Tenner på gang!

Hei kjære lesere!

I dag jeg og snuppa vært på barseltreff med hyggelige jenter og søte babyer! Var der noen timer, noe som var utrolig koselig. Greit å prate om bæsjebleier og gulp av og til, også! Nei da… prates vel om alt mellom himmel og jord. Er så gøy at det bor mange andre jenter med babyer på Emma sin alder, med tanke på at vi bor i en utrolig liten bygd!

Fikk servert denne gode og sunne salaten til lunch i dag

Neste gang er det min tur til å holde treff! Blir sikkert veldig koselig tenker jeg :- ) 

Emma er desverre litt urolig om dagen, og vi mistenker sterkt at det er tenner rundt hjørnet! Hun blir stakkars ikke rolig av noe som helst og har vært ganske fra seg både i går og i dag. Stakkar lille prinsessa..  

Heldigvis er jo dette med vondt i gommene noe som går over! Og nå er vi spent på hvilken tann det er som dukker opp.

Ellers er det ikke så mye å si om vår dag… Etter barseltreffet var det hjem for å lage middag og bare slappe av, leke og stelle barna til kvelds. Nå ligger begge to å sover søtt og ho mor har planta seg godt i kosekroken i sofaen.. det trengtes, for jeg føler meg nemlig supersliten! Nå skal det bare slappes av, og glo’es på TV.

Ønsker alle dere herlige lesere en fantastisk kveld videre, så tenkte jeg å legge ut oppskrift på sjokoladecookies litt senere i kveld siden det var så utrolig mange som etterspurte den! Blogges

44 kommentarer
    1. Stå på Rannveig :). Emma er så vakker :).
      Sønnen min er snart 1år,noe tips på hva jeg kan ønske meg? hva hadde N glede av i den alderen?
      og til dere så som hakke på rannveig,Gå og legg dere. Lillestrøm er heller ingen by.. så slutt med og vær så ekkle.
      Ha en flott kveld og natt Rannveig 🙂

    2. Hehe … Jeg vet ikke hvor du bor, men ikke omtal Lillestrøm som ei lita bygd! Det er en by i Skedsmo kommune, med 10500 innbyggere. Skedsmo kommune er den 14 største kommunen i Norge.
      Det er plenty med kollektiv muligheter i Lillestrøm, ligger buss og tog terminal der til opplysning.
      Regner med at det var en spøk fra din side 🙂 bygd faktisk!!

    3. Det kan vel tenkes at Rannveig bor i en bygd utenfor Lillestrøm?? Eller? Hun har jo aldri sagt akkurat hvor hun bor?

    4. Forstår ikke at du har orket å flytte så avsides med dårlig kollektivtransport, når du ikke har førerkort og er i barselpermisjon. Blir jo sittende mye hjemme mye du da, selv om du kan ta trilleturer i ny og ne. Forstår at det må være økonomiske begrensinger som gjør det. Er jo fryktelig dyrt å leie i Oslo eller andre mer sentrale strøk.

    5. Så jævla patetisk du er rannveig som driver og sletter kommentarer! Du tåler jo ikke og høre sannheten litt en gang og når du ser andre har rett i det de skriver, så forter du deg og slette kommentaren(e)! Går ikke ann og synke lavere en deg! Du må tåle og få høre sannheten uten og måtte slette kommentaren(e), men i din verden er det bare du som skal ha rett til en hver tid! Du trur du er så perfekt i alt, men det eneste du er perfekt i er og drite deg helt ut!

    6. Til Realist:
      Det er Rannveig sin blogg, og jeg skjønner godt at hun sletter unna spekulasjoner, drittslenging og private ting hun ikke vil dele for alle. Selv om hun har blogg så har hun jo rett på et snev av privatliv…

    7. Slette fakta opplysninger er voksent.
      Hva er egentlig målet med denne bloggen ?
      Man må regne med at folk reagerer når det blir skrevet ting som IKKE er riktig.
      Jeg har ingen planer om å si noe stygt om deg og dine, det er lavmål. Du velger dine veier å gå og hvilke avgjørelser som er rett for deg. Det respekterer jeg fullt ut!
      Lykke til videre

    8. Sykepleieren: Jeg slettet kommentaren din fordi du presterte å skrive hvor jeg BOR, på en blogg som er lest av mange, mange tusen daglig. Noe jeg setter LITE pris på med tanke på min egen og mine barns sikkerhet. Hadde jeg ønsket at folk skulle vite hvor jeg bor, ja da hadde jeg nok sagt det selv tenker jeg! Heia hode..

    9. Jeg tror ikke folk er sjalu eller misunnelig …..
      Mulig jeg er blind og overser noe, men hva skal man være misunnelig på ?
      For min egen del ser jeg ingen åpenbare ting jeg skulle ønske var mitt….. Beklager å si det!
      Man har ulike verdier i livet og det er nok det som skaper reaksjoner, diskusjoner og uenighet…..

    10. Beklager det…..
      Men da er det endel kommentarer du MÅ slette…..
      Jeg vet vel ikke hvor du bor….. Det er flere som har skrevet bostedet mange ganger….derfor trodde jeg det var allmennkjent. Har kun lest andre kommentarer….
      Beklager!

    11. Rannveig : Nok engang tusen takk for at du ser at mld mine er godt ment, og at du setter pris på dem, som du sa. 🙂
      Mvh, Per.

    12. Er vel bloggeieren som bestemmer hvilke kommentarer som får stå på bloggen? Akkurat som hver og enkelt av oss bestemmer om vi gidder å lese denne bloggen. Selv begriper jeg ikke hvorfor de som stadig bare har drit og skrive, gidder å lese. Kjedelige liv, folkens? Har dere ikke noe vettugt eller konstruktivt å skrive så la vær.

    13. Jeg er så glad jeg ikke hadde det livet du har nå så ung! Høres ut som du er i 40 årene det livet du lever 🙂 Nei, takk for de opplevelser jeg har fått som ung 🙂

    14. Forklar oss i det minste hvorfor du har skrevet hvor du flyttet, med navn på stedet, hvor det ligger i forhold til Lillestrøm i et tidligere innlegg som fortsatt er tilgjengelig her inne, mens du hugger hodet av den stakkaren som kom til å nevne stedsnavnet i kommentarfeltet? Det henger jo bare ikke på greip…

    15. Jeg er definitivt ikke nysgjerrig eller har noen behov for å vite om bosted…. Men jeg har endel venner som bor rundt på romeriket- Lillestrøm , Fetsund, ….. Sund, gjerdrum, ++++ tipper noen av de hadde skakket litt på hodet hvis disse stedene fikk BYGDE status…. Da er det i tilfelle noe nytt i geografiboka som må rettes opp.

    16. De bor ikke i Lillestrøm men i nærheten. Londeberg eller lignende.
      Først kommer nok tenner nede. Kansjke den venstre nederst.

    17. Hei sveis! Hehe, ååh så skjønn da. 🙂
      Ikke alltid like morsomt når de får tenner. Jeg fikk i alle fall vondt i magen da lille tuppa mi begynte å få tenner husker jeg. 🙂

    18. hehe, det jeg hadde vært mest redd for, var at Per skulle oppsøke meg om jeg var deg. Han er creepy. Virker sykelig opptatt av deg. Har du sjekka hvor mange ganger i døgnet han er inne på bloggen din?

    19. Sykepleieren: Jeg forstår ikke helt hvorfor du kommenterer på Rannveig sine innlegg. Hver gang jeg ser at du kommenterer noe, er det utelukkende negativt. Hvorfor leser du egentlig bloggen? Jeg bor på Romerike, ikke langt fra Lillestrøm, det er flere steder her som kan betegnes som bygd. Og jeg er vokst opp ikke langt fra der jeg bor nå på et småbruk, også en bygd. Du skal ikke kjøre så langt ut fra Lillestrøm, i flere retninger, før du er ordentlig på landet.

    20. Marte : takk skal du ha , for at du spurte…. Seriøst!
      Jeg skjønner søren meg ikke hvorfor jeg har brukt tid på å lese denne bloggen….
      Dette er herved siste gang jeg leser så mye som en linje her igjen!
      Det er jo 70% vrøvl å lese ….
      Men takk skal du ha! Og takk for meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg