Herlig lørdag!

God kveld kjære lesere!

Nå er unger lagt i seng og sover søtt, leiligheta shina, og jeg er klar for en lørdagskveld med avslapping! Willem er dratt ut en tur til en kompis og jeg skal kose meg med TVtitting og godis skåla. 

I dag har jeg som sagt vært i Oslo en tur, og fått satt på vipper hos flinke Tina på Beautyalle. Går fast til Tina, og hun er virkelig superflink på det meste. For å ikke glemme kjempekoselig! Skal forresten legge ut et før-etter innlegg med nærmere bilder av hvordan vippene ser ut imorgen, slik at dere også kan få se hvor mye vippe-extensions faktisk gjør for et utseende! 

Etter timen hos Tina hadde jeg jo som dere vet, egentlig tenkt meg til ei venninne av meg, men det tar vi imorgen i stedet! Ble i stedet å dra hjem, ettersom Emma kun skal ha pupp og ikke vil ha flaska.

Legger ut litt bilder fra dagen i dag 

//Dagens outfit! Sko fra Din Sko og Trenchcoat fra Madlady HER

 

Fikk også shoppet litt ! I og med at jeg hadde litt knapp tid ble det bare disse kjolene og en tights til snuppa for denne gang

Skal til Oslo på onsdag kommende uke også, så da får gullegutten også få seg noe nytt, når jeg har litt bedre tid. 

Blogges

37 kommentarer
    1. per: Vi måker i vei vi ! 😉

      Angående det du skrev på mitt forrige innlegg, så ser jeg ikke noe galt i kommentarene dine! Jeg ser bare koselige og hyggelige kommentarer , ikke noe utover det. Så ser ikke noen grunn til å be deg slutte ? 🙂 Koselige kommentarer gjør dagene mine bedre! Så takk for det !! 🙂

    2. Oi… Bottolf : tusen takk for svar, og for fine ord. 🙂
      Jeg sier det jeg mener, og mener det jeg sier. 🙂 …selv om det ser ut til å
      plage mange. Men det kan jeg ikke bry meg om. 😉
      Mvh, Per. 🙂

    3. Haha skal absolutt vise prislappen på den ene kjolen!! Lol, et desperat forsøk på å prøve å se rik ut?

    4. Gleder meg til den dagen det går ann å lese i kommentarfeltet uten å se dritt !! Hva feiler det folk? Syns rannveig er kjempe flink jeg!! Å disse bildene va du flott på!! Håper virkelig ikke d støtes av alt d negative!! Møkka mennesker! Å hvorfor skal hun ikke vise prislappene? Trenger vel ikke akkurat være rik for å kjøpe disse merkene ? Lol!!! Stå på fine rannveig! Skjønne barn, stort sett fine innlegg og snart har du sikkert lappen i boks.. Så slipper du alle negative kommentarer i forhold til det!! Ha en god kveld<3

    5. Istedenfor å sette på vipper, hva med å ta den jævlige etterveksten?
      Og veska er vel kjøpt i Tyrkia?;)

    6. Så utrolig fint sminka du var i dag, wow! Og jakken var superfin på deg.
      Misunner hvordan du har sotet øynene dine, det er noe jeg aldri har fått til selv…
      Du og dine må ha en fortsatt fin kveld 🙂

    7. Så fin du er Rannveig! Kos deg masse med godis og avslapning, det er noe du kan gjøre med gooood samvittighet! 🙂

    8. iiii hu kjøpte et plagg til 1299 uff ringe politiet, herregud har folk virkelig så lite ta seg til?har hu penger til det la hu nå kjøpe hva hu vil likte plagga jeg søte, passer nok på de søte små dine, keep up du er en god mor

    9. Så utrolig flott øyesminke du hadde!! Kan du ikke lage en sminkevideo? 🙂
      Også må jeg bare påpekte etterveksten. Det er bare noe jeg må gjøre. Du er så flott, men man blir så distrahert av så mørk ettervekst. Samme på headeren. Men det er ikke ment frekt eller personlig. Må bare påpeke:)

    10. Og nå skal folk sutre over pris igjen… Herregud alle har da vel råd til det!? Oo alle mødre har det hvis de dropper å kjøpe masse PISS til seg selv støtt så får de råd til “dyrere” klær til barna sine 🙂 det jeg gjorde og jeg hadde da bare Nav penger, kjøpte nada til meg og bare dyrt til sønn min, nå bytter vi på 🙂 noen ganger er det min tur så barnas tur 🙂

    11. Her er det vel ingen som har sutret over prisen. Det er vel heller det at det er så komisk at Rannveig tydeligvis har et voldsomt behov for at alle skal se hva hun kaster bort pengene sine på. Tviler på at hun betalte full pris for den uansett, det er den virkelig ikke verdt! Har selv ei lita jente på ett år, og de kjolene som nå har blitt for små har hun brukt to ganger, maks.

    12. Synes du burde farget håret ditt mørkt. Blondfargen din er jo kunstig, og etterveksten veldig lang. Tror du ville blitt mye vakrere med din naturlige hårfarge 🙂 Selvfølgelig gjør du som du vil, men synes det er noe du burde vurdere 🙂

    13. Såå harry når du først skal vise at du kjøper dyre ting, at du går rundt med en FAKE LV. Og til dere småbarna som tror den er ekte, vel, dere tar feil.
      Ingen ting i veien med å ikke kunne/ville bruke så mye penger på en veske, men hvorfor flashe prislapper på andre ting for å virke rik?! Og etterveksten til er JÆVELIG. Hvis du først skal være blond, så burde du være blond. Personlig (vet du driter i hva jeg mener, men alikevel) tror jeg du hadde vært myyye penere med mørkt hår. For når du ikke vedlikeholder etterveksten, ser det så jævla trashy ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg