Sliten mamma klar for helg

Hei og hopp alle sammen!

 

Kjapp oppdatering før det er rett i seng! Hadde egentlig tenkt å oppdatere tidligere, men har i stedet brukt ca hele kvelden på å prate i tlf med min kjære mamma ( som uheldigvis bor på andre siden av landet) og å rydde i boden vår og kaste ting, samt gi bort, det vi ikke trenger. Og med rydding i boden, så finner man mange snåle ting og ting som får deg til å le. Jeg tenkte å vise dere komfirmasjonsbildet mitt imorgen, hahaha..Forandring fryder! 

 

Nå er jeg stuuuptrøtt og er superklar for senga! Ja, jeg er faktisk helt gåen sliten. Har satt meg et nytt mål om å legge meg senest kl 12 hver dag, noe jeg har tenkt til å holde også i dag! Imorgen er det helg, og helga starter helt perfekt! Jeg og Emma skal nemlig være med å levere storebror Nathaniel imorgen i barnehagen, siden det er bestemoren som kjører han imorgen og hun har fri. Så skal vi i samme slengen ta en helge-handel for å kjøpe inn alt vi trenger for å kose oss max slik man skal når det er helg! <3 

 

Vil egentlig bare med det ønske dere en god natt! Så blogges vi nok imorgen

 

19 kommentarer
    1. Syns du alltid er sliten…Hvordan skal du klare jobb/skole med 2 barn??
      Slutt å klag! Jeg har 2 barn, jobber fra 08-15.30 heeeele uken, men sitter ikke å klager hele tiden. Hvorfor har du gutten i bhg egentlig?

    2. Faktisk LOV til og være sliten altså når det går mot slutten av uka, og selv om Rannveig er hjemme,har Nathaniel godt av og være sammens med andre? hvorfor kristisere det?

    3. Er altså så mange mennesker som kommer med så mange usaklige kommentarer…
      Er dere inne på denne bloggen kun for å komme med dritt? Kvinner kan altså være så ond mot hverandre!
      Mødre har da vel all grunn til å få lov å si at de er sliten? Uansett om man har 1 eller 3 unger så har man all grunn til å være sliten!
      Ingen er supermamma og ingen er bedre enn andre! ALLE blir sliten. Og det er like slitsomt å gå hjemme med en baby som å jobbe! Så ingen skal komme å tro at de er bedre enn andre.
      Synes folk som bare skal kritisere kan ta seg selv i nakken og pass på dere selv!

    4. Det er lov og være sliten,men man blir bare så driiiiiiita lei av og lese det i hvert bidige innlegg! Jeg er ikke interessert i å lese om hvor sliten du er, kom med noe nytt og spennende, du definerer jo deg selv og bloggen som en annerledes mammablogg!

    5. Hun har da all grunn til å vær sliten ! Og det er ganske så normalt og ha det ene barnet i barnehagen imens man har permisjon med det andre . Jeg har selv en datter i barnehage og ser mange mødre med små nyfødte som kommer å følger det eldste barne til barnehagen . Uansett så har de så utrolig godt av å være i barnehage og få brukt energi og være med andre barn . Ikke alltid man har energi til å leke hele dagen med barna

    6. Det var et kjempefint bilde av deg 🙂
      Jeg håper du får en helt fantastisk fin helg Rannveig og koser deg masse med dine herlige barn og kjæreste 🙂

    7. Så klart N har godt av å gå i barnehagen ! Er jo kjempe kjekt for han å være med andre barn på sin egen alder. Selv har jeg en gutt på 2 år. Han elsker å være i barnehagen, jeg er 100% hjemmeværende ennå å bare nyyyyyter å ha tid til meg selv.

    8. Herlighet, jeg merker jeg blir sliten av å lese mesteparten av kommentarene til Rannveig her. STAKKARS dame, tenke seg til at hun ikke får være sliten BARE fordi hun ikke jobber og går hjemme hele dagen? Når du er tobarnsmamma så er det 100% lov og normalt å være sliten, forstår ikke hvorfor dere A L L T I D skal finne noe å rakke ned på henne for.
      Stå på Rannveig, du har nydelige barn! 🙂

    9. Har du tenkt på tannregulering? Du som har sååå mye penger har vel råd til det, så hvorfor ikke 🙂

    10. Må dere slutte å slenge med leppa da, bitre kjærringer. Vi har skjønt at dere er sjalu på rannveig for lengst. På tide å droppe drittkastinga nå folkens. Alle småbarns mødre er slitne , den som sier noe annet lyger så de tror det selv! 😉
      Stå på rannveig !

    11. Hvorfor fikser du ikke tennene når du har penger til det ? Jeg hadde definitivt prioritert det foran pupper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg