Innkjøp fra Makestyle!

Hei kjære lesere, og happy valentines!

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag og fått blomsterbukett og hjertesjokolade. Det har nemlig jeg! 

Akkurat nå sitter jeg bare å slapper av i sofaen med min kjære og nettshopper litt! Det skal virkelig sies at det er en herlig fritidsaktivitet når barna er i seng og huset er ryddet! Høhø.

Tenkte jeg skulle vise dere litt av det jeg har shoppet! 

 

Denne pore-forminskeren fra Dr-Brandt! Har hørt så mye positivt om den og må bare prøve den selv! Dere finner den HER

Flytende highlighter fra Glo minerals HER

Dette duo-solpudderet finner du HER 

 

Shimmer mineralpudder fra Glo Minerals HER

 


Denne utrolig søte neglelakken fra Ciate! Dere finner den HER


Denne fønebørsten fra Babyliss! Jeg bruker alltid føner i vått hår, så denne er perfekt for meg! Hva er vel bedre enn å føne og style håret samtidig? Dere finner den HER! 

 

Har også lenge ønsket meg et bedre oppbevaringssystem for all sminken min, og fant noen utrolig praktiske makeup-beholdere jeg også har snappet med meg! 

Jeg er en person som elsker å organisere ting og ha orden, så jeg gleder meg til å rydde sminken og tilbehøret i disse praktiske boksene!

Stor make-up organizer finner du HER! Denne ser utrolig praktisk ut i og med at den har tre forskjellige skuffer og stor plass til sminken min. 

 

Leppestift-organizer! Du finner den HER! 

 

Denne virker jo bare utrolig smart! Blir deilig å slippe å lete etter alle øredobbene…  du finner øredobb-stativet HER!

 

Hva synes dere om innkjøpene?

Har veldig god erfaring med Makestyle fra før av både når det gjelder kort leveringstid og produktene! Har blant annet denne store sminkevesken fra MAST..

Og den er så utrolig fin og veldig praktisk når jeg f,eks er ute å reiser. Har også krølletang fra MAST, virkelig super! 🙂 

17 kommentarer

Siste innlegg