Ny vogn – bildedryss

Hei kjære lesere

Først og fremst vil jeg bare beklage for mitt fravær fra bloggen de siste dagene. Har rett og slett altfor mye å tenke på, og har sovet sånn type 4 timer maks de siste nettene.Eller, nå snakker jeg faktisk ikke sant.. i natt fikk jeg sovet hele 11 timer, noe jeg VIRKELIG trengte. Helt sykt hvor mye søvn har å si for hvordan humøret vårt blir. 

Det går virkelig helt i ett her, med juleforberedelser, baking til bursdag og jul, bursdagsforberedelser,i tilegg til at jeg skal være en fungerende mamma i hverdagen oppi alt dette. Hvorfør har døgnet bare 24 timer?! I morgen og på søndag skal jeg også på fotoshoot med Omag,og da skal man jo også gjerne se bra ut og ha fått litt søvn så man ikke dukker opp med tidenes poser under øynene. Blir helt svett av tanken på alt dette mikset sammen ,hahaha…  jeg ser faktisk frem til desember er forbi og jeg kan ta et pust i bakken. Men, enn så lenge går ting slag i slag. Får bare prøve å overleve 😉 

Men nok om det! I dag har vi vært å hentet Emma sin nye vogn som Vognimport har vært så snille å importere for oss fra USA.  De driver nemlig nettbutikk hvor de importerer vogner som ikke er på markedet i Norge,uten å ta noe betalt for frakten. Dette er for oss helt genialt, fordi jeg elsker den nye vognen vår! Willem og Emma  var ute å testet den i ste, og var strålende fornøyd. Har enda ikke prøvd den selv, men det kommer en dag i morgen også! 

Den nye vognen til Emma er fra UppaBaby, og heter VistaMike. Den er som dere ser, i grå/sølv. Du får den også blant annet i beige,svart,blå,grønn og rød.

Likte dere også den fine nye vognen hennes? Den finner dere nemlig her: http://www.vognimport.no/categories/vista

Det som er så bra med denne UppaBaby vognen er at det følger med både hardbag for nyfødttiden, i tilegg til sportsdel til hun blir litt eldre og kan sitte selv, og den tar opp til hele 22,7 kg! Med andre ord kan denne vognen følge Emma i veldig mange år fremover, i stedet for å drive å kjøpe nye vogner i hytt og pine. Den har i tilegg en stor shoppingbag/oppbevaringsbar i understellet, noe som jo er helt fabelaktig for andre shopping-glade mødre som meg!

En utrolig bra vogninvestering spør du meg! Etter jeg har prøvd ut denne en stund kommer jeg til å skrive et innlegg om denne vognen og hvordan JEG synes den er å bruke. Til nå ser det hvertfall veldig lovende ut! 

Hva synes du om denne vognen ? Er det noe du kunne tenkt deg ? 

33 kommentarer
    1. Den andre vogna di er mye finere.. Hvorfor vil du ikke bruke den?? Tror ikke denne er så praktisk på vinterføre.. Men den er kanskje grei til shopping!

    2. Har et spm ang silikon nå :O på bildet der har du ikke bh sant? Siden de henger veldig… det er jo ikke så lenge siden du tok?? Henger de pga svangerskapet eller henger silikon uansett når hevelsen er nede etter operasjon osv??? Livredd! VIl ha de nesten opp under haken, skal opereres tirsdag!!! 😮

    3. Vognen i seg selv så veldig fin ut, men bagen så innmari liten ut! Den der kommer vel Emma å vokse ut av før hun er 5 mnd?

    4. Kan du ikke legge ut ønskelister til julen? Din, mannens og barna. 🙂 syntes vogna var helt grei, skulle jeg hatt en slik type selv så hadde jeg tatt den fra Stokke! Jeg hadde termin samme dag som deg og vår Emma kom 9.9

    5. vognen var veldig fin 🙂
      men en ting til jeg så deg på Skedsmo senteret i går 😀 du var å tiitet på tingene på Pinkstuff ikke sant? 🙂

    6. Uff !
      Selv på et innlegg om ei vogn…og enda verre om en 3 måneder gammel baby (forrige innlegg), kommer folk med spydige og ufyselige kommentarer. Er det mulig ?
      Rannveig : vogna er fin, du er herlig… og ikke minst…du har ei flott datter. 🙂
      Mvh, per.

    7. Hjelpes meg så utrivelige folk er… greit at de ikke synes vogna er fin, men må liksom snike inn kritikk om hengepupper o.l.. ikke rart det blir mobbing sier jeg, når ikke engang voksne (?) folk klarer å holde seg for gode til det. Stå på rannveig, du må være sterk som står i mot alt dette. God helg til deg og dine 🙂

    8. Jeg likte vognen kjempe godt .. Synes selv det er kjempe praktisk med to svigbare hjul 🙂
      Tror ikke den trenger väre så ille på snöföre som det folk skal ha det til , jeg bruket selv Brio Go gjennom vinteren og var kjempe fornöyd med den .. Angret litt da jeg solgte den kan man si 😉 Kjöpte en Mountain Buggy Urban og den er jeg virkelig ikke fornöyd med , synes den er liten i sittedelen og skikkelig ustabil ;( Folk skryter jo uhemmet av den på forumer , ikke skjönner jeg hvorfor .. Stoor og ruvende !!
      Så nå skal vi satse på en Emmaljunga scooter og en bugaboo bee , tror jeg skal bli fornöyd med dem 🙂
      Kan love deg att du hvertfall ikke kommer til og gå tilbake til vogn med fire faste hjul når du först har har gått over til svingbare 🙂 Da virker fire faste bare veldig tungtrått 😉

    9. Øhm, mobber ikke :/ spør rett å slett, for skal selv ta og det er vel ikke så lenge siden rannveig tok silikon sant, vil ikke betale så mye for noe som kanskje henger etter noen mnd uansett sant :S mente det ikke som noe vondt da.

    10. Du har alltid sagt at du vil ha det beste for barna dine, da skulle du holdt den til emmaljunga vognen du hadde, det er en av de beste som man får tak i! Også er ikke emmaljunga vogna så tung heller, har emmaljunga vogn til dattera mi. Du har sagt at den er tung, selvfølgelig blir den litt tyngre når man har en unge oppi der!

    11. Lurte bare på om man kan ha sittedelen andre vei? Likte vognen, men syns bagdelen var litt liten og da er det en fordel om man kan ha sportsdelen mot seg… Vi trenger ny vogn, du får gi rapport når du har testet den litt 🙂

    12. Dette er en vogn jeg ikke ville gått for ! Ser egentlig ikke ut som om det er en vogn med god kvalitet osv, men om du liker vognen så passer den nok midt i blinken for deg og for alle andre som liker vognen 🙂 når det gjelder vogn så foretrekker jeg heller en vogn som er dyr, og selvfølgelig av god kvalitet! Som for eksempel Emmaljunga, som passer perfekt til både vinter og sommer! 🙂

    13. Utseendet er jo ikke så viktig hvordan den ser ut folkens :p Så lenge den er bra og er god å trille med på vinteren, så er det bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg