Helt jævlig..

Hei kjære lesere! Grunnen til mitt fravær fra bloggen de siste dagene er rett og slett av jeg har ligget helt strøken ut og SYK, på omtrent alle mulige måter..  Her snakker vi øyebetennelse, halsbetennelse, og nå også, bihulebetennelse.Dette har vart omtrent siden julaften, men i går ettermiddag og helt til nå nettop har jeg vært i helt fantastisk form, og vi har tilogmed fått deltatt på en utrolig koselig julelunch hos vår slekt på Ås! Uheldigvis er jeg helt gåen igjen nå, og kjenner bihulebetennelsen snike seg på igjen sakte men sikkert. Hurra…  

Dette er meg her om dagen: 

Helt ferdig med andre ord.

Uansett! I forbindelse med at mange har fått seg ny telefon i julegave, så tenkte jeg  også at det er viktig å minne mine lesere på å huske at det er viktig å bruke skjermbeskyttelse på telefonen deres! Er du en av de som fikk ny telefon til jul, eller bare har glemt å beskytte din gamle, så vil jeg anbefale deg å gå inn på Handelsportal sine sider. De har nemlig alle typer skjermbeskyttere til kun 29 kr for øyeblikket! Selv har jeg skjermbeskytter med speil, noe som passer meg helt perfekt når man skal friske opp sminken ute på farten , eller om man skal ta selfies, hihi 😉 

Skjermbeskyttere finner dere HER! Og hvorfor ikke slå til med et par earplugs?

Akkurat nå har Handelsportal satt ned disse fine og klassiske earplugsene(link) fra 99 til 19 kr!! Løp og kjøp, det skal i alle fall jeg 🙂 

 

Hvordan har dere hatt det så langt i julen ? Fikk du ny telefon til jul? 

 

 


//innlegg i samarbeid med Handelsportal

42 kommentarer
    1. Måtte bare inn å reklamere litt for Handelsportal så ikke lommeboka tømmes?? Husk og betal skatt nå da, og egentlig er det lovpålagt og skrive at det innlegget er annonse eller reklame

    2. Anne ; WOOOOOW ! Er det ikke lov å være syk ? Jeg er også sånn at hvis jeg er syk så er det nesten litt lov å synes synd på seg selv !
      Aldri vært syk du kanskje ? 😀 Heeeeldig du …….

    3. Kjenner meg igjen der Rannveig. Feber og bihulebetennelse på 3 dagen her. Er noe dritt. God bedring søta 🙂

    4. Det er nesten litt merkelig dette her…..
      Pussig at fotballfrua har vært veldig dårlig i jula….. med alvorlig nyrebekkenbetennelse….
      Mye som er likt…..
      Jeg foreslår at senga er et mer attraktivt sted å være når man er syk…. ikke ligge på en skinnfell på gulvet…
      Når man legger ut et innlegg med bilde av seg selv trykke på mobilen…..og i tillegg skal formidle at man er syk som bare rakkern……
      Fortsatt god jul … og god bedring!

    5. Hei. 🙂 Bra at du og dine hadde en koselig jul. Fine bilder.
      Synd du har blitt syk. God bedring, Rannveig. 🙂
      Mvh, Per.

    6. Det må være makan på frekkhet, ikke lov å være syk når man er mamma, herregud hvor dum går det ann å bli, håper aldri du blir mamma

    7. Hva er vitsen med og prøve og etterligne fotballfruen, med og legge seg på gulvet… Ser det hender du prøver på ditt beste og bli like fin som hu også, men der misslykes du totalt, for du kommer aldri til og bli like fin som hu! Du er jo ikke litt pen en gang, du prøver, men du… Ja… Ser jo ikke pen i det hele tatt…
      Å dette med og legge ut hvor syk du er, hva er poenget med det???? Ingen av de som er her inne og leser bloggen din er leger og kan fikse deg!!!! Så slutt og klag!!!! Hadde du hatt en lidelse som f.eks kreft, ja da hadde det hvert synt på deg, men vanelig infulensa går over!!!
      Du har 2 barn så kom deg på beina igjen og gjør det du skal!!!

    8. Infulensa, faktisk. Præhæhæ! :p
      Marit Jensen : ubegripelig hvor rævhøl enkelte kan få seg til å være. Jepp!
      Rannveig : håper du blir fort frisk. 🙂

    9. Marit Jensen : ehm, jo. Selvfølgelig ! Den mld var ikke myntet på deg, men et uttrykk for enighet med deg. Tror nok du misforsto. 🙂

    10. Og selvfølgelig fortsatt god jul, god bedring…og med de beste ønsker for nyttårsfeiringa til bloggeieren. 🙂

    11. Dere som sitter her å rakker ned på folk UANSETT hva innlegget handler om ; Skjerp dere og være mennesker …. Håper dere aldri blir foreldre noen stakkars barn !
      Synes det nesten blir “mobbing” uansett hva Rannveig skriver om her …….
      God jul ! ;D

    12. Du er ikke så veldig syk da du ligger så lettkledd på gulvet og i tillegg driver med mobilen. Jo, det er lov å være syk som mamma. Vet hvor jævlig det er.
      Opp og hopp, og kle deg. Så kanskje du slipper å bli så “syk”.

    13. Løye med det, men når fotballfrue e sjuk er det nesten som Norge holde pusten og det er god bedring meg her og god bedring meg der… Men når Rannveig e sjuk, då e det ” få på deg fillene du slaskete sjøga og vær mor”. Blir for dumt, eller!?!?!!!

    14. Det er ikke akkurat normalt å gå rundt i trusa heller, hvertfall ikke legge ut bilder av det! Voks opp rannveig, og prøv å gjør det før BV tar knekken på deg.

    15. Du blogger nesten bare om hvor lite du blogger.haha…. å du kunne ikke legge ut et normalt bilde av deg liggende på sofan under dyna. Neida, liggende såm en nedskutt giraff i trusa på gulvet. Lol

    16. lkjhgfdfgh: Snakker ikke så fint du heller da 😉 , med og si at du håper vi ikke blir mødre.
      Poenget mitt var at det ser ganske dumt som mamma og ligge på golvet og”skape seg” med lettkled klær og mobilen i hånda.
      Selvfølgelig er det lov og være syk! Men da med ett bilde som ikke skaper så mye negativitet!
      Men det er MIN mening 😉

    17. Anne : Å rakke ned på folk dag ut og dag inn som blir gjort inne her til Rannveig er ikke akkurat å snakke pent synes jeg ; )
      Virker ut som folk går inn på denne bloggen baaare for å finne noe negativt de kan skrive om .. Og nok en gang ; Jammen klarte dere å finne det !
      Greit nok at kanskje ikke Rannveig er av den som bryr seg om det drite som blir snakket såkunne hun faktisk vært en person som hadde latt det gått inn på seg . Hva vet dere ?
      Jeg synes det er bedre å la være å kommentere noe hvis det er noe som plager dere ….. jeg sier det bare fordi jeg blir så utrolig provosert og man kan aldri vite hva faktisk hva personen som blir snakket om tenker i virkeligheten ! :/

    18. lkjhgfdfgh: Det vet jeg! men nå har ikke du snakket så pent om “oss” heller da!
      Men og skrive meg som i “oss” er litt overdreven. Dette er første gang jeg faktisk skriver noe på denne bloggen… klarte dessverre ikke holde det inne denne gangen! For og reklamere for handelsportalen med og ligge lettkledd på gulvet med mobilen i hånda, og/eller om det er pga hun er syk så få på deg klærna og legg deg i senga elns så ser det ikke like dumt ut!
      men nok om det.

    19. Marit Jensen: Jeg er mamma jeg 🙂 til to. Gutt på 4, jente på snart 1 år 😉 var alene de 3 første årene og nå er jeg alene igjen men er kjæreste med bf iaf da. Så nei man har ikke lov eller tid til å være syk når man er mamma 😉 har ikk. Telling over hvor mange ganger jeg har hatt tja feber i 40 og spydd og tatt meg av sønn min ALENE. Før jul var alle 3 sjuke, hva gjorde jeg? Jo stod på beina og tok meg av de 😀 men etter operasjonen jeg hadde ringte jeg bf til yngste 🙂

    20. Åja også var jeg på jobb med en crp som viste 180 da hadde jeg hals/ørebetendelse ble sendt hjem :/ men tok meg av sønnen min alikevel 🙂 dette var før je. Ble tobarnsmamma 🙂 og nei jeg mobber ikke. Jezez.

    21. Herregud, folk må da få være syke hvis de er det. Enten de er mor eller ikke. Men tror kanskje jeg hadde flirt litt, hadde mammaen min ligget i bare trusa midt på gulvet når hun var syk. 😛

    22. La ho nu få være syk, fotballfruen er en prektig dame av bilder og bloggen og lese, rannveif er ei ung jente som oppfører sæ akkurat som ei ung jente skal gjøre, om hun er mamma spiller vel ingen rolle om hun ligg på gulvet.Slutt og mobb ei fantastisk ung mamma.

    23. Vært syk i 3 uker nå, så min julaften ble i sengen i år.. haha og nei fikk ikke ny mobil.. men skal kjøpe meg ny nå snart og gud hvor jeg gleder meg til det, et nettbrett som er en mobil.. det blir så deilig med stooor skjerm ;-D
      Lykke til videre, er nå enda syk.. så bor i sengen om dagene.. rimelig lei ! ;-/

    24. Antibiotika hjelper mot bihulebetennelse, men det hjelper godt på vei å kle på seg boksa å kom seg opp av flis gulvet …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg