Ny uke, nye muligheter!

God morgen alle morgenfugler!

Her startet dagen forholdsvis tidlig, nærmere bestemt kl 6..  Men snuppa syvsover ligger enda å sover, og jeg sittet her i mørket, i det nye DIGGE julepelspleddet vårt og drikker en kopp kaffe. Har planer om å sette i gang med å bake kokos-småkaker veldig straks. Men først skal jeg selvfølgelig oppdatere dere, mine trofaste kjære lesere! Det er viktig det.  

Slik ser null sminke + lite søvn, samt øyebetennelse ut. Hurra for det! Eller ikke… AU

Ellers har jeg ikke mange planer annet enn at jeg og lillesnupp får besøk, som sagt. Litt senere kommer jeg med 3mndr’s oppdateringen for Emma, som ble 3 mnd for 4 dager siden! Så da tror jeg egentlig bare at vi avslutter her, og med det vil jeg gjerne ønske dere alle en fantastisk dag videre! 

Blogges <3

 

34 kommentarer
    1. Du ser jo ikke syk ut, du ser fantastisk ut! 😀 ha en fin uke!
      Kan du si hvor minnie mus wallstickeren er fra?

    2. Det å være en dårlig/god mor..
      Vil bare få kommentere at de som skriver negative ting på siden din om det å være mor. De må være sure, bitre mennesker som gjemmer seg bak en pc. Disse menneskene ville aldri gått bort til noen på gaten og sagt det samme til noen. Det beste beviset på hvordan man er som mor er jo nettopp hvordan barna er i det daglige, og det du ser i barnehagen. Leker de fint og trives, man får gode tilbakemeldinger fra andre voksne rundt barna. Ja, da er alt fint. Alt som har med dine barn å gjøre, er opp tl deg å avgjøre/ta beslutninger på. Ingen andre.
      Steng de negative, surmagete ute av livet. Behold magien i desember med barna dine og nyt dem 🙂 Ha en fantastisk uke!

    3. Du unnskyld meg. For en tid tilbake la du ut bilder av deg sekv uten sminke, en challenge eller noe? Du så helt anderledes ut enn di liksåm uten sminke bildene du har lsgt ut ellers. Du ser ikke bra ut uten sminke :p

    4. Ha en fin dag du også Rannveig 🙂 elsker di nye juleputene dine i sofaen:D er di fra KID?
      juleklemmer <3

    5. Så fin du er-uten sminke men med løsvipper(som endel selvfølgelig må kommentere….) Hyggelig å lese at du får noen fine kommentarer 🙂 Er så lei folk som skriver så mye unyttig til deg:) De får heller slutte å lese bloggen din:)

    6. Hei rannveig! Alltid koselig å lese bloggen din. Jeg har forstått det slik at willem kun er bio pappa til datteren din. Hvor ofte har sønnen din samvær med sin far? Og hvis han ikke har det, har pappa valgt frivillig å ikke ha det? Skjønner meg ikke på fedre som velger bort barna sine… ha en fin dag 😊

    7. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor du bruker så mye sminke, når du er så utrolig pen uten 🙂 Kjempegod jul, Rannveig 🙂

    8. Er du seriøst helt uten sminke? Ikke pudder engang? Wow 🙂 men sol hjelper jo litt også på utseende.
      syns du kler det blonde håret ditt, men hadde vært moro å sett deg med svart hår siden du har så fine mørke øyne. Hadde sikkert blitt veldig fint 🙂

    9. Ble fint med hvite gardiner ja i stedet for røde :p jaja nå må folk surve over at du ser bra ut som syk og… altså brunfargen har mye å si, da ser man bra ut uansett… 🙂

    10. Faen så tjukke i hue dere er. Hun redigerer jo tilogmed barna sine. Det her finnes ikke originalt. Be hun legge ut en video av seg selv uten sminke heller dere 🙂 har sett deg uten sminke før rannveig å noe silkehud har du overhodet ikke.

    11. Hvis denne bloggen fortsatt skal være din eneste inntektskilde, anbefaler jeg deg å poste innlegg litt oftere! Ingen som gidder følge med på dette lenger…

    12. Uff ! Til og med et innlegg om en 3 måneders baby får klysekommentarer. 🙁
      Rannveig : datra di er skjønn, og jeg ser du er en fantastisk mor for henne og din sønn !
      Stay strong, sweetheart.
      Mvh, per.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg