Jeg legger ned bloggen…

Hehe, nei da!! Det er nok enda en stund til jeg kommer til å gjøre for å si det sånn. De siste dagene har jeg rett og slett hatt alt for mye andre ting å styre med. Har tatt en liten bloggpause, noe som har vært sinnsykt deilig. Jeg har kun tenkt på å leve i øyeblikket og nyte tiden med mine nære og kjære. 

Siden sist har min lille hjertegullegutt fylt 2 år, mamma/bestemor har kommet på besøk til oss fra Alta for å feire jul og jeg har vært å satt på vipper hos søte Tina og hennes salong Beautyalle(kommer til å legge ut før/etter bilder av dette litt senere) . De siste dagene har det vært utrolig hektisk med både bursdagsforberedelsene til gulleguttens sin bursdagsfeiring nå på søndag, og forberedelser til jul med både julegaveshopping og kakebaking. Men, alt dette kommer jeg nærmere tilbake til når jeg får tid! Akkurat nå vil jeg egentlig bare benytte anledningen til å ønske alle mine fantastiske flotte lesere en god jul! 🙂 

Legger med et random bilde fra et jobboppdrag jeg hadde her om dagen! Følg meg gjerne på Instagram HER

Smask

53 kommentarer
    1. Er det ingen i din nære familie og vennekrets som kan være såpass ålreite å komme med litt råd …?
      Du hadde trengt en som kan hjelpe deg med å sile ut hva som er upassende og hva som faktisk er bra…. Det er flere fine ting på bloggen…. Men den siste mnd har det bare eskalert…… Og ikke i den positive retningen….
      Det er liksom ikke noe research på noe av det som legges ut….. Mye bilder som kunne vært forbedret og gitt et helt annet inntrykk….
      Bilder med melkelekkasje…. Det er helt normalt og vanlig når man er ammende … Men ikke alle syns det er like delikat å se på….

    2. PUH! Det var godt. Begynte å bli bekymret for at du hadde satt deg fast i noe på lekeland og ikke kom deg løs
      *SMASK*

    3. Herregud for ett bilde. Direkt u-sexy! Du er nødt til å ta deg sammen. Vær så snill…. For dine barn! Dette er så flaut for deg!

    4. Faen heller altså! Så innmari patetiske mennesker er! Vi lever i en verden der vi bli opplært fra tidlig alder å ikke forhåndsdømme, dømme, diskriminere eller
      Mobbe! Men alikevel klarer de fleste å finne mennesker som de mener er unntak for denne regelen?! DOBBELMORAL!
      Vet du hva Rannveig! Jeg er kanskje ikke enig i alt du gjør og sier! Jeg er en såkalt “tjukkas-mamma” med mulige småtendenser til sjalusi for en slankere kropp enn min egen :p men det gir meg ingen rett til å dømme!
      Jeg har venner som driver med det å være foran kameraet, i all slags bekledning, i mange forum, og det eneste jeg kan si er “YOU GO GIRL!” Fordi uansett hvor uenig jeg er, eller hva keg syntes om bildene, er det en ting som er sikkert! Så stå foran et kamera slik… DET tar selvtilitt! Og det er noe alle kvinner burde bygge opp for seg selv, og støtte andre i! Uansett størrelse, utseende, og daglig syssel!
      Merkelig at det er “greit” å dømme deg fordi du er mor… Mens en lettkledd kjendis i et blad som også er mor, det er helt ok! Ta dere sammen alle og enhver! Dette er tåpelig!

    5. God jul til deg også:)) Og bare hev deg over alle som skriver så mye dritt. For det er nettopp det det er. Synes virkelig synd på de som ikke har noe bedre enn å slenge med leppa… Du er nydelig!

    6. endelig et bilde der du viser hvem du er, her er d både mage, sidehåndtak å lår. d er ikke bare dumt å gjøre dette, heller d enn at du fokuserer på slanking…da kan man se at du er stolt av kroppen fordi om du ikke er veldig tynn 🙂 god helg

    7. Fint å se at jenter med mage, hofter og lår osså tør å vise seg! Alle kan ikke se ut som fotballfrue. Trist at du kjører white trash stil da, for du fronter jo en gruppe av mødre som har en normal fødekropp (minus silikonen da). Jeg har ganske lik kropp som deg, slank men store hofter, jeg har ikke silikon da så de er slappere enn dine. Men at slike som deg står fren og viser kroppen sin gjør at jeg blir stolt av min. Så takk 🙂

    8. Du er helt nydelig Rannveig, drit i de sjalusi taperne som ikke har noe bedre å gjøre på enn å dra ned andres selvtillit for å få opp sin egen… Stakkars folk… Jaja

    9. Vil du ende opp som Malin Angelica(malinelskerlucas.blogg.no)? Hun gjorde alt for mye dumt via bloggen, og mistet sønnen til BV etterhvert. Du begynner å ligne henne.

    10. Du er så utrolig vakker! har man haters så betyr det vel bare at man gjør noe rett 😉 Du er fantastisk ikke la noen si noe annet!

    11. Jeg synes du er utrolig pen, men jeg skjønner virkelig ikke hva du vil med disse bildene. JA, at du gjør det for å kanskje provosere de som meg, som altså ikke forstår hva du vil med å legge de ut, det kan jeg i bunn og grunn skjønne, men at nettopp det skal være viktigere enn å faktisk tenke på hva dine barn kommer til å se og kanskje få slengt mot seg, en dag, det sliter jeg hvertfall med å skjønne.. Synes rett og slett det er flaut og er så vanvittig glad jeg ikke er din datter eller sønn når jeg ser disse bildene. Jeg hadde blitt så flau.
      Ellers skal jeg være helt ærlig å si at ja, du er pen når du ikke gjør deg til så mye og du har en veldig fin og formfull kropp til tross for at du har bært frem to barn 🙂

    12. Ja, kanskje du burde lagt ned bloggen, for både din og familiens skyld. Når jeg tenker tilbake på meg selv da jeg var yngre hadde jeg jo noen temmelig spesielle meninger, og en ganske dårlig dømmekraft. Nå kan jeg le av det og bilder tatt på den tia ligger i noen album ( ikke nakenbilder vel og merke).. men det stopper der.
      Sånn er det jo ikke for deg som legger alt ut på nett.
      Med en gang noe er ute på internett, så kan man jo ikke trekke det tilbake. Jeg er sjeleglad for at ikke slikt fantes da jeg var yngre i alle fall, tør ikke tenke på hva slags tull som hadde kommet opp ved å google navnet mitt da.

    13. Hege: sidehåndtak?!?! Haha sidehåndtak er faktisk når du har bilringer, nor Rannveig ikke har.
      Rannveig er slank med brede hofter. Dette er en nydelig kropp Rannveig!

    14. sidehåndtak er d der som er over hoftene, bilringer har ingen ting med håndtak å gjøre vettu 😉 jeg snakker ikke om valker eller noe, men hun har en formfull kropp med alt som hører med, kjærlighetshåndtak, litt mage og litt lår.. dette var ikke negativt ment, bare fint hun er stolt av kroppen sin uten så mye redigering 🙂

    15. enten gjør du dette for mer oppmerksomhet +++ så blir det til at du ikke slutter eller lager ny blogg eller så bare legger du ned bloggen ……………. fint de ……….
      kos deg videre i verden (finn virkligheten)
      hade

    16. Det er helt ufattelig hvor ufyselig enkelte tillater seg å være- Man trenger ikke å like det man ser her. Det er ikke meningen at alle skal like alt. Og det skal være helt greit! Det som IKKE er greit, er at man skal fyre løs fra hoftene uten å tenke seg om! Har du ikke noe positivt å si, så får man bare holde kjeft. Så enkelt er det!
      Jeg støtter deg, Rannveig! Kjør på med det du gjør, og ikke la det påvirke av smålige og patetiske tilbakemeldinger fra moralske cyberhelter som skal redde oss fra oss selv!
      Letterlig..

    17. Skjønner ikke negative kommentarer her. Når jeg ser det siste bildet av deg Rannveig så ser jeg en jævli sexy jente. Helt vanvittige former. Hadde jeg fått knulle deg hadde jeg vært verdens lykkeligste..

    18. Du hadde blitt så fin med lysebrunt hår! 🙂 Du ser veldig fin og frisk ut, og syntes du skal drite i hva folk sier her. Liker man ikke hva man ser, så skal man ikke kommentere heller!

    19. Når du sier at bloggen er din enste inntektskilde og jobben din, burde du kanskje legge litt mer arbeid i det. Tar jo to-tre dager mellom hvert innlegg jo!

    20. Bloggen handler for det meste om livet mitt og hverdagen min som meg selv, tobarnsmamma og samboer. Tok bort den største skrivefeilen jeg. De andre får du fikse selv. Stakkar samboer.

    21. Jeg oppfattet tidligere at du vil bli sykepleier…. Da har jeg et råd til deg… Det er muligens for sent….. Men jeg tror ikke du stiller i fremste rekke når arbeidsgiver skal ansette folk….
      . De sjekker opp folk de vurderer å ansette…… Og jeg tør påstå at det er mindre bra å ha dette på CV’n sin…..
      Du legger grunnlaget for fremtiden NÅ!!! Sikkert veldig moro og spennende liv du har nå….men det er noen år igjen å leve etter blogglivet tar slutt….
      Men men…..
      Sykepleiere in real life ser ikke ut som de på kondomeriet…… Vi går med usexy antrekk , kortklipte negler, moderat sminke bruk og ikke parfyme.
      Tror kanskje du ramler av lasset allerede her….. Mulig jeg tar feil !!!

    22. Sykepleier: det er flere som jobber som sykepleiere, også hjelpepleiere, som har eller fortsatt tar oppdrag som glamourmodeller. Også nakenmodeller. Men vet du hva? De bruker ikke sminke og parfyme på jobben! At de har en slik jobb ved siden av betyr ikke at de lesser seg ned med sminke og parfyme ellers. Hva får deg til å tro det? Jeg vet ikke om du har en slik rolle at du har ansatt mange mennesker tidligere, for det kommer jo helt an på hva hun skal jobbe som senere om dette har noen betydning. At det jeg ville definere som en “babe” med bleket hår, store pupper osv.. behandler mitt barn på sykehuset er da virkelig ikke noe problem. Har hun den jobben vil jeg tro det er fordi hun er i stand til å gjøre den.
      Sykepleier: du har nok ramlet litt av lasset selv. I en slik stilling, så ser jeg virkelig ikke problemet.

    23. Marte : jeg har definitivt ikke ramla av lasset!
      Har vært i gamet i snart 14 år og siste 6 år på intensiv. Har flere venninner som er sjefer og ansetter folk … Jeg får høre hva de ser etter hos søkeren og hvor mye de vektlegger PERSONLIGHET. Jeg sier ikke at hun bruker mye parfyme og sminke i jobb som spl, men jeg opplever ikke at hu virker helt oppegående til tider. Mulig det er spill for galleriet for å hisse på seg lesere …. Men generelt er det MYE fjas her …. Skremmende mye fjas…

    24. Sykepleier: Selvfølgelig har du sjefer som ansetter folk. Men det overrasker meg dersom personer i slike stillinger sitter å “sladrer” om bloggere og hvorvidt de passer inn i et yrke. Jeg ville funnet det særdeles uprofesjonelt dersom min en leder i min bedrift snakket med “alle og enhver” om hva slags folk man ansetter Da ville jeg nok stille spørsmål til deres evner til LEDERSKAP.
      Selvfølgelig er det mye fjas på denne bloggen. Det er derfor du leser den, er det ikke? Og jeg vil tro at det er derfor du føler du må kommentere, og samtidig føle deg som en bedre person, sette deg selv høyere….

    25. Marte: SELVFØLGELIG tar ledere en bakgrunnssjekk når de skal ansette noen. Det innebærer feks å Google vedkommende. Noe annet ville være ganske useriøst og uprofesjonelt, spesielt i et yrke som sykepleier/hjelpepleier, hvor man har mye kontakt med både pasienter og pårørende. I tilfellet Rannveig vil et Google-søk ikke akkurat styrke CV’en. Jeg ville nok vært svært skeptisk til å la en som har så dårlig dømmekraft at hun kler av seg i et sjuskete mannfolkmagasin, ikke klarer å snakke rent og generelt sett virker ganske umoden og uintelligent skulle målt opp medisiner og tatt vare på noen i min familie eller nærhet. Men sannsynligheten for at hun klarer å gjennomføre vgs og deretter noe som helst studie er ikke akkurat veldig stor spør du meg, så det er jo en ganske hypotetisk problemstilling…

    26. Takk til MEG !! Du sa akkurat det jeg prøvde å få frem….
      Marte: det er ikke snakk om å sladre eller noe sånt ! De fleste ønsker referanse personer på den de skal ansette .
      Poenget mitt er : JEG TROR IKKE DENNE BLOGGEN OG ALLE BILDENE / tv serie …. Lager et pluss i margen på en cv.
      Det er jo bare flott at en sykepleier ser vakker ut og dt er RANNVEIG når hun viser sitt sanne jeg…
      Ønsker ikke å opphøye meg selv overhodet !!! Jeg har det helt supert og en god jobb …
      Ville egentlig bare komme med noen råd … Har litt greie på hva jeg snakker om etter noen år som sykepleier…
      Hun kan sikkert bli en flott sykepleier!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg