Har magen min vært så stor?

Nå er det jo en god stund siden Emma ble født, faktisk hele 3 mnd den 5 desember! Herregud, som tiden flyger..  Når jeg ser ned på magen min, så er det helt uvirkelig å tenke på at mine to flotte nydelige barn har bodd der inne, i hele 9 mnd hver! 

Her er noen bilder fra svangerskapet med Nathaniel.. 

22 uker på vei

25 uker på vei

38 uker på vei! 

Nathaniel i magen <3 

Og her er noen bilder fra svangerskapet med Emma

Rundt 20 uker på vei..

36 uker..

Og her er Emma i magen <3

Jeg er faktisk helt utrolig stolt av å ha gjennomgått to hele svangerskap, og at det i det hele tatt er mulig å skape to så små nydelige skatter.. og det uten så mye som en eneste skramme eller strek på magen! Evig takknemlig! 

Synes du også det er rart å se tilbake på graviditeten/graviditetene ? 

33 kommentarer
    1. Skjønner du er stolt pga du har gått gjennom to hele svangerskap og fødsler, for det er jo en stor ting! Men er det en spesiell grunn til at du HELE tiden nevner at du ikke har et eneste strekkmerke, og at du er super stolt for det? Er ikke så veldig spesielt å ikke ha strekkmerker etter å ha vært gravid, det er maaaaaange som ikke har det, du er ikke spesiell av den grunn;-)

    2. Bra sagt Caroline:) Noen får strekkmerker, andre ikke… noen legger på seg masse uten å få…andre legger på seg lite og får masse merker… uansett merkene er kun ett bevis på at du har bragt et liv til denne verden:)

    3. Ja hehe satt faktisk isted å så på bilder av babymagene mine ^^ har jo også gått gjennom to svangerskap. 🙂 jeg heller har ikke et eneste merke på magen, MEN har keisersnitt arr da… men det er så si snart borte 🙂 første gangen ble det helt borte etter et år, og nå er det 10 mnd siden sist jeg tok ks så det tar vel et-to år før det også er helt borte 🙂 veldig fornøyd 🙂 ikke er jeg feit heller som mange blir etter å ha fått to barn og jeg trener ikke heller, aldri trent… eller jo i en uke så ga jeg meg haha 😉

    4. morsomt å se!:) sitter ofte selv å ser på bildene fra mine to sv.skap:) jeg la på meg totalt 10 kg på vekta, det er ikke så veldig mye, men jeg er en av de som fikk utroolig masse strekkmerker, men nå skal det sies at magen min ble gantisk!:P men synes det selvfølgelig er fint og flott at noen ikke får strekk merker også, selv om jeg godtar mine så kunne jeg fint klart meg foruten;)

    5. Rannveig minner meg mere og mere om Heidi Alexandra Olsen i sin “storhetstid”.. Blir bare dummere og dummere for hver dag som går.
      NEI: Barna dine er ikke VERDENS nydeligste
      NEI: Du er ikke perfekt
      NEI: Du er ikke unik som slapp unna strekkmerker,flertallet får nemlig ingen.
      NEI: Du er ikke modell. Du er tynn av natur,men slappere enn ei stramdet gjedde.
      NEI: Willhem er ikke verdens kjekkeste og flinkeste pappa.
      NEI: Livet ditt er ikke perfekt.
      NEI: De fleste liker deg ikke.
      JA: Du er og blir dum som et brød!
      JA: Du gjør både deg selv,Willhem og barna dine til latter!
      Jeg skjønner virkelig ikke dette konstante oppmerksomhetsbehovet ditt,for å bekrefte at du er “så fin og flott” for det er du virkelig ikke. Selvtillitten din må være sinnsykt dårlig,mtp både silikon og restylane. Usikker på deg selv? Oppsøk hjelp!!
      Gleder meg til du må tre ut ifra denne rosa verdenen din,og skaffe deg en betalt jobb som oss andre dødlige. Tipper det er “mange” arbeidsgivere som ansetter en rosablogger som nærmest selger seg selv på nett. You go girl.
      T I L B A K E S T Å E N D E F****!!

    6. Ja det stemmer det, Rannveig, det er 3mnd siden du var gravid så nå nærmer det seg vel tid for å bytte header og prof.bilde? 😉
      Trenger vel ikke å bla fram i så veldig mange album etc. for å mimre om graviditeten når både du og vi daglig blir påminnet din svære nakne kropp 😉
      Men så fort du får de “sexy” bildene fra shooten blir det vel boobies all the way i headeren men javel.

    7. Har ikke tenkt til å uttale meg om noe annet det øverste bildet…… HAR HU DAMA I BAKGRUNNEN GITT TILLATELSE TIL AT DU LEGGER UT BILDE AV HENNE HER ? Hadde det vært meg, så ville jeg blitt mer eller mindre forbanna….
      Men jeg regner med at en profesjonell blogger kan alt om personvern og den slags …

    8. Så lenge man oppholder seg på offentlig sted, og ikke blir direkte tatt bilde av, så trenger man ikke spørre om lov.

    9. Du “Aslaug” som skriver at Rannveig må ha dårlig selvtillig osv, du vet at det innlegget du kom med der, beviser at DU hvertfall sliter med et eller annet?! Du har et tydelig stort behov for å være rasshøl og prøve å dra andre ned i gjørma, for å “heve” deg selv! Og hva kommer sånt av? Jo, ELENDIG selvtillig og selvinnsikt! Hvorfor er det å sminke seg godtatt, men ikke å fikse andre ting? Å sminke seg er også å fikse på utseendet!

    10. tror de fleste hadde syns det var kjekkere å lese om en valig hverdag.magebilder kan være koselig det men ikkje sånn som de er lagt ut her.eg er godt voksen så sier det ikkje fordi eg er misunelig.men hadde det vert min datter så hadde eg vert flau.vær obs på att folk ler bak ryggen på sånne som deg.et godt råd vær naturlig væer deg sjølv både på godt og vondt.vis frem hvordan livet virkelig er for det er litt anderledes en store falske pupper lepper perfekte kledde unger ol.og det vet alle.

    11. Du har litt for mye fokus på at du ikke har fått noen strekkmerker eller noe. Er det virkelig et problem hvis man får det?

    12. Jeg kjenner ikke til denne bloggen fra før, visste heller ikke hvem du var før Igår ….. I bilen hjem fra jobb hørte jeg på P4 hvor de lo godt og jeg tenkte det var noe artig på gang, skrudde opp lyden for å få det med meg. Det de lo av var innlegget om disse dyre klærne her……. Ble nysgjerrig og sjekket ut hva dette var ……
      Etter å ha scrollet litt på bloggen her, sitter jeg igjen med et inntrykk som kan dekkes av to ord….
      Flaut og uprofesjonelt !
      Syns det er artig med blogger,titte litt rundt og høre hvordan folk har det….
      Du henvender deg til leserne på feil måte, det blir for mye tull og tøys.
      Du er vel mer en drømmer….. Og det er viktig med drømmer!
      Men ikke fremstill deg for noe bedre enn virkeligheten, blir så veldig stor fallhøyde når hverdagen kommer å tar deg.
      Selv er jeg sykepleier med 14 års erfaring og leste et sted at du skulle bli sykepleier / hudpleier med sykepleiebakrgrunn eller hva det stod.
      Jeg har et lite tips til deg hvis du velger den retningen og skal jobbe med mennesker …..
      Skjerp deg, du er ikke et sykepleier emne jeg kunne tenkt meg å ha som kollega. Der må du ha fokuset på litt annet enn deg selv, men det kommer med årene .
      Jeg håper noen som står deg nær kan lede deg inn på rett spor hvor fokuset normaliserer seg , for mitt inntrykk var ikke noe særlig WOW av denne bloggen.
      Alt er så lite gjennomført, og du ser det ikke selv……
      Lykke til på ferden

    13. Jeg er langt ifra perfekt,og det har jeg heller ikke påstått. MEN,jeg har bena godt plantet på jorden,og tørr å si min ærlige mening om mennesker som vet og tror de er bedre enn alle andre. Rannveig er en av dem. Tragisk er et prd som er dekkende over hele Rannveig og hennes såkalte perfekte liv. For å si det sånn så vet jeg mere om Rannveig enn dere stalkers som heier henne opp og ned i mente. Blandt annet vet jeg at hun med vilje ville bli gravid fordi hun trengte pengene som engangsstønaden gir henne,og at Willhem bare var en tilfeldig utvalgt. Lite vet vel han om hennes one night stands med andre menn under svangerskapet med Emma. (Tidlig i sv.skapet.) Dette er rene fakta,men dere som har tredd hodene deres opp i rompa i Rannveigs rosa verden tror vel ikke på noe annet enn det hun sier uansett.

    14. Du er så sinnsykt opptatt av å understreke at du ikke har fått noen strekkmerker eller lignende, men er jo flott at du hadde såpass fett på kroppen at du slapp det. Hjelpes, hva så om du hadde fått en strek eller tre? Det er like nydelig og det har kommet av en fantastisk ting. Jeg har ikke barn, men jeg veit at når den tid kommer er det det siste jeg kommer til å bry meg om – noe som derimot betyr hele verden for deg!

    15. Du tok ordet i fra meg. Godt formulert og reflektert. 110% enig i hvert ett ord.
      Til rannveig : jeg har tre graviditeter bak meg, null strekkmerker og null kilo igjen..jeg kjøper ikke bare billigmerker som deg, lillelam osv, vi har ting fra både gant og babydior. Dette fordi jeg jobber daglig og tjener såpass at vi kan unne oss litt…ikke fordi jeg har behov for å trykke andre ned i ditten eller blafre med det som et flagg som beviser manglende dømmekraft.

    16. Du ser så bra ut! 🙂 Du? Kan jeg spørre deg om hvor lang tid det tok før du klarte å løfte sønnen din og slikt etter du tok silikon? 🙂 Hvilken klinikk tok du hos, og er du fornøyd? Er veeeldig i tankeboksen på det selv 🙂

    17. Hmmm. Rart at du begynner å skryte av kroppen din når alle fokuserer på kroppen til Fotballfrue. Liker ikke at noen stjeler rampelyset?? 😉

    18. Syntes synd på barna dine…..
      Når de er rundt 13 år, så syntes de nok at det er temmelig pinlig og finne bilder på nettet av moren deres som poserer naken….
      bare et tips….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg