Kaster snart iphone i søpl

Hei kjære lesere!  

I dag har vært en helt super dag. Vært ute i snøen med min lille familie, og Nathaniel har gått på ski for aller første gang! Det var skikkelig stas. Ellers har vi lekt ute og aket og koset oss. Helt herlig søndag!

Tenkte å dele litt bilder fra dagen med alle dere fantastiske lesere!

Selfie i speilet! Ser ut som at jeg har ettellerannet galt med øyet, haha! Aner ikke hva det er, øyet mitt ser hvertfall ikke slik ut i virkeligheten!

Trille lillesøster selv!

Flinke fine gutten min som går på ski for aller første gang her! 

Litt knall og fall må man jo selv den beste skiløperen regne med… 

Søskenkjærlighet! <3 

Det ble også hjemmelaget pizza til middag… 

Namnam!

Ellers kan jeg meddele at jeg er møkka lei alt med iphone! Laderene til iphone5 er jo helt ubrukelige. I løpet av en ukes tid har jeg gått til innkjøp av ikke mindre enn 3 nye ladere! Gosh..  Og selvfølgelig streiket den siste av de nå i dag, når overhodet ingen butikker er åpne. Heldigvis fikk jeg kjøpt en lader av søte Katrine! Så nå har jeg endelig strøm på min kjære telefon igjen, og alt er bare velstand. Reddende engel må jeg si:) 

Med det vil jeg egentlig bare ønske dere alle en god natt! Håper dere har hatt en fantastisk helg. Blogges imorgen 

31 kommentarer
    1. Du må ha veldig dårlig selvtillit, siden du bruker en og en kvart setning på å å si at ‘øyet ditt ble stygt på bilde, men at det ikke er noe galt med det altså!’ Din dårlige tro på deg selv kommer frem i alt du gjør. Også nakenbildene du tok. Alle som kaller seg glamourmodeller og nakenmodeller i dag har også dårlig tro på selv, og må gjøre det for å få opp selvtilliten.

    2. Har aldri sett deg med lue før, du var jo kjempesøt. Alltid koselig å se bilder av lille Emma, hun minner meg om min datter når hun var baby, hadde også masse mørkt hår og var rund og god 🙂

    3. Barn trenger ikke staver når de skal lære å gå på ski, Cathrine. De må fokusere på balanse først.

    4. Ida, du er ei bitter og falsk kjerring som dedikerer egne innlegg om hvor håpløs og barnslig Rannveig er, for så å rævslikke henne så sykt her på bloggen hennes kun for å reklamere for din egen blogg. Du er syk! Skaff hjelp

    5. Jeg skriver allitd masse koselig komentarer til deg, men de blir allitd slettet når du har fått dem S: sjønner ikke

    6. Koselig bilder 😊
      Barn skal ikke ha staver med det første , og ihvertfall ikke første gangen de prøver seg.
      Dette gjelder slalom også…. Balansen skal aktiveres og bli god …
      Det blir endel knall og fall første tiden , men barn har en utrolig evne til å lære seg ting fort….

    7. Sykepleieren sa det… koselige bilder. 🙂
      Og, Rannveig: Jeg har sagt det før… Du er ekstra vakker når du smiler. 🙂

    8. Bra skrevet Sonja! Helt riktig det der om Ida,gidder ikke inn på bloggen hennes lenger. Det er sikkert og visst!

    9. så søt emma er 🙂 Du er bra heldig
      helt enig med deg at knall og fall hører med ski <333 Klem 😀

    10. Kunne du ha skrevet litt om kostholdet ditt? 🙂 Hva du spiser på en typisk hverdag vs typisk helg og mengde? Trenger inspirasjon, og du virker veldig avslappet når det gjelder mat og kropp (på det punktet hvor det er sunt, og ikke slik “bøtte innpå med alt”, men liksom på en bra måte!)

    11. Ida”fitness”: Du virker som en veldig falsk person. For ikke lenge siden så lagde du et eget stygt innlegg om Rannveig, og skulle aldri mere innom bloggen hennes. Vel??hva gjør du nå? Du hadde vel og betalt Rannveig for å komme deg frem i bloggverdenen..
      Rannveig: Ser ut som en herlig vinterdag med familien din:) Beste i verden er dager som dette!

    12. Du ser ut som en helt annen person når du smiler som på øverste bilde. Så mye penere enn de typiske bildene du pleier å ha av deg selv! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg