Konkurranse – vinn en Apple-TV!

Hei kjære lesere!

 

Beklager for null blogging denne helgen. I går hadde jeg tenkt å legge ut et innlegg, men sovnet som en stein sammen med lillemor presis kl 7… og sov helt til kl halv 5! No

e som er en rekord for min del, og en stor seier for meg som har slitt litt med søvn den siste tiden. Våkner 2 ganger eller mer, i timen osv. Men var nok ganske sliten når jeg sov så lenge! Og det var sinnsykt deilig og våkne opplagt. Søvn er undervurdet!

I dag har vi vært en tur ute å aket i snøen, i tilegg til at vi har vært på Leo’s lekeland med Katrine og ungene, hatt det gøy og ungene koset seg masse! Herlig søndag. Legger ut bilder imorgen tenker jeg.

Nå tilbake til overskriften! VIl bare tipse dere om at Akkurat nå har Handelsportal en konkurranse hvor den heldige vinneren får en Apple-TV! Hvor supert er ikke det? Jeg skal hvertfall melde meg på!! Og vil oppfordre dere alle til å gjøre det samme. Handelsportal har forresten det meste man trenger til telefonen sin, som deksler, skjermbeskyttere og alt innen tilbehør osv! Check it out


Vil DU vinne en Apple-TV? MELD DEG PÅ KONKURRANSEN HER!!





Nå er det bare avslappings på sofaen, og muligens, dersom jeg orker,skal jeg begynne på et DIY prosjekt som jeg tenkte å dele med dere lesere imorgen!

Forresten, angående mitt forrige innlegg hvor jeg har klart å forveksle kalorier med KARBOHYDRATER som selvfølgelig var det jeg egentlig mente, så må jeg bare si at jeg kan absolutt ingenting om hverken kalorier, karbohydrater, fett, eller what ever.. det eneste jeg vet er at jeg ikke kunne brydd meg mindre, og det gjør meg fint lite! Jeg er stolt av å kunne se ut som jeg gjør og samtidig slippe å tenke på alt det tullet der… jeg har virkelig nok andre og langt mere meningsfylte ting å tenke på i hverdagen! Jeg sier bare, alt med måte, også når det kommer til hva man putter i seg! 😉

Blogges ! 

27 kommentarer
    1. At du ikke bryr deg om hva du spiser pga du ikke er feit er en teit ting å si. Det er jo ikke bare pga utseende folk burde tenke over hva de spiser.. 🙂
      Kan være litt greit å sette seg inn i grunnleggende kunskaper om maten når du skal gi næring via mat til dine to barn også 🙂

    2. Hun skriver jo: “alt med måte”, og d er jeg helt enig i:) Det betyr jo bare at hun ikke går på noen diett, men spiser vanlig mat!

    3. Ja enig med deg Marit. Så skal henne visst bli jordmor også. Og helsepersonell burde i hvertfall ha Basic kunnskap om kosthold. Spesielt når man skal gi råd til gravide og ammende.

    4. Gurimalla: Man lærer om det på ungdom og videregående skole også + masse medieomtale. Hun har ikke skjønt det på tross av det. Så hvorfor skal hun plutselig skjønne det på sykepleier skolen.

    5. Du kunne ikke brydd deg mindre? Tror heller det er at du ikke eier kompetanse. Er det ikke kjedelig å ikke ha allmenn kunnskap? Hva skal du egentlig gjøre med livet ditt? Du har to barn som burde være motivasjon nok til å ha lyst på en trygg, stabil og god hverdag med fast jobb og forutsigbarhet. Hvorfor er du så egoistisk?

    6. Hvorfor har du hår på øyelokket? Du som er så flink til å stelle med negler og øyenvipper, klarer ikke å holde de buskete brynene på plass. Du har jo nesten bryn på pannen. Få de fikset visst du skal ta nærbilder av deg selv.

    7. Det er et kropp og mathysteri uten like for tiden ,HJELPES!!..Det å spise LITT av ALT er det som er et sunt forhold til mat:) Tenk om det kommer en dag hvor dere lavkarbo og diettfantatikere ikke har matlyst lenger??(sykdom ol.)Da tipper jeg dere ser på det som bra tullete og kjøre et slikt nazi opplegg når det kommer til mat nå. Man har ETT liv, og vet aldri når det tar slutt. Alt kan skje uavhengig om dere prøver og forhindre sykdom og leve sunt for harde livet nå,(ulykker, annen sykdom++) Det er viktig å kose seg, unne seg litt. Ha dette i bakhodet. Et sunt kosthold er VIKTIG for helsa, for all del! Men det må selvfølgelig gå an i ny og ned og unne seg både litt godteri, brus, en pølse i brød ,pizza ol. uten at det må være kalorifritt, så og så lav fettprosent osvosv. Tviler på at dere dør av det…Jeg kommer ikke til å ta en del av dette hysteriet i hvert fall. Det er de to siste årene bare det virkelig har slått an for fullt med ekstremtrening, bikinifitness( Gud, så stygt….kan man ikke se fit ut uten å se ut som en gutt med masse synlige muskler??) og disse sykelige diettene..Før skulle man være tynnest mulig, nå skal man være mest mulig SYNLIG trent og gå på den trendy lavkarbodietten. Jeg vil påstå at sistnevnte heller ikke er helt sunt, det blir rett og slett for ekstremt.( hjerte og karsykdommer har også økt på linje med dette kostholdet) Jeg tror mange vil bli utbrente og møte veggen psykisk av dagens press. Jeg er heldig og er slank, mosjonerer jevnlig og spiser og drikker AKKURAT det jeg føler for der og da. Det kommer jeg til å fortsette med og. Så-enig med deg Rannveig, du er flott!!

    8. Hva er det som feiler dere som kommenterer her. Hva er det som får dere til å tro at man må være spesialist på lavkarbo og diverse andre dietter for å være smart? Har dere ikke forstått at det går an å ha et normalt kosthold og spise litt av alt uten å bli syk. Man trenger ikke følge en kostholdsplan for å holde seg sunne og friske…idioter

    9. Måtte du svelge en kamel nå Rannveig? Hadde du ikke rett likevel? har du driti deg ut igjen nå? Akkurat det har du, du viser at du er uvitende!

    10. Til alle dere som bare MÅ kommentere dritt på hvert eneste innlegg Rannveig skriver: så slutt å lese bloggen da vel, hvis hun irriterer dere så mye!! Herlighet for en gjeng hjernedøde idioter….

    11. Gina: Rannveig har sagt at sønnen våkner ved 5-tiden OM MORGENEN. Så om hun la seg med datteren kl. 7 OM KVELDEN…vel… fram med kalkulatoren, jenta mi, og ta det regnestykket en gang til. Ja?

    12. Det var vel en spydighet til at Rannveig skrev 7 og ikke 19.
      Fantastisk hva folk gidder å henge seg opp i.

    13. Det er bra å ikke ha et sykelig forhold til mat og tenke på hva man putter i seg HELE tiden, men det er også noe som heter å være sunn og ha allmennkunnskaper. Dersom Rannveig ønsker det beste for sine barn, er slike holdninger som “så må jeg bare si at jeg kan absolutt ingenting om hverken kalorier, karbohydrater, fett, eller what ever.. det eneste jeg vet er at jeg ikke kunne brydd meg mindre” ikke helt bra, ernæring er viktig, og man kan være feit på innsiden selv om man har en slank kropp. De fleste bør vite at fett inneholder kalorier, og at kalorier og karbohydrater ikke er det samme. Selvsagt kan man gjøre en glipp, men Rannveig sier da rett ut at hun hverken vet forskjellen eller bryr seg. Dette synes ikke jeg er gode holdninger, men støtter utsagnet “alt med måte”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg