Som mor, som datter!

Må bare vise dere noe utrolig søtt, haha!

I går var jeg å kjøpte meg noen supersøte uggs,slik at jeg og Emma kan matche Hun har nemlig også glammy sølv-uggs! Ikke bare det, men vi har helt lik jakke/utedress, som dere kan se i en av de nylige innleggene! 

Ellers er det ikke mye å si om denne dagen, fikk fantastisk nok gjennomført de fleste punkter på min “to do liste” i dag! Faktisk alt, forutenom å rydde i boden. Det får bli en annen dag.

Vil ønske dere alle en herlig helg videre! Det skal hvertfall jeg ha! Imorgen har jeg kjøretimer på morgenen, og litt utpå dagen har jeg time hos søte Tina på salong Beautyallè. Skal sette på vipper samt få dyprens. Deilig! På søndag får vi koselig besøk som har en gutt på Nathaniel sin alder, noe jeg også gleder meg masse til! 

Blogges

18 kommentarer

Siste innlegg