er ikke det gode verdier.

    23. er ikke en person som normalt slenger dritt på nett. liker ikke slikt. men barn er ikke juletre. sjemmer du henne ut nå, og litt lenger, vil jeg ønske deg lykke til videre. ikke vits å bruke så mye penger på ting ikke barne kan huske. kjekt med finklær når det trengs, og når det skal bli tatt bilder osv, men ellers ser jeg på det som helt unødvendig. spar pengene, gi pengene til 18års dagen. da får hun en slags startkapital på livet. som vertfall jeg hadde satt mer pris på enn dyre klær i en tid jeg ikke en gang husker.

    24. Syns ungene dine er flotte barn ranveig, men syns vell det blir litt for mye
      Dæm små ungan har gått av å rør sæ, ikke sitte i ro å være stiv pyntet dagen lang !
      De er små barn som må få gjøre som alle andre barn.. men du er nok så heldig me din økonomi , selv så er jeg trygdet, venter på en jobb, så vidt jeg har råd til å handle meg klær ( selv om det er hm eller cubus ) å selv får jeg rundt en 15 i mnd, sliter med helsen, med meg selv, men har akkurat fått leilighet samme med min kjære etter 2 år dær vi har bod til foreldrene på gutte romme 😉 tenk over litt hvordan du sender ut dette, det er ikke rart man tar opp lån eller låner penger eller stjeler for å føle seg NORMAL etter hvordan dagens press er
      Men lykke til videre stå på for ditt å dine : )
      Ps.du kan prøve å kjøpe et hm antrekk å et dyrt antrekk så kler du opp ungene dine å deg selv så kan du se hva som sjer !!! HM for meg er bra, de har masse fine å flotte klær dær også’ vis man klarer å sette sammen plaggene riktig 🙂

    25. jeg ser på inntekten din på skattelisten og ler…
      jeg har kanskje 10 ganger så høy inntekt og tenker helt annerledes rundt klær til mine barn. jeg kjøper det som er best for dem som de kan boltre seg rundt i. noen finklær har de, men de klærne du sier er merkeklær er ikke merkeklær, da har ikke du peiling på mote

    26. Eh hvorfor skriver folk at henne har Downs syndrom? Er det tilfelle?? Begynner jo å lure når folk skriver sånt, samme ang det med at typen din er utro også Oo sjokkskada her jeg sitter. Men pen pynt… lille dukka 🙂

    27. Eh hvorfor skriver folk at henne har Downs syndrom? Er det tilfelle?? Begynner jo å lure når folk skriver sånt, samme ang det med at typen din er utro også Oo sjokkskada her jeg sitter. Men pen pynt… lille dukka 🙂

    28. Ann-Jeanette: Det var det jeg hørte sist jeg var på byen i hvertfall. At hun hadde downs, men Rannveig skjuler det sykt godt. En beskyttende hærlig mamma 😀

    29. Miranda Angelica : …og du tar det du “hører på byen” som en bastant sannhet ? Det er slik rykter og usannheter oppstår, vet du. Og du er med på å skape dem !

    30. Hva er vitsen med og plassere navnet ditt i trynet på ungen din da? kunne ikke plassert det nede i høyre hjørne?

    31. hei, atte de hårbåndgreiene ser ut som stringtruser.. omg! XD og vorfor legge ut sånne bilder? men altså, digger virkeli bloggen din å sånn!! <33 hade

    32. Dere som skriver henne skjemmer de bort å bla bla at de kommer til å bli drittunger osv, det er ikke tilfelle om hun slutter å skjemme de bort når de blir ca 3 år da er det stopp 🙂 fortsetter man etter det da er man lost… da får man bortskjemte shitkids. Men tror rannveig slutter å skjemme de bort ved 3 års alderen 🙂

    33. Jaa, er glad i å pynte både meg og datteren min. Men er ikke alltid jeg er i humør da eller hun vil siden hun har kommet i trassalderen og er veldig bestemt på hva hun vil og ikke, hehe. 😛

    34. Det ser ut som hun har DS, MEN, det er IKKE NOE GALT I DET !! De er fantastiske mennesker med en helt utrolig personlighet.. I tillegg til at jeg syns de faktisk er bedre enn veldig mange andre mennesker. De er snille og gode, omsorgsfulle ! Når det gjelder merkeklær så har ikke dette noe med økonomi å gjøre.. Jeg kjenner flere par som har barn, OG en god mengde penger.. Men hva faen er poenget med å bruke så mye penger på barna, når de vokser fra det på under en uke ?? Spar nå heller de pengene, kjøp ting man trenger, og heller kjøp dyre klær når de faktisk eventuelt bryr seg om hva de har på seg.. Men, blond og dum er du..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg