Rykter

Hei alle dere faste kjære lesere!

Har rett og slett ikke tatt meg tid til bloggen før nå, men der i mot tatt meg tiden til å bare sitte ned og gjør og tenke på… ingenting.  Har blitt mere bevisst på at det ER viktig, også for en mamma,å slappe av en gang i blant, ikke bare stå på i høygir fra det øyeblikket man åpner øynene om morgene, til man legger seg på puta om kvelden, noe jeg til vanligvis gjør og har gjort til nå. For som tobarnsmamma er det til enhver tid tusen ting å gjøre, og det å sette seg ned av og til i løpet av en dag har som regel til nå vært en fremmed ting for meg… jeg klarer rett og slett ikke slappe av uten å tenke på alle andre ting som burde vært gjort i stedet for å bare sitte å ikke gjøre noe som helst.. 

Det er faktisk viktig å tenke på seg selv også i hverdagen! Prioritere å få nok søvn selv om du kanskje heller skulle brukt den ekstra timen du kan sove, på å rydde i huset etter barna er lagt, eller andre nødvendigheter som gjerne kommer før søvn. Det er helt sykt hvor mye det å få nok søvn har å si for kropp og sinn, og ikke minst humør! Dette har jeg bestemt meg for at skal være et av mine forsetter for 2014! Rett og slett prioritere søvn for å bli en bedre utgave av meg selv! 

Når det kommer til mitt privatliv og min sivilstatus, som jeg ser mange føler de har retten til å spekulere i her inne, vil jeg bare si en ting. Det er en grunn til at jeg blogger så lite om privatlivet mitt og barna sitt som jeg gjør. Hadde jeg ønsket at det skulle spekuleres i dette hadde jeg naturlig nok skrevet mere om det. Jeg har heller overhodet ikke noen slags plikt til å gå ut å avkrefte, eller bekrefte, noen ting som helst! Når dette er sagt er det ikke skjedd noen ting, ingen har vært utro og jeg er ikke blitt singel og alenemamma slik jeg ser mange skriver.  Vær snill, gjør dere selv en tjeneste, og interessèr dere for deres egne privatliv og det som skjer der, i stedet for mitt og min familie sitt! 

:)) 

43 kommentarer
    1. Jeg trodde heller ikke på alt det jeg har lest,men må si jeg ble glad at du sier du fortsatt er sammens med Willem :). Synes du fortjener og være lykkelig,og du har aboslutt ingen plikt til og fortelle noen som helst her inne :).
      Skjønner det er slitsomt med 2barn,synes selv det er slitsomt med en,selvom jeg stortrives med og være mamma 🙂
      God natt

    2. Ikke rart folk er nyskjerrige og legger seg oppi ditt privatliv. Du blogger jo om det meste til en hver tid. Og vil du ikke at folk skal bry seg eller snoke, slutt og blogg. Du deler jo ditt liv med oss andre når du legger ut noe offentlig.

    3. herregud folk har jo ikke grenser på hva de mener det har “krav” på å få vite . selv om du har valgt å dele masse på en blogg betyr ikke det at de har krav på en dritt , enkelt og greit !

    4. Tragisk at du ikke bare kan si det som det er med KORTE ord i det minste. Alle vet jo at det er slutt mellom dere. Du trenger ikke brette ut om grunnen osv.

    5. Ingen har krav på å vite noe som helst. Poenget mitt er at bloggeren kan ikke be leserne slutte å bry seg om privatlivet hennes så lenge det er det bloggen handler om.

    6. “Hadde jeg ønsket at det skulle spekuleres i dette hadde jeg naturlig nok skrevet mere om det (privatlivet).”
      Ehm, grunnen til at spekulasjoner i første omgang oppstår er på grunn av at man har for LITE informasjon/kunnskap om noe. Dvs. i dette tilfelle at om du hadde skrevet mer om privatlivet deres, hadde jo ingen trengt å komt med rykter som ikke stemmer. Det er f.eks. en god stund siden du skrev noe som helst om W eller la ut bilde av ham = har han flyttet?
      Utover det synes jeg det er merkelig at du bare nevner i en bisetning at du ikke er blitt alenemamma og ingen har vært utro. Greit, det kan være hold i begge påstandene dine, men grunnen til at du ikke er alenemamma er kanskje pga. den nye typen? 😉

    7. OMG Gøril…håper du tuller nå…..hvis dette er sant så tror jeg nesten at……vet ikke helt hva jeg skal si

    8. Jeg så typen din med en annen dame for litt siden, er det derfor dere ikke er like mye sammen lenger?

    9. Gøril: Rannveig har skrevet at N har vært/er syk 😉 Derfor han ikke er i barnehagen.
      Kristina: Er det ikke lov for gutter å ha venninner selv om man har kjæreste?

    10. Når man har en blogg kor man skrive om hverdagen osv osv… Da må man jo faen me tåle at leseran vise interesse i live ditt.. Selvfølgelig til en hvis grad, mn Hvis du ikke tåle at leseran bryr se og vise interesse før live du blogge om kvær dag så kanskje du må finn nå Anna å blogge om!;)

    11. Haha . å folk tror virkelig på rykter som folk setter ut ? Trodde alle hadde lært det fra bostedene sine at folk er eksperter til å sette ut slike ting !
      Rannveig er sikkert sammen med W hvis hun sier det …
      Selv om hun har en blogg og skriver om livet sitt så vil det ikke si at dere har plikt til å vite alt fordet ! huff . voks opp

    12. Hei! Så flott du er Rannveig! Jeg lurte bare på om du kan legge ut oppskriften på Oreo-Cupcakesene du laget?

    13. Mener ikke dette slemt, vil bare gjøre deg obs på en ting. Jeg har ikke lest bloggen din før, men kom over deg på facebook (faktisk), og derfra skjønte jeg at du hadde en blogg. Det jeg ville gjøre det obs på, er at på facebook (synlig for folk som ikke er venn med deg) står det at du er singel.. Det har kanskje alltid stått slik, det vet ikke jeg. Hvis det ikke har det, er det kanskje litt dumt å si at du ikke er singel, når det står der. Kanskje derfor folk spekulerer sånn også.

    14. Først sier du at du ikke skal bekrefte eller avkrefte noe, rett egterpå avkrefter du hahahahahhaahhahah

    15. Anonym over meg: Det står ikke at hun ikke skal gjøre noen av delene, men hadde du lest ordentlig hadde du forstått. Hun skriver at hun ikke har noen plikt ovenfor oss til å verken bekrefte eller avkrefte 🙂

    16. det er to profiler i ditt navn på facebook, den ene der det står at du er mann og singel. Den andre med nye bilde av deg og med to etternavn.
      Er begge profilene dinne?
      Viss ikke bør du ta kontakt med facebook og få den sletta

    17. Haha, hele grunnen til at du kan tjene penger på bloggen din er jo at folk bryr seg om privatlivet ditt.

    18. Du er flink! Man skal ikke behøve å fortelle alle om privatlivet sitt, det har de ikke noe med. Det er noe man forteller de nærmeste. Jeg synes det er bra du står på ditt jeg 🙂
      Kjempe fin blogg!

    19. Dessverre kommer jeg til og slutte og lese bloggen din nå 🙁 det eneste du skriver om er at du ikke har tid til og blogge eller at noen snakker om deg. Du hadde en super fin blogg, synd den er ødelagt. Håper for din del at du forsatt kan leve av den, men tviler på at du kan det snart.
      Har ALtid likt deg pga du sier det du mener ang oppdragelse og hvordan du velger og være mamma.! Stå på og forsett med det!! 🙂

    20. Ja, hun er så jævla tragisk. Sitte og lese dette drittet hun spyr ut av seg er siste gang. Du har en god drittblogg, med bare masse vas som kommer fra et IQ løst hode! Lykke til

    21. Fatter ikke hvor frekke folk kan få seg til å bli, mot et menneske de ikke engang kjenner .. Gud hjelpe meg.

    22. Sannheten kommer for en dag, både R og W vet statusen på forholdet. Forklaringen vil komme i etterkant.. Men den som sitter høyt på sin hvite hest vil erfare at det kan fort bli et stygt fall…

    23. Der ser vi hvordan nettsamfunnet har blitt ! Det man leser på facebook , sånn er det bare ! ( for enkelte folk )
      Dvs at det Rannveig avkrefter at hun ikke er singel er bare tull , fordi det står på FACEBOOK ..

    24. Mange her skriver om at Willem har bekreftet at det er slutt mellom dem, men hvorfor i alle dager har han profilbilde av dem to sammen? Hadde jeg avsluttet et forhold, så hadde jeg ikke hatt bilde av oss to sammen 🙂

    25. Jeg har ikke tenkt å spekulere i dette, men at Rannveig avkrefter trenger ikke nødvendigvis bety at det ikke stemmer.
      Hun avkreftet at hun var gravid i januar i fjor…men ops! det var hun visst likevel.

    26. Jeg vet ikke om du er dum eller bare spiller dum.
      Jeg regner med du vil at folk skal lese bloggen din slik at du skal tjene penger og ha en “hobby”? Du skriver om livet ditt hver bidige dag. Det at folk er nysgjerrige er jo en del av pakka. Du kan ikke forvente at folk ikke skal interessere seg for livet ditt når du samtidig legger ut så my om livet ditt til vanlig. Moralen i det du skriver blir meningsløst. I det ene øyeblikket vil du være privat, og i det andre deler du alt.
      “Vær snill, gjør dere selv en tjeneste, og interessèr dere for deres egne privatliv og det som skjer der, i stedet for mitt og min familie sitt! ” hmm.. Ok. Slutt å blogg da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg