Jeg liker bare ting hvis de er rosa

Tenkte bare å stikke innom for å ønske alle dere en fin dag! Akkurat nå sitter jeg å venter på å bli hentet av min venninne Katrine, og Emma ligger å sover ute i vognen enn så lenge. Vi skal dra en tur på Strømmen storsenter med ungene, noe som helt sikkert blir kjempekoselig! Er ikke ofte jeg kommer meg bort fra denne bygda vi bor i, så når det skjer er det faktisk sinnsykt deilig.

Gleder meg virkelig til å få lappen! Da skal jeg også ha rosa bil. Amen! 

Matchende mor og datter <3 

Her er dagens outfit! Topp med spaghettistropper fra Madlady HER og skinny jeans fra Madlady HER.

Jeg hater virkelig jeans,sånn egentlig.., det er noe du ca aldri ser meg i fordi jeg liker klær man kan bøye og tøye i, haha! MEN, denne var faktisk digg å ha på og samtidig fin å se på! 

 

Ha en fin dag kjære lesere!

29 kommentarer
    1. Rannveig du er nydelig!
      Hvor langt er du kommet på lappen? Hva holdt du på med på sist kjøretime? Og har du fått oppkjøring?

    2. Hei du!
      Jeg er ei jente på 18 år som lurer på hvor mange merker man kan gå med samtidig? Jeg har MK veske, Daniel W klokke og mange Gant skjorter. Kan jeg ha på alt samtidig eller blir det litt mye?
      Lag gjerne et eget innlegg om dette, du som har så mye dyre merkeklær 🙂

    3. Den fargen de har på Mary K bilene er forferdelig. Blir fysisk kvalm når jg ser de bilene. Veldig spes farge. Mary K er jo veldig bra produkter, men merkelig farge

    4. Hei!
      Lurte bare på hvilken lebestift det er? Den lyserosa du har på bildene lenger ned på bloggen=)

    5. Mary Kay er absolutt IKKE bra produkter. Jeg er erfaren hudpleier og dette er produkter som ikke selges eller brukes i profesjonell hudpleie. Det er en grunn til at det selges av konsulenter.. Decleor, Matis, Dermalogica, Babor osv selges jo ikke på “døren”.. De er profesjonelle produkter. Nei, Mary Kay kunne like godt blitt solgt på Tv Shop, kjenner ei som er konsulent for Mary Kay og har derfor for moroskyld prøvd produktene av ren nysgjerrighet siden jeg allikevel fikk de gratis og vært på et slikt “kurs” som de kaller det.. Haha.. Det er alt jeg har å si om det. Ufaglærte som holder kurs ja, som ikke eier kunnskap om ingrediensene i produktene og hudtyper som er grunnstenene i å kunne fortelle om produktene og veilede folk til å velge riktig produkt mtp hudtype, hudtilstand og evnt diverse problemer folk har med huden sin. Måtte bare svare på den kommentaren, for det er en riv ruskende gal vurdering av merket. Så folkens ikke bli lurt til å kjøpe det merket. Folk kan si hva de vil, men hudpleiere rister på hodet av at folk bruker penger på noe sånt. Kjøp merker som selges i hudpleiesalonger 🙂

    6. Marie: Hvis merkeklærne og tilbehøret ditt ikke er rosa, så kan nok ikke Rannveig svare på det, men hvis det er RÅSA så har du kommet til riktig blogg….regner med at du da får en spesialistuttalelse på høyt nivå av bloggeier 😀

    7. Hudpleier: Babor ødela huden min fullstendig, jeg gikk til en profesjonell hudpleier, men tydligvis uerfaren dem og gitt! Så det er forskjell der å shø!

    8. Åh jeezes…Når blir det “too much” for deg egentlig? Hadde vært morro å vite. Skal visst en del til.

    9. Til “Hudpleier”
      Du rakker ned på et kosmetikkmerke (kanskje med god grunn) og ufaglærte. Måten du formulerer deg på, gjør at jeg håper jeg aldri treffer deg i en hudpleiesalong. Du framstår ikke som et godt eksempel for din yrkesgruppe.

    10. Helt ærlig, har ingenting imot deg, men du trenger ikke nevne i ethvert innlegg at du er tobarnsmamma og skylde alt på det, men ellers; keep up the good work 🙂

    11. hehe. Ville strengt tatt ikke kalle hudpleiere for profesjonelle. Et par år på videregående er liksom ikke noe å skryte av…

    12. Mary kay tester fortsatt på DYR..ikke kjøp det, det er dyrt og ikke verdt det. ellers lurer jeg på hvor du har kjøpt jakka di?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg