DIY- Kleshengere til barna

Hei kjære lesrere!

Tenkte jeg skulle vise dere DIY prosjektet jeg snakket litt om i går. Siden jeg for flere mnd’er bestilte slike barne-perlekleshengere fra Lisbeth Dahl, som jeg aldri så noe til….. så bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender! Var å kjøpte helt basic barnekleshengere på Ikea nå i helgen som var, sammen med litt annet stasj ( blant annet speil til snuppa sin lekekrok, VELDIG populært!)

Se så skjønn! Vakra vår. 

 

Er enda ikke ferdig med kleshengerene, langt i fra.. de har kun fått ett strøk, og må nok ha et par til tenker jeg. Når jeg er helt ferdig med å male grunnfargen på de skal jeg stemple hvite stjerner på de. Tror det kommer til å bli utrolig fint, og gleder meg enormt til å se sluttresultatet! 

Har ikke tatt med alle kles-hengerne, men her ser dere litt av hvordan det ser ut! De blå hengerne er da som dere sikkert skjønner, til Nathaniel, og de rosa er til Emma.  Trefarge skinner enda gjennom, så etter jeg har gjort ferdig dette innlegget nå skal jeg i gang med å gjøre de ferdige. 

 

Hva synes dere? 

#DIY #mammablogg

37 kommentarer
    1. Idafitness: hvorfor må du? Hver gang? Kunne du ikke bare sagt noe positivt istedenfor å næge om at det er unødvendig? Hold snavla på deg!

    2. Hei, Heitmann.
      Der var speilene på plass, ja. Så fint det ble. 🙂 Ser ut på Emma som om det der kan bli gøy i lang tid. 🙂 Fint bilde.
      Mvh, Per.

    3. Per: Hold klaffen din isteden du. Du har så mye å si hele tiden. Folk begynner å bli lei av at du hele tiden skal svare på kommentarene som ikke er til deg. Husk: Dette er Rannveig sin blogg, ikke din. Pass din egen blogg isteden, du.

    4. Heihei!
      Jeg jobber på Lisbeth Dahl og du bestilte kleshengerne av meg. Grunnen til at du ikke har sett noe til de er at de er utsolgt fra hovedlageret, så vi har fremdeles ikke fått de i butikk 😉 Jeg informerte deg også om at det kom til å bli lang ventetid nettopp fordi de er utsolgt fra hovedlageret. Hvis du ikke er interessert i kleshengerne lenger er det bare å si i fra om det så vi ikke holder de av til deg 🙂
      Mvh Julianne

    5. Få deg en jobb. Et normalt liv… Så skal vi se om du har tid og ork til slike ting som dette da.. Hilsen ei som skal opp kl 0500 for å dra på JOBB – om du vet hva det er…

    6. Ine: hva var vitsen med den kommentaren??? Hun er for det første i mammapermisjon, og for det andre så må det da være lov å ha en hobby? Jeg står også opp tidlig hver dag, men er da ikke dau når jeg kommer hjem.

    7. Ine: Jeg har hatt flere jobber, jeg. Akkurat nå jobber jeg hjemme i sofakroken 🙂 Det har seg slik at jeg er hjemme med datteren min ogdet er fysisk umulig for meg å jobbe utenfor hjemmet.

      Vet ikke helt hvor du ville med kommentaren din. Få deg selv til å føle deg bedre? Vedder på at jeg tjener bedre enn deg 😉

    8. Anonym : ja, har mye jeg vil si når du og dine KUN er her for å skrive dritt til bloggeier. Jeg fatter bare ikke poenget med å ville være så bitterfitter. ?.. og folk er lei meg sier du. Hvem er “folk”? Jeg slutter å kommentere KUN hvis bloggeier ber meg om det. Hvem faan er DU, liksom? 🙂
      Mvh, Per.

    9. Per: Ta det litt med ro nå du . Du er så sykt frekk atte æsj! Er du ute etter bråk? Jeg bare lurer. Du pisker jo opp stemningen hele tiden! Skrev jeg noe stygt til R istad kanskje?! NEI det gjorde jeg ikke, så HOLD KJEFT! Du sliter, for en voksen mann har ingen interesse av å lese rosablogger, hvertfall ikke bruke masse tid på å kommentere dem.. Hvem tror du du er, som kommer her og påstår at jeg er en av de som slenger dritt til Rannveig. Ærlig talt! En voksen mann burde vite bedre enn å krangle i kommentarfelt med ungjenter. Og btw, folk har sine meninger og det bør du tåle, du uttrykker deg ganske sterkt selv også. Ikke at det er greit å slenge dritt men at folk har saklige ting å si om det hun skriver er vel ikke ulovlig? Nei forresten, glem spørsmålet, jeg gir f i hva du måtte mene. Siste gang jeg gidder å lese en kommentar der navnet Per blir nevnt. Hejdå og gooood bedring Per!
      God kveld til deg, Rannveig 🙂 Liker bloggen din bare mer og mer, du skriver så bra, måtte bare si det 🙂

    10. Anonym: jeg har da aldri bedt deg lese hva jeg skriver, og om du slutter merker jo ikke jeg det, sant. Og kan ikke bry meg mindre. Og en ting til… du vet da ingenting om alderen min. Kjøtthue…
      Bring it on! ; p

    11. Det er tydelig at du har for lite å gjøre 🙂 rosa og blå kleshengere finnes vel flere steder kan jeg tenke meg, så er vel unødvendig tid og penger å kjøpe kleshengere uten farge på Ikea + kjøpe maling et annet sted.

    12. Kjipt at du er så stereotypisk i forhold til kjønn.. Lyseblå til gutt og lyserosa til jente, syns det er grusomt

    13. så fint det ble, hadde fantisk ikke tenkt på det selv. Men det skal jeg jaggu gjøre selv:) Takk for tipset 🙂

    14. Hei tusen takk for god tips ☺☺ hvilken maling brukte du ? Skal ha babyshower og det passet perfekt som gave 😉😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg