Gravid igjen..

..og denne gangen med enda en ny mann!

 

NEI DA…. men man får virkelig høre mye rart om seg selv ved å ta en kjapp titt gjennom kommentarene som kommer inn på bloggen! Bare for å ha ting helt klart. Jeg er ikke blitt hverken alenemamma, singel, eller gravid, og ikke har jeg noen ny kjæreste heller. 

Vil bare si at dere som leser bloggen min ikke må tro på det som står i kommentarene. Folk er kun ute etter å legge ut rykter og ødelegge for meg, og det synes godt. Hadde jeg fått meg ny kjæreste eller blitt gravid, hadde jeg nok sagt det selv tenker jeg 😉 

Ellers er det ikke mye å si! Null tid til blogging i dag, kommer sterkere tilbake i imorgen! Da skal jeg blant annet også ha en liten giveaway. Stay tuned!

Smask smask 

 

38 kommentarer
    1. du er så flink:) rykter rykter rykter 🙂 bli ikke bedre selv om man blir eldre desverre! du er sterk rannveig 😀 stolt <3

    2. Det er rart at man har pratet med willhelm og han bekrefter det ene og det andre da.. I tillegg flørter du med eksene til folk, ha litt respekt! Ingen vil ha et seriøst forhold med en som har barn i alle retninger heller, med forskjellige fedre. Hadde jeg vært deg hadde jeg brydd meg litt om ordene anstendig, ydmyk, selvrespekt.

    3. M: du snakker om selvrespekt og anstendig? Hva med å ta til deg de ordene selv? Det Rannveig ikke skriver på bloggen, vil hun ikke at folk skal vite. Og hvis du har snakket med Willem, så bør du ha nok selvrespekt til å holde kjeft om det!

    4. Absolutamente increíble lo que la gente se entregaron a hacer. Basta de miedo! Simplemente ponte en el Berenice, se trata de una piel dura y tener los pies bien plantados en la tierra como es USTED 🙂

    5. Hun har 2 barn med 2 forskjellige,ganske vanlig i dag det, og at faren til Nathaniel driter i han kan ikke Rannveig noe for. SLUTT og døm et menneske dere ikke kjenner engang.
      Stå på Rannveig 🙂

    6. Jeg gidder virkelig ikke å høre på alle dumme kommentarer 🙂
      Stå på Rannveig, syns du er ei herlig jente og jeg digger bloggen din, tydeligvis sitter det en god del mennesker her som ser hvor godt du har det og som bare prøver å ødelegge 🙂

    7. Det er meg helt ubegripelig hvor mye kloakk folk kan vrenge utav seg over Rannveig. Og det meste er så off topic og usaklig. Og dette skal liksom være (godt) voksne mennesker?! Ufattelig!!! 🙁 Skammer meg på menneskerasens vegne. Ville heller vært en hund. For eksempel…..

    8. Per, mener du “på menneskeartens vegne?” Det finnes 6 forskjellige menneskeraser, jeg tenker umiddelbart at du har missforstått/blandet begrepene litt 🙂

    9. Line : du skjønte nok hva jeg mente. Men siden du tydeligvis er en av de jeg omtalte måtte du bare kverulere, sant?! 🙂
      Ha en flott ettermiddag og kveld. Mvh, Per.
      PS : skal du kjefte på meg, gjør det på MIN blogg, ikke på Rannveigs. Ok?

    10. Skulle nesten ønske du var gravid. Savner virkelig når du var det for det var så spennende, hihi ^^

    11. Hold deg på bloggen og ikke finne på å takke ja hvis et eller annet tv-program spør deg.Charterfeber 2013 med “ohh uff det e så varmt her” ble legendarisk og forhåpentligvis har vi sett og hørt lignende tragiske tilfeller for første og siste gang

    12. Konstruktiv kritikk: har ikke sett et ordentlig blogginnlegg her på lenge. Bare reklame og beklagelse for lite blogging. Begynner å bli i kjedeligste laget! Du sier jo at livet ditt er så flott og spennende, må da være nok å hente ideer fra? Liker bloggen kjempegodt, men den har tapt seg i det siste. Håper på en endring snart, for dette kan du ikke leve av!

    13. Hun gjør ikke jobben sin folkens, hun har gått tom for bedrevitende innlegg og andre spennende ting. Hele kjerringen er bare et null!

    14. Lilli: Hvorfor må du bare det? 🙂 Jeg syns Rannveigs kommentarfelt rett og slett er usmakelig til tider. Konstruktiv kritikk og en sunn dose skepsis og ikke minst et annet syn på ting er HELT lovlig, det må man jo som blogger bare forvente. Men direkte drittslenging uten mål og mening – hva i alle dager får man ut av det? Konstruktiv kritikk som at så små barn som sønnen hennes BØR sitte bakovervendt og at det ikke finnes en eneste unnskyldning til å ikke ha ham bakover er én ting; personer som kommenterer for eksempel det gjør en god gjerning ved å opplyse om det, og Rannveig får informasjon hun tydelig ikke besitter. Men igjen, drittslenging er ingen tjent med.
      Nå pleier jeg sjelden å kommentere til andre som kommenterer, det er vel for så vidt Rannveigs jobb, men jeg blir så innmari lei av å se hvor slemme folk kan være mot hverandre.
      ♥ Lizbethosnes.com

    15. Tydligvis er jeg både det ene og det andre, for jeg har 3 barn med 3 forskjellige menn. Men alt har en grunn..
      synes rannveig gjør en god jobb jeg, ikke alt som en årker med 2 små barn under 3 år.. det er faktisk tungt selv om en er to..
      skjerp dere, dere som skriver dritt..

    16. Det som er mest komisk med dette er at det antageligvis er di samme personene som kommenterer på hvert eneste innlegg! Men mens dere prøver å ødelegge livet til rannveig så godt dere kan, så får hun betalt for det! Å attpåtil er forsøkene så patetisk latterlige at det er skummelt 😂
      Stå på du rannveig !:) er selv ung tobarnsmor som er like tette som dine, så jeg skjønner godt at du er sliten!!
      Håper du får litt mer energi til overs etterhvert, for så klart blir det tydelig på bloggen at du er sliten, men det er jo forståelig ! Tipper du kommer sterkere tilbake om ikke så alt for lenge jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg