Våkn opp og bak kake til kvinnen din, mann!

Som en motreaksjon til et innlegg jeg finner MEGEGT provoserende ( våkn opp og sug mannen din, kvinne!)  vil jeg herved komme med en oppfordring til alle dere menn der ute:

 

Våkn opp, og bak kake til kvinnen din, mann!!


For… hvorfor i helvette skal jeg suge mannen min når jeg våkner opp, egentlig? Makes no sense.. jeg gjør som JEG vil. Og er det innebærer overhodet ikke å suge mannen min. Nope. Ikke sjans i havet engang. 

Imorgen er det morsdag! Imorgen er dagen hvor vi mødre skal bli satt pris på for den fantastiske jobben vi gjør dag inn og dag ut. For den fantastiske mammaen vi er for våre barn.  Jeg krever kake! Frokost på senga ( nei, stryk den, det blir for mye søl med hoppende barn i senga) Og gave.Og blomster. Og å for once in a lifetime… kreve at mannen står opp med barna og jeg får sove 10 min til Amen! 

Og funny fact… dette er min 3 morsdag!! Noe som får meg til å føle meg gammel.

Nøyaktig slik sitter jeg imorgen å vente på alt det overnevnte. 

God morsdag alle sammen. Og kjære alle landets menn. STÅ OPP OG BAK KAKE TIL KVINNEN DERES! 

76 kommentarer
    1. Haha ja må også fedrene få det på sin dag 🙂 jeg derimot driter lang mars i gaver blomster og den gørra der, men gaver av barna som er laget av de er ELSK 😀 ang kake, det fikser jeg selv, men hadde kjæresten vært her nå hadde han bakt til meg for han er kjempeflink til sånt 😀

    2. Nå har ikke jeg lest innlegget du sikter til, men vil mene at det er et utsagn flere burte tenke over. Hvis man er glad i mannen sin, og vil glede han skader det da ikke å være litt ekstra grei en gang imellom gjør det vel? For mange kvinner er i den formening om at ting kun gjøres om man får noe tilbake. Kan ikke glede være takk nok?
      Men signerer kakekravet, imorgen er alle mammars dag, og da er det VI som bør bli tatt vare på!

    3. Så fantastisk! Sku ønske flere så på det på denne måten! De fleste jeg kjenner mener at morsdagen bare er en helt vanlig dag, der kvinnfolk skal gjøre som vanlig, og verte opp mannfolka! Ser gubben har kjøpt gave til meg, så gleder meg til å se hva jeg får på min aller første morsdag 😀 Kos deg med familien din i morgen, Rannveig 🙂 Du fortjener intet mindre enn det du har skreve at du forventer :)!

    4. Ja, nå blir det min første morsdag i morgen. Jeg må innrømme jeg blir skuffet om jeg ikke får noen oppmerksomhet. Husker det om å suge mannen sin, så da er det minste vi kan forvente en kake ;P

    5. Hei. ser du har forandret på din facebook at du er singel. Er dette kun ett trix for og få folk til å “tru” det. for så og gå ut med en ny status/blogg at “folk må passe sine egne saker, og dokker er såååååååååå lykkelig” for og få flere treff på bloggen. eller er det slutt?

    6. Haha, fant egentlig det innlegget ganske provoserende selv! Hvorfor i alle dager skal jeg, som står opp kl 04.30 om morgenen med babyen, og ellers holder huset i orden ( for vi har tradisjonelle kjønnsroller her i huset og) suge mannen min fordi han skifter dekk 2 ganger i året og holder innkjørselen fri for snø? Bra skrevet, Rannveig, i dag er det faktisk vi, alle mammaer som er oppe til alle døgnets tider, holder hus og heim i orden, tørker snørr, tårer, gulp og bæsj som fortjener og skinne. For vi har faktisk verdens mest krevende, men også verdens beste jobb. Vi er mamma, og det er vi 24/7 ! GRATULERER MED DAGEN! 🙂

    7. Herregud! Det handler jo ikke om hvor vidt mannen din fortjener en blow job for å ha skiftet dekk. Man gjør det for å glede sin kjære fordi man er så utrolig glad i vedkommende. Syns ikke han bør gjøre masse for å fortjene en blow job!
      Skal man gi, så må man gi uten å forvente noe tilbake!
      Min mann gir uten å forvente en blow job for det, og jeg gir en blow job uten å forvente at han skal støvsuge huset etterpå!

    8. Vel… ang blowjoben burde man vel gjøre det daglig og ellers er vel mannen utro :p finner andre som er villige til å suger dagen lang ^^ skjønner ikke hvorfor folk eller damer forventer å bli tja sleika men å gi noe nei det går ikke altså :p

    9. Du synes det er provoserende å bli bedt om å gjøre noe du ikke har lyst til, så derfor responderer du med å be andre gjøre noe de (kanskje) ikke har lyst til? Feilfri logikk, det der, altså.
      Gratulerer med morsdagen, håper den blir bra og at dere kanskje gjør litt snille ting med hverandre ellers også, uavhengig av hvilken dag det er.

    10. Hahaha, fantastiske mange av de her kommentarene er da! Oralsex er vel ikke noe man gjør seg fortjent til. Hvis jeg suger mannen min er det hvertfall ikke fordi jeg tenker at han har vært “snill gutt” og gir han det som en premie for ønsket oppførsel 😀 Du får mye kritikk, Rannveig. Noen ganger kan jeg forstå det, andre ganger virker det totalt unødvendig og på grensen til trakassering. Det er jo lov å lese “selv din blogg” med litt velvilje. Jeg heier på deg! 🙂 Jeg baker kake selv idag, fordi mine kaker smaker helt fortreffelig, men ellers tenker jeg å vifte med tærne og knipse mannen min litt hit og dit. Det skal sies at han også får ekstra oppvartning på farsdag.

    11. Alle har vel sin taktikk for å holde på mannen. Noen opererer inn silikon, bleker håret og ellers fikser på utseendet både her og der, imens andre velger å gjøre han til verdens lykkeligste mann i senga (eller hvor man nå holder på).
      Tru hvilken metode som er den mest effektive?

    12. Ærlig talt, hvis du ikke vil suge så fortjener du ikke pikk. Selvfølgelig skal du ikke opp 5 om morran for å suge en fyr som ikke gir deg noe tilbake, men et forhold har 2 sider, gjør han deg lykkelig så suger du han med gelde.
      Hadde vært fint om vi menn turte å bruke sex som et våpen eller utpressingsmiddel, men det tør vi ikke. Å blande sex inn i arbeidsfordelingen og andre temaer vil ødelegge forholdet og sexen.

    13. Svarthvittbloggen: Kommentaren din var ironi, sant?:p Hvis mannen stikker fordi han ikke får en blowjob hver dag, ja, da skal han få stikke så langt han vil! Jeg gir bj når jeg føler for det og ville heller aldri tvunget han til å gå meg oralsex utenom når han selv vil. Ellers kan jeg jo bare stkke å finne noen som vil gi meg det hver dag.. Hahaha

    14. Å suge mannen sin er en selvfølge i min verden, Hvis man som jente ikke liker det synes jeg synd på mannen. Nesten alle menn elsker jo det…. tror jeg 😉 Men tidlig på morningen… nei takk! Helst når han er nydusja.
      Og jeg vil ikke ha kake, men vil heller “spesial-behandling” av kællen…..

    15. Men du rannveig? Kan ikke du skrive et innlegg som proviserer igjen? ? Det er så rått..skriv noe om abort eller merkeklær eller diss homifile eller kall deg rasist..noe som får oss sinna. Dette er jo sinnabloggen. Drit i kuksuging og kaker vi vil bli forbanna!! Det er ditt ansvar i verden

    16. he he, rart at dette emnet handlet til å begynne med om å lage en kake til madammen på morsdagen som Rannveig vil fremheve.. MEN, så endrer diskusjonen seg til om “blowjob”.. :)? Du “anonyme” først i diskusjonen her.. og Ann… Dere to har jo skrevet dere bort ifra hva dette diskusjons emnet egentlig handlet om. 🙂 Hold dere til hva saken handler om.. Nemelig at menn bør bli flinkere til å “varte opp” dama si på morsdagen;)

    17. Herregud! Kommentarene her er jo like ille som blogginnlegget. Folks meninger (og rettskriving) er jo helt på jordet i dette landet!

    18. Er vell hvor “viktig den såkalte mors/farsdagen har blitt! Vis man trenger en dag som ble oppfunnet av butikkene, bare sånn at de kunne selge mer. For å vise at man bryr seg. Har mann ett problem. Vis det litt hver dag, vær fleksibel og gi og ta.

    19. Enig i at man ikke MÅ suge mannen sin, men du ser vel selv at det virker like idiotisk når du NEKTER å suge mannen din, men KREVER at han varter deg opp.
      Jeg mener ikke å sidestille det å bake en kake med oralsex, jeg bare syns det høres så dumt ut med: “Neh, jeg nekter å gjøre det du krever, men du kan derrimot lage kake til meg å varte meg opp!”

    20. Ikke for å være frekk på noen måte, men du misforsto innlegget til supermamman, “våkn opp” er ment som en beskrivelse av at du må få øynene opp og forstå at sånn et det, ikke bokstavelig talt at man skal stå opp å suge mannen din. Btw er helt enig at mannen Har et stort ansvar og en plikt til å behandle kvinnen sin som en dronning, men kun om hun behandler han som den mannen han er!

    21. Ikke for å være frekk på noen måte, men du misforsto innlegget til supermamman, “våkn opp” er ment som en beskrivelse av at du må få øynene opp og forstå at sånn et det, ikke bokstavelig talt at man skal stå opp å suge mannen din. Btw er helt enig at mannen Har et stort ansvar og en plikt til å behandle kvinnen sin som en dronning, men kun om hun behandler han som den mannen han er!

    22. Stakkars mannen din hvis han ikke får seg en blåsejobb en gang i blandt. Som om ikke livet suger hardt nok fra før, må du ta fra han den gleden

    23. Hadde du vært min mor hadde jeg skammet meg, man legger ikke ut undertøysbilder når man har barn. Mener ikke å såre deg, men du virker ikke direkte smart. PS! Og som en blogger som “lever” av å skrive, bør du i det minste lære deg grunnleggende grammatikk. Det er ikke rart at nesten ingen tar deg seriøst. Jeg forventer egentlig ikke at du skal ta dette til deg da jeg tviler på at du klarer det nå, men synes i set minste du skal prøve, for dette kommer til å bli flaut for barna dine den dagen de er gamle nok til å lese bloggen din… Stakkars barn.

    24. Blir kvalm av jenter som forlanger alt mulig… INGEN tenker på mannen nå om dagene. Alle kravene vi har til dem og alt de skal gjøre, se ut, ikke gjøre, osv.. Synes det blir helt feil å piske dem, spesielt om du ikke gjør noe selv. Feminist tullet er gått for langt! Jeg er en jente, og kunne godt vært hjemme med unger og husarbeid, med en trofast mann der kjærligheten går begge veier, ikke bare en.
      SKJERP DERE JENTER!! …dere er blitt altfor ego-sentrerte..

    25. “Gi og ta imot – for begge parter” er den absolutt eneste oppskrift på et lykkelig samliv. Men legg merke til at det for begge parter begynner med å gi.
      Den ego-holdningen du legger for dagen er den perfekte oppskrift på et fremtidig samlivsbrudd. Ja, hvis jeg ikke allerede er for sent ute, da.
      Men for all del, kjør på. Du lærer nok etterhvert.

    26. Du er ikke noe spessielt pen men er knullbar, du ser kåt ut og tolker opperasjonene dine for å få mest mulig seg;) Men hvorfor kaller du deg kjendis?

    27. Hvorfor oppererte du ikke NESA, i stedet for å få restylane og silikon? Tror det hadde blitt mye mer kledelig 😉 Bortsett fra unaturlige pupper har du en fin kropp men ansiktet henger ikke helt med;) Men er intressangt og lese om opperasjoner og håper du skriver noe om det om du velger og ta haka og nesa noe jeg tror du har kledd.Ha en ellers fin kveld:)

    28. Hei. ikke at det er en relativ kommentar under dette innlegget, men tenkte det var greit å si det. du har en profil på facebook, som ikke er fullt åpen for alle, men ganske så åpen. dvs, jeg kan se mange bilder av sønnen din der, mens her sensurerer du. tenkte du ville vite det, så du evt. får sperra profilen din på facebook 😉

    29. Så mye unødvendig hat, misunnelse kler ingen. Så selv om jeg kunne tenke meg en bj om morgenen så forlanger jeg ikke det, man får nesten bare gjøre det man kan for å “please” partnern tenker jeg. Menmen alle får ha sin mening..Til tider litt uheldig det der.

    30. Plutselig dukket det opp menn her! Hvor har dere vært? 🙂 er jo dere som skal kommentere kroppen i hvert bilde, ikke vi haha

    31. Jeg laget ikke kake, men jeg laget frokost, tok all oppvasken, og laget middag til min vakre og herlige kone, som forøvrig suger som en gudinne. Jeg fortsetter å hedre henne i dag, med å vaske klær og kjøpe en stor bukett langstilkede roser. Fordi hun fortjener det!

    32. Har dere ventilasjonsanlegg på soverommet-slik at luften på rommet ikke blir dominert av slafse lukt etter en heftig sugejobb ?

    33. Bella: ..plutselig? Hva f**n? 😉 vært her en stund, men kommenterer så pent jeg kan. Men da bildene i seg selv, enten det er Nathaniel, Emma, Bottolf…andre fine bilder or whatever. 🙂

    34. Hadde jeg våknet opp med deg og stirret rett på de skeive, fæle puppene, kikket opp bare for å se de forferdelige padde-leppene dine klistret på det oransje/ møkkete ansiktet ditt, ville jeg ikke tenkt på en blowjob uansett, heller hvor nærmeste nødutgang var. Fysj!

    35. Det er ikke mindre enn kriminelt av Nettavisen å linke til denne bloggen, da man rett og slett mister hjerneceller av å lese den første setningen.
      Du treffer forsåvidt spikeren litt på hodet med “våkn opp” – våkn opp, din crazy bitch!

    36. Det er når man leser kommentarer som mange av dere lirer ut av dere, man skjønner hvorfor det bør bli slutt på anonyme innlegg.. Men man kan kanskje ikke forvente mer av personer som ikke har kommet i puberteten enda.

    37. Artig at du har meninger om kjønnsroller.
      Jeg kan lett bake kake til hvem det skal være. Eller skifte belier, vaske hus, ta meg av barna osv. Og jeg gjør det.
      Litt mer usikker på om “damer” som fronter kvinnesak tungt har de samme evnene til å erstatte “manne-oppgaver”.
      Hvis ikke ender du bare med å gjøre deg selv overflødig, marginalisert, unyttig og kjønnsløs. Du får trøste deg at du er en av mange, og utdøende som art.

    38. For noen er blowjobs en naturlig del av forholdet, for andre ikke. I løpet av min og samboerens 2 år sammen kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har sugd han. Ikke fordi han ikke fortjener det, men fordi det er noe av det kvalmeste jeg vet om. Det betyr jo ikke at sexlivet suger fordi om eller at forholdet går til helvete. Elsker man noen så respekterer man det at dama di holder på å kaste opp hver gang og helst vil slippe. Jeg liker ikke å bli slikka uansett, så da slipper han å gjøre det samme tilbake og 🙂

    39. Du må slutte å ytre dine meninger via Nettavisen /Side2.
      Du når alt for mange vanlige mennesker med gjennomsnittlig IQ. Vel og bra at du er “selvstendig” og tjener egne penger blabla, men vit at bloggen din KUN er tragikomisk for folk flest. Du bør innse dette snarest og videre skjerme din egen unge med en noe mer gjennomtenkt skrivning og heeelt andre bilder. Spalteplassen du blir gitt er i det hele tatt moralsk betenkelig fra medienes side.

    40. Om jeg forstår deg rett, så er vell dette ironi?
      Har egentlig aldri skjønt dette med morsdag/farsdag. Vi har jo bursdager og julaften året rundt. Det er de små gledene i hverdagen som teller.
      Greit å få sove litt lengre, og kanskje en ekstra god frokost. Men forventer ikke å bli tørket i rompa å sitte i en stol med ei bjelle i hånda. Morsdagen har gått over stokk og stein de siste årene.

    41. Av ren nysgjerrighet, ville mange av dere ha sagt de tingene dersom dere hadde møtt hu frøkna her i virkeligheten også? Det er til tider skremmende å lese hvor ille de mange personangrepene her kan være..

    42. Sitt der og lek deilig! Hvis du tror du er pen tar du helt feil. Alle kan kjøpe store lepper og silikonpupper, men det er det naturlige og det du har i hode som faktisk betyr noe… som en motreaksjon til deg mener jeg at du skal slutte å skrive gjennom nettavisen. Nettavisen er en avis ikke en catwalk hvor du skal vise frem de store ” fake” puppene dine! Er enig i at vi menn kan stå opp å bake kake eller frokost på morsdagen!

    43. Jeg kan ikke fatte dette; blir lurt hver gang til å lese den dritten som du ytrer på den patetiske bloggen din. Foreslår herved at alle IGNORERER dette neket, så slipper hun å få så mye oppmerksomhet. Blir da kanskje mindre merkeklær til både henne og familien, så får de kanskje et innblikk i hva ærlig arbeid innebærer…

    44. hadde swingers hjemme en fredag, lagde kaker pizza, vil ikke si mer at jeg testet noen ider jeg fikk her. sitter igjen med blandede foelser hva type kjendis er du
      du er i vertfall ikke A kjendis i safall. da hadde jeg hort om bloggen

    45. Hei, jeg heter Nira Shalom, og jeg vil dele den gode nyheten om hvordan jeg fikk min eks-kjærlighet tilbake med verden. Jeg ble knust da kjærligheten min forlot meg for en annen jente forrige måned. Imidlertid introduserte en venn meg for Baba Wale da Wiseman, den store budbringeren. Jeg fortalte om problemet mitt til Baba Wale, og forklarte hvordan min eks-kjærlighet forlot meg og hvordan jeg trengte en jobb i et stort selskap. Han forsikret meg om at jeg hadde kommet til rett sted, hvor jeg ville få hjertens lyst uten bivirkninger. Han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og etter å ha fulgt instruksjonene hans, ringte min kjære meg i løpet av de neste 2 dagene og ba om unnskyldning for å ha forlatt meg før. En uke senere innkalte ønsket firma meg til intervju for stillingen som veileder. Jeg er henrykt over å dele med verden hvordan Baba Wale hjalp meg med å oppfylle mitt hjertes ønske. Baba Wale er en spesialist på alle slags trollformler og god magi. Hvis du trenger noen form for hjelp, vennligst kontakt Baba Wale på [email protected] Whatsapp: +2348136951551 Viber +2348136951551
      Takk meg senere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg