Ingenting varmer et mammahjerte mer enn barna!

Hei kjære lesere!

Håper dere har hatt en strålende dag så langt. For, i dag er det nemlig HELG! Og jeg kunne virkelig ikke fått en bedre start på helgen. Willem er syk og var hjemme fra jobb i dag, så hell i uhell, så fikk jeg jo da levert Nathaniel i barnehagen selv! Noe jeg setter stor pris på, og det gjør han også. Det skjer ikke så ofte, så når jeg har mulighet til det er jeg superglad!

Ellers har vi bare vært hjemme og slappet av og koset oss vi og lillemor, mens størstemann var i barnehagen. Hentet han i 2-halv 3 tiden og dro hjem for å spise hjemmelaget pizza. Vi skulle nemlig få besøk av min venninne Katrine og hennes søte små! 

Nathaniel sto å hoppet opp og ned og var helt i ekstase når jeg kom for å hente han. Han ropte “MAMMAAA” , hoppet opp i armene mine og ga meg suss og klem og var helt klar for å komme hjem å spise favorittretten og for å få besøk! Jeg skulle så inderlig ønske at jeg hadde mulighet til å hente/bringe han oftere i barnehagen, men slik bosituasjonen vår er akkurat nå har jeg desverre ikke det.

Her er litt bilder fra vår herlige fredag så langt

Har virkelig hatt en herlig dag i dag, superkoselig med besøk av Katrine og ungene! Vi skal være med de på søndag også, noe vi ser fram til! 🙂 Får håpe det ikke sludder så mye da, så kanskje det blir akedag! 

Og vet dere hva? Har faktisk vært på visning i dag. Med tanke på det jeg nevner lengere oppe i innlegget, så har jeg et stort ønske og et behov for å være mere tilstede i Nathaniels barnehagesituasjon. Jeg føler meg litt hjelpesløs med tanke på at vi bor så langt unna og jeg ikke har lappen før om minst et par mnd. Leiligheta vi har sett på ligger bare noen hundre meter fra barnehagen, og det er helt perfekt! Så får se hva det blir til. Er mye styr med flytting, men det ville gjort hverdagen vår langt enklere med tanke på at jeg som sagt ikke har lappen enda.

Elleeers er det ikke mye å si. Tror dette blir en fantastisk helg! Imorgen har jeg time til søte og flinke Tina hos Beautyalle igjen, og jeg skal sette på vipper igjen. Endelig! Jeg er såå avhengig så det skal bli godt å få seg vipper igjen. Etter timen min hos henne skal vi besøke ei felles venninne av meg og Willem og datteren hennes på N sin alder, som bor i Oslo, som jeg faktisk ikke har sett på kjeeempelenge..  Det er faktisk Sunniva, som hun heter, som er “grunnen” til at jeg og Willem fikk Emma… hahah. Det er virkelig mye tilfeldigheter kan føre til!

 

Nååå.. er det kun avslapping som står på planen resten av kvelden, før senga kaller. Ønsker dere en fantastisk helg videre!

Blogges

47 kommentarer
    1. Er det noe søskensjalusi? Er du like flink til å vie like mye oppmerksomhet til Nathaniel? Vi har to tette, fikk nylig ei jente, og jeg merker hvor utrolig vanskelig d er å å gi like mye av meg selv til begge når babyen trenger meg hele tiden. Søvn er d så lite av at jeg av og til faktisk nesten kaster opp av kvalme pga lite søvn. Parenthood sure isn’t for pussies..

    2. Du har vært på visning fordi det er slutt mellom deg og W. Og du har mulighet til å levere og hente nathaniel i bhg, du bare gidder ikke.

    3. Gøril. Husj med deg 🙂 Skaff deg et liv triste person. Så bra Rannveig! Håper dere får leiligheten slik at hverdagen blir lettere! God helg 🙂

    4. Men altså, om du hadde muligheten til å levere N. i dag og ikke har lappen, så har du vel mulighet andre dager også? Er vel bare å ta E. i vogna, N. på søskenbrettet og gå til barnehagen?

    5. Høres ut som en kjempekoselig dag 🙂 Jeg lurte på, får du vippeextensionene sponset? Eller betaler du selv? Du kler det veldig godt, får lyst på selv 🙂

    6. Skjønner det er greit å kunne levere han selv 🙂
      Men bare lurte på skal du ikke ta den etterveksten snart? eller vil du bli brunette?
      Tenkte siden du er så nøye med å fikse vippene dine 🙂

    7. Eh, “Skjønner ikke”, du har kanskje ikke barn?
      Rannveig har to valg: 1) Stresse med å kle på to barn, og dra dem med seg ut tidlig på morgenen i all slags vær, trille vogn i enorme snøskavler og levere et kaldt og kanskje vått barn i barnehagen. 2) Kle på ett barn, som blir kjørt til barnehagen, og få en rolig morgen sammen med babyen sin.
      Hva ville du valgt?

    8. Det e ikkje verre enn at emma har nattdrakt under ytterklærne i vogna, og så stelle du ho skikkelig etter du har levert han….

    9. Synes jeg har lest at det er 7 km til barnehagen… litt vel langt å traske i vei med to små barn vel.. uansett hva dere mener, tror ikke dere hadde orket det styret hver dag selv 🙂 lykke til rannveig, skjønner godt at du vil bo mer sentralt.

    10. Gøril har nok hatt en tøff oppvekst og aldri lært sosial intelligens. Eller hvordan man oppfører seg! Håper du får hjelp snart..sender deg varme tanker!:)

    11. Forstår at du får vipper gjort gratis, men når du ikke har økonomi til å ta etterveksten annen hver måned, burdte du virkelig ikke farge håret blondt. Det ser virkelig ikke noe pent ut med slik ettervekst. Det ser sånn simpelt ut…du er nok kjempefin med mørkt hår..men du skal vel være blondiner for enhver pris.

    12. Da må du ikke dømme andre som vurderer abort også da kjære Rannveig. Det kan være mange tøffe og vanskelige grunner for det.

    13. Vil ikke akkurat si at gutten skifter miljø, skal jo gå i den samme barnehagen å bo med de samme foreldrene. Hadde jeg vært dere hadde jeg sterkt vurdert å KJØPE deres eget. Å leie er som å kaste penger ut av vinduet.

    14. Rannveig : Jeg har aldri forventet at du skulle svare meg. Ikke derfor jeg kommenterer.:) Men nå spør jeg, siden mange tydeligvis har i mot det… vil du at jeg skal slutte å kommentere ? 🙂
      Mvh, Per.

    15. grunnen til at dere fikk emma var at dere hadde sex uten beskyttelse, i allefall traff sædcellen eggcellen og det oppstod en befruktning som kroppen din godtok…det kan ikke sunniva har hjulpet deg med…..

    16. Har dere ikke oppsigelsestid på leiligheten? Vanlig med 3 mnd, og innen den tid burde du jo ha fått lappen.

    17. Hei j
      eg lurte på om Nathaniel er noe sjalu på emma siden hun ble født?
      har merket det med andre unger som får søsken at de blir veldig for sjalu og får mer trass 🙂

    18. Per. Slutt for din egen del. Du fremstår som en patetisk oldis. Som ikke har annet å gjøre enn å kommentere på blogger til ungjenter. Hva får du ut av det? Du er creepy.

    19. Folkens, ikke la Per få så mye oppmerksomhet 🙂 Det er jo oppmerksomhet han er ute etter. Jeg gidder ikke å svare han mer på det han pleier å kommentere til meg. Det er jo tross alt Rannveig sin blogg og henne vi skriver til liksom, ikke han 😉

    20. “Insults are the arguments employed by those who are in the wrong.”
      * Jean-Jacques Rousseau *
      🙂
      Mvh,, Per.

    21. ÅÅ hun venninna di, som er med i en sekt og har sånn ca 10 søsken! Hun er foresten ensmule penere enn deg:)

    22. Hei vet ikke om jeg spør litt frekt nå men hvorfor dekker du til sønnen din sitt ansikt og ikke datteren din sitt ansikt? Sorry hvis jeg spør frekt bare lurer. Ståpå du er en kjempe bra mamma. Fin blogg du har❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg