Alle skjermbeskyttere til kun 29 kr hos Handelsportal!

//Annonse

Hei kjære lesere! Håper dere alle har hatt en strålende dag hittil!

Selv har det vært en utrolig avslappende dag. Willem er fortsatt syk, så han er hjemme fra jobb. Tror snuppa setter pris på å ha både mamma og pappa hjemme sammen for en gangs skyld! Vi har egentlig ikke gjort så mye, og planlegger enda mindre… sett bort i fra at jeg skal få ryddet i boden og kastet masse av mine egne klær. Er lei av å ha så sykt mye klær…  Ja, og så skal jeg sortere og pakke ting bort i esker. 

Men over til overskriften. Tenkte å tipse dere om at Handelsportal akkurat nå har absolutt alle skjermbeskyttere til kun 29 kr! Det gjelder både iPhone 4/4S/4G, iPhone 5, iPad mine og vanlig iPad. Handler du nå kan du med andre ord gjøre et skikkelig kupp! For det er vel ikke noen hemmelighet at man trenger skjermbeskyttere til smartdingsene sine for at de ikke skal gå i tusen knas! Selv har jeg skjermbeskytter med speil fra Handelsportal (link HER). Den er så utrolig smart, ettersom jeg ofte ikke rekker å sminke meg ferdig før jeg må løpe ut døra og da lett kan dra fram telefonen og bruke den som speil. Tommel opp!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Løp og kjøp! 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg