Drama på Hoppe Loppeland

Hei og hopp kjære lesere! I helgen har jeg rett og slett vært for opptatt med alt annet enn blogging. Familiekos, baking, og juleforberedelser i og med at det er 1 desember imorgen! Alle sjeler gleder seg!

I dag har vi vært på hoppe loppeland og vært ute å spist med noen venner med en datter på Gullegutten sin alder. Var kjempe koselig! De er jo så utrolig skjønne sammen.

Dagens middag! Kyllingsushi, som var overraskende godt!! 🙂

Men over til overskriften.. Da vi hadde vært en stund på Hoppe Loppeland, fikk jeg plutselig en i overkant morsom kommentar fra ei dom hadde sittet ved et bord ved siden av oss og stirret noe helt jævlig. Jeg skjønte jo hvorfor , når en kommentar som lød som dette ” Du sitt der på rumpa på Hoppe Loppeland å legg ut bilder på instagram, mens Willem springer etter ungen din” fra jenta, som nettop hadde dratt . Det skrev hun på dette bildet mitt, som jeg forresten hadde lagt ut lenge før vi bevegde oss mot noe lekeland.

Jenta her turte ikke engang stå for kommentaren hun hadde lagt ut ( etter hun dro, haha). Hun innså nok kjapt at hun dreit seh ut, og slettet den. Det er vel strengt tatt ikke mange mødre som løper rundt i lekeland mens de ammer, ellet hva kjære Kaja 🙂

Dagens latter altså! Men nok om det, nå skal jeg og min kjære se på The Hunger games – Catching fire, mens flinke Victoria passer våre skjønne små.

Så da tenker jeg vi blogges! Smask 🙂

75 kommentarer
    1. Det at du skriver om hva andre syns om deg, gjør ikke deg til en bedre person du havner jo bare ned på deres nivå og det synes jeg er teit!, hadde jeg vært deg så ville jeg ikke ha svart igjen 😉

    2. Enig i at kommentaren var tåpelig..men dette innlegget var enda tåpeligere!! Hvorfor gidde?!
      Bildet er helt fantastisk! Jeg syns nå kroppen din er bedre enn fotballfrue – men du trenger en make over… Du er jo egentlig en sinnsykt vakker jente!

    3. Uff! Prøver å ikke la meg provosere eller irritere. Men det går ikke lengre. Du er ikke noe bedre enn dem du kritiserer! DU GJØR DET SAMME SELV! Mulig du burde lese det du skriver tre ganger før du poster. Haters gonna hate skriver du, hva gjør du selv?
      Du så ikke at hun ammet eller løp etter barna… Men du spurte heller ikke hvorfor hun satt? Du bare bruker det mot henne OG henger henne ut på instagram. Modent…

    4. jeg velger å ikke legge meg oppi det kommentar greiene.
      skulle bare svinge innom å si at jeg syns du har en sykt fin kropp, og vertfall til å være tobarns mamma ! 🙂 love it! 🙂

    5. Haha, no offence.. Jo kanskje litt! Men dæ bilde du la ut på instagram e så syykt wannabe fotballfrue! Kjør faktisk matchanes truse som ho, og BH me lik farge og! Why? Enig i at dæ e litt flaut at ho dær jenta ikkje tort å svar før seg, men e nu ærlig talt litt flaut før deg å lægg ut et sånn bilde! Eg e ikkje en hater, lika bloggen din, syns du e ei fin jente! Men eg føla at dæ bilde dær e veldig sånn “Eg har også vært gravid, å heile TO gånga, eg ser også bra ut naken!! HALLO?! EG E HER OG!!” Sorry, men eg bre fikk et veldig sånn “Etention-please-eg-kan-og-vær-så-fin”

    6. Du satt bare i ro i leos lekeland og når jeg så deg der. Da var du gravid. Så ikke på sønnen din engang bare satt skravla og dette er sant:)

    7. Vi prøver og bli som fotballfruen er jo bare og drite i:D for fy for en kropp du har: nei jeg er ikke ei misunnelig eller sjalu jente, for jeg er ikke noe jente! Å jeg ytrer min frihet siden du er så flink til og henge ut andre. Å det og henge ut henne er egentlig ikke lov, siden det strider mot loven! Jeg henger ikke deg ut, for jeg flyr ikke rundt og tar bilder av deg og ikke kopierer bilder og ting du legger ut og legger det på min facebook side!

    8. Hehe har du sett, ett helt innlegg tilegnet min kommentar på instagram;) grunnen til at jeg skrev den beskjeden var for å se reaksjonen din, og jaggu fikk jeg fort oppmerksomheten din ved at du svarte OG dedikerte ett helt innlegg her for meg. Slapp av rannveig, du er sikkert en flott mor. Men syntes det bare var litt komisk at du la ut ett halvnakent bilde av deg selv i undertøy mens du tilbragte kvalitetstid med familien din;) no hard feelings, ytringsfrihet er noe dritt;)

    9. Fysj! oppfør dere som voksne mennesker! Til dere begge to.
      Tenk at en 17-åring har mer vett i hodet. Nå er det nok.

    10. Det er da voldsomt til reaksjoner på alt du sier og gjør. Stå på du Rannveig. Du virker fin både inni og utenpå. Folk er bare misunnlig tydeligvis.
      Hilsen mamma på 33:)

    11. Det er lettere å ta bilde av seg selv om man ikke holder pusten og suger inn magen.. Jeg syntes du ser bedre ut på de bildene du lar vær å gjøre, for uansett hvor mange rare utsagn du kommer med, så skal du høre det at du er fin! Og du har en fin kropp. Og uansett hvordan du fremstiller deg selv, så tror jeg nok at du er en god mamma 😉 Dette har ikke noe med dette innlegget å gjøre, men all den media-oppmerksomheten i det siste.

    12. Kjære deg hvor hardt du prøver etter å ha blitt hardt slått av Norges flotteste dame som også har født, som faktisk er 7 år eldre enn deg og den kroppen etter svangerskap og fødsel, eier stil og klasse, har et flott hjem og en flott mann!!!! Jeg ler av dine forsøk på oppmerksomhet! Dette blir dummere enn dummest og underholdene!

    13. At du henger ut en person på instagram er jo helt latterlig og barnselig! nettmobbing!! Bare tenk på at du har unger og skal liksom være et forbilde for de når de blir eldre. ikke få alle til å gå imot en person på nettet. voks opp!!

    14. Personlig så synest jeg ikke fotballfrue er så vakker, hadde ikke gidda å målt meg opp og ned i mennte med henne… stå på Rannveig:)

    15. Hehe litt komisk ja :p men kanskje hun var sliten hun som satt på ræva? Kanskje hun løp litt forså ta en pause? :p Jeg er med sønnen min der alltid vært men nå er han 4 og ber meg gå vekk til tider hvis han finner noen å leke med, men da går jeg å spionerer litt i stedet :p og når jeg trener en pause pga ryggen setter jeg meg gladelig ned 🙂 da kommer han til meg og ber meg bli med en runde til :p

    16. Wannabe fotballfrue. Du ser fortsatt ikke ut som henne, altså. DU FÅR PRØVE LITT HARDERE xD
      Er ikke misunnelig hvis du tror det, men jeg er misunnelig på fotballfrue. Hun er tynn, er trent og har fin fasong. Og tror du er ganske så misunnelig på henne selv. Du driter deg ut, seriøst. Hvorfor skal du drive med alt opprøret? Du går nedover og nedover på blogglisten, så det hjelper ikke å stille deg i undertøy og leke fotballfrue. Jeg tror, hvis fotballfrue ser hva du har skrevet, så blir hun skikkelig fornærma. Veldig få kan sammenligne seg med den trente kroppen hennes.

    17. Kopier er alltid dårligere!!!
      Å kopiere andre for å få mere publisitet er å være svært så “pr-kåt”
      Beklager….

    18. Jeg blåser i hele problemstillingen om hvem som løp etter unga og alt det der…. Viktigste er at noen gjorde det !
      Men det jeg undrer meg over er alle disse bildene…. Hva er budskapet med å ta et bilde med fokus på pupper ….. Alle bildene zoomer inn hyllene….
      Jeg syns det er moro å følge litt med og lese , men jeg synes det mangler en vesentlig ting her….KVALITET av det som blir gjort.
      Det er gjennomgående dårlige bilder, rot på mange bilder…… Man kunne kanskje droppet å ta med alt krimskrams som ligger rundt…..
      Mitt inntrykk faller betraktelig av sånt….
      Jeg trodde gode bloggere hadde litt orden på sånne ting….
      Det blir litt sånn som om man ser på en bolig annonse , hvor det er rot synlig på bildene av boligen…. Man blir ikke så nysgjerrig da…..
      Og dette strevet om å bli rivalen til fotballfrua kan du bare legge på hylla …
      Vær deg selv istedet…
      Det er to forskjellig planeter dere befinner dere på….. Sånn er det …. Folk er forskjellige, uten at det er noe galt i det.
      Fotballfrua er gjennomført til fingerspissene , det er sjeldent man finner noe “feil” på bildene… De er som tatt ut av et magasin…. Det er jobben hennes og hun vet at hun MÅ levere kvalitet , ellers gidder ikke folk følge med lenger…
      Jeg er ikke noe stor fan av noen bloggere…. Så jeg snakker ut ifra et objektivt syn….
      Om hva jeg tenker da jeg leser de ulike bloggene.
      Lykke til videre!

    19. Bah, igjen så skriv du så dramatisk for å få lesere.. Hadde håpa at någen hadde klabba te deg i det minste med tanke på den svært dramatiske overskrifta di 🙂

    20. Kjære rannveig. Du må da ha veldig dårlig selvtillit som har behov for bekreftelse hele tiden? Slapp av, du ser smashing ut, men jeg mener fokuset ditt er helt feil. Jeg er sikker på at du er en god mor, men hvor kommer dette voldsomme behovet for å vise deg fram halvnaken i fra? Jeg er også mor, og ser helt ok ut til å ha født, men kjære vene da..

    21. Dessuten ser alle tynne nok ut i speilet om man vrir og vender nok på seg før man tar bilder……..

    22. Når man tar bilder fra siden slik du gjør ser de fleste mye tynnere ut enn det de er.
      Det er helt ok for meg om folk vil legge ut bilder av seg i undertøy. Men kan ærlig talt ikke skjønne hvorfor.
      Du er så mye finere på bilder der du er helt naturlig. Hverken trekker inn magen, gjør trur munn eller fokuserer hele bildet på puppene. Du er jo naturlig søt 🙂 .

    23. Det du gjør akkurat nå er personangrep og også ulovlig. Prøv å bruk det lille du har mellom ørene iallefall.

    24. HAHAHA! Legge ut undertøysbilder på Instagram mens man er på Lekeland med ungene! FAIL!
      Kanskje på tide å fullføre videregående, Rannveig, og få litt vett mellom øra

    25. Herregud, Rannveig! Alle skjønner at du står å rakker ned på denne såkalte kajis23! Lavere kan du ikke gå, rannveig! Nå heier jeg på Kajis…

    26. Er du så misunnelig å sjalu på fotballfrue at du tilogmed må bestille samme undertøyet som henne å forsøker å legge ut likt bilde som henne? Man ser veldig godt at du suger inn magen når hoftebena dine står en halvmeter ut av kroppen din.. Selv om du tror det så er ikke alle som går inn her dum.

    27. Du må slutte å bruke energi på sånt.. Du ska nå være glad og takknemlig for at vi engasjerer oss i bloggen din.. Uten oss hadde du ikke hatt en KR!

    28. Når jeg trudde du ikke kunne overraske mer så kommer det her. For en jævla dramaqueen du er fyttirakkern, å du som påstår du er så voksen ? Du oppfører deg som en fjortenåring med altfor mye attitude. Sånn der var kult på ungdomskolen kjære deg. Ta å oppfør deg, for din egen å den lille familien din sin del. Svigermor er sikkert ikke flau 🙂

    29. Man kan ikke sammenligne deg med Caroline. Det er stor forskjell på dere to, å den største er hvordan dere skriver å bruker bloggen deres på. Fotballfrue prøver aldri å henge ut noen, kritisere noen eller prøver å få noen til å føle seg dårlig. Hun gir mye av seg selv på en god måte, og man sitter ofte igjen med et smil om munnen og en god følelse etter at man har lest et innlegg på hennes blogg. Hun virker veldig snill og god, så man ønsker henne aldri noe vondt, for man får inntrykk av at hun aldri ville ønske noen andre noe vondt. I tillegg har hun profesjonelle innlegg som er godt planlagt, og hun blogger på en seriøs måte. Jeg kan ikke si noe av det samme om din blogg, dessverre. Du er ofte ute etter å provosere, kritisere og få folk som ikke er, eller gjør slik som du, til å føle seg dårlig. Vet ikke om det er en slik kvinne du ønsker å framstille deg selv som, men det er slik jeg oppfatter deg. Noe som er litt leit. Jeg får ofte inntrykk av at du stadig trenger å høre at du er bra nok. Virker også som om du mangler mye selvtillit siden du alltid klarer å si at kritikk du får er pga sjalusi. Hadde du tatt til deg noe av kritikken, og framstilt deg selv på en annen måte, hadde kanskje tilbakemeldingene blitt litt annerledes.

    30. At du tar igjen på henne ved å skrive et innlegg på bloggen din for hele Norge å lese er litt i overkant, synes nå jeg. 🙂 Hadde du brydd deg så lite som du prøver å få det til å virke som i dette innlegget, så hadde du humret litt for deg selv og tenkt: “Jaja, noen må jo være sjalu.” Men i stedet velger du å skrive et langt innlegg, drite ut denne personen, og poste bilder for å bevise at folk var på ditt “lag”. Det er utrolig hvor mye rart folk kan finne på å kommentere på andre mennesker, og jeg er enig med deg i at det var teit, men du burde vært et større menneske, og latt det ligge. Husk på det til neste gang 🙂

    31. Slike kommentarer er et svar på all provokasjonen du selv skaper. Du må versegod betale din egen pris

    32. Omg! er det mulig å være så barnslig at du må skrive ett eget innlegg om en jente som skreiv en kommentar på instagram om at du satt på en stol istede for å leke med barna dine? Du glemte ett par ord i innelgget ditt da. Tror du hun ikke var MISUNNLIG eller SJALU?? Du tror at veldig mange er det. Der tar du feil. Det er du som er det, siden du til og med legger ut en bilde av deg i lik truse og nesten lik Bh som fotballfrue.. HERREGUD! Blir flau på dine vegene…..

    33. Thiihi:) Tror at det som er poenget med dette innlegget er at det er feigt å gjømme seg bak en pc skjerm for å dele frekke kommentarer å beskyldninger. denne personen satt rett ved siden av rannveig tenk. Når man ammer å har en nyfødt baby så sitter man jo i ro.

    34. Det er faktisk offentlig mobbing å skrive frekke kommentarer rettet mot en ammende mor. Vær nu for fan bedre enn en mobber folkens, jævla idiota;)

    35. Dette er en såpass tragisk blogg, og ser vi på videobloggene av deg, så oppfører du deg som en 13 åring. Du skriver du er så glad for at du er ung mor for da elsker du å leke og gjøre barnslige ting, om du hadde vært 40 hadde det ikke en spilt noen rolle, for det har noe med at du er ikke moden i hodet ditt, det ser vi alle når du skriver innlegg og poster sånt dritt som du gjør nå. Du tjener fett på å drite deg ut, det skal være sikkert og det er mange som tenker sitt når de ser deg 🙂

    36. Sånn klassemessig blir det bae patetisk å etterligne fotbsllfrue. Du er det vi i oslo kaller SKIKkELIG østkant. Og hoftene dine er innsyke i forhold til resten. Flau.

    37. Bottolfsen må være det teiteste etternavnet jeg har hørt om, men bruk det istedenfor. Det passer til deg, og du bruker jo Heitmann kun fordi du synes det høres bedre ut.

    38. Hei Rannveig. Du er kjempe fin jo! Du ser mye sunnere ut enn ff. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Hilsen Fride 🙂

    39. Nemmen hei !! Du glemte rent å skrive at jenta på instagram er misunnelig. ..det må du huske å ha med neste gang

    40. Hei Rannveig. Kommenterer vanligvis ikke, men nå klarer jeg ikke holde meg. Dette er rett og slett uthenging av andre personer, nettmobbing. Du skriver navn + viser direkte navn på instagram for å fiske etter kommentarer for å støtte deg, når du i helhet takler denne situasjonen helt feil, og mye verre enn hun som kommenterte på bildet ditt. Tenkte bare å gå beskjed, du som skriver innlegg om at andre mobber deg.

    41. Jeg vil helst unngå å kommentere dette innlegget eller de siste andre 30 stk. Men nå syntes jeg bloggen din begynner å bli helt latterlig. Bare tulle innlegg og folk som kommenterer dritt til deg. Dette må jo snart begynne å bli veldig sårende for deg. At snart halve Norges befolkning slenger deg huden full. Slikt liker jeg overhode ikke , men på en måte “ber” du om det. Skjønner at du gjør aaaalt for å tjene penger å få lesere, men dette begynner å bli både flaut og risikabelt for deg , fremtiden din og ikke minst dine barn. Personlig blir jeg litt bekymret for deg. Å nå er jeg faktisk døn seriøs når jeg sier bekymret for deg. Vær så snill å begynne å tenk deg om , tenk på fremtiden din og hvordan du fremstiller deg selv.

    42. Noen gjør virkelig alt for å tjene penger. Jeg ler litt av deg rannveig, ville det ikke vært bedre å bruke all energien til å jobbe med den utdanningen du har snakket så mye om. Eller har du gitt opp allerede?

    43. Hei rannveig! Sendte deg Mail men vet ikke om den kom frem. Jeg valgte og bytte navn på instagram pga du hengte meg ut offentlig her på bloggen med fullt navn osv. I samarbeid med en såkalt “sponsor” fikk jeg godt betalt for og skrive den kommentaren på bildet ditt, for vi visste det ville skape reaksjoner både på instagram og bloggen. Alle liker å lese om drama og “chikfights”, og du er jo kjent for å blåse opp ting du også. Jeg vet ikke om du har hørt noe om dette enda, velger og ikke legge ut “sponsoren” sitt navn, men da er du klar over det! Lettjente penger gitt!!

    44. Neida, bare tuller med deg, vi sitter en vennegjeng her og har det litt gøy på din bekostning:-p skal la saken ligge vi, men vær så snill og ikke heng meg noe mer ut på instagram… Det er ulovlig og hvis jeg hadde vært skikkelig idiot kunne jeg politianmeldt deg, men skal la være:)

    45. jeg skammer meg over deg Rannveig. Og alle de andre dumme kjerringene som holder med deg i dette her. At du i det hele tatt gidder å henge deg opp i hva folk sier til deg? du er jo bare en dum bimbo som tror seg selv rett om alt! skam deg, og ikke heng ut andre på den idiotiske shit bloggen din!
      Grunnen til at du er på topplista i det hele tatt er fordi folk får seg en real god latter av det dumme du skriver om. jeg derimot ler ikke, jeg blir flau! på både dine vegne og de andre kjærringene som ikke aner hvor idiotiske de er!

    46. Hvis du vil være som fotballfruen, kan ikke du også blogge sånn som ho gjør – profesjonelt! Selvom hele Norge reagerte på det bildet hun la ut på insta, skrev ikke hun et innlegg om hvor sjalu og misunnelig alle er osv. Hun klarer å heve seg over sånne ting, fordi hun har god selvtillit. Du henger deg oppi alt, utrolig barnslig.

    47. Det er faktisk offentlig mobbing å skrive frekke kommentarer rettet mot en ammende mor. Vær nu for fan bedre enn en mobber folkens, jævla idiota;)

    48. Jeg skjønnere fullt og helt at du av alle mennesker ikke er klar over dette, men du av en eller annen mirakuløs grunn har fått en godt lest blogg i det siste (ja hva skal vel jeg si, jeg er jo også inne på denne bloggen for å føle meg bedre), og denne jenten eller damen henger du ut i full offentlighet. Dette er faktisk forbudt av norske lover, og du kan bli bøtlagt for dette. Om hun som “anonym” person skriver noe om deg via en kommetar, gjender ikke dette for det samme. Det vil ikke ansees som offentlig uthenging, selv om du muligens er uenig.

    49. Og dermed syntes du at det var greit å henge vedkommende ut offentlig? Du er ikke i nærheten av å være bedre enn vedkommende du kritiserer ved å holde på slik, barn holder på sånn, ikke voksne mennesker.

    50. Syntes det er utrolig umodent av deg å gjøre dette mot jenta. Ja, det var teit av henne, men det var jo ikke akkurat bedre at du postet et innlegg om henne og hvor teit hun var på bloggen din som er på topp 10 i Norge? Som jeg sa, utrolig umodent.

    51. Dette innlegget sier med om deg en ho som kommenterte bildet ditt på instagram. Hvis du skal henge ut folk på nettet kan du i det minste streke over navnet på vedkommende. Du har veldig mange lesere, og for personen som gjorde dette mot deg får veldig mye uønsket oppmerksomhet for en teit kommentar som en voksen person hadde oversett..

    52. Du er jo nesten verst, når du henger ut folk. Vær litt mer ansvarsfull å forstå at dette er ikke greit, og det er ikke den kommentaren du fikk heller, men det å henge ut mennesker er bare kleint. Slutt å vær drama, og vær mammaen du er. Du er sikkert en kjempe mamma, men vær et forbilde for dem og vis at du ikke legger deg på andres nivå.

    53. Jeg tror hun sletta profilen sin pga deg… Du burde kanskje ikke ha vist navnet her på bloggen 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg